"EKO DOLINA" Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 84-207 Koleczkowo, Al. Parku Krajobrazowego 99, Łężyce
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 6725000 , fax. 058 6727474
- Data zamieszczenia: 2014-01-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: "EKO DOLINA" Sp. z o.o.
Al. Parku Krajobrazowego 99, Łężyce
84-207 Koleczkowo, woj. pomorskie
tel. 058 6725000, fax. 058 6727474
REGON: 19168071300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ekodolina.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWY FOLII I SIATKI DO OWIJARKI SPRASOWANYCH BEL ODPADÓW KOMUNALNYCH - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są dostawy folii i siatki do owijarki sprasowanych bel odpadów komunalnych. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - CZĘŚĆ NR 1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa do RIPOK EKO DOLINA Sp. z o.o. w Łężycach, Al. Parku Krajobrazowego 99, 84-207 Koleczkowo, folii w rolkach do owijarki sprasowanych bel odpadów komunalnych (frakcji energetycznej) o wymiarach: średnica - 1.200 mm, wysokości - 1.200 mm i masie 900 + - 100 kg. Zapotrzebowanie: Ilość folii - 900 sztuk rolek o długości 1.800 mb na rolkę. Parametry techniczne niezbędne do spełnienia: 1. Materiał: LLDPE + stabiliser UV. 2. Stabilizacja filtrem UV na minimum 12 miesięcy. 3. Technologia produkcji folii - wylewana (CAST) lub wydmuchiwana (BLOW). 4. Gatunek wyrobu - I. 5. Wymiary folii na rolce: - szerokość 500 mm, - grubość 0,025 mm, - długość 1.800 mb na rolkę. 6. Wytrzymałość na rozciąganie: min. 25 MPa. 7. Rozciągliwość folii: min. 55 procent. 8. Masa rolki: 21,5 - 23 kg. 9. Preferowany kolor folii - biały, (ewentualnie jasno-zielony). 10. Wewnętrzna strona folii klejąca. 11. Materiał szpuli - plastik lub tektura. 12. Średnica wewnętrzna szpuli - fi 76 mm. 13. Pakowanie - 1 rolka w kartonie wraz z instrukcją obsługi w języku polskim. 14. Okres gwarancji - min. 12 miesięcy. Terminy dostawy folii: a) w ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy - od 250 do 350 sztuk rolek, b) w ciągu 2 miesięcy od dnia podpisania umowy - od 250 do 350 sztuk rolek, c) w ciągu 4 miesięcy od dnia podpisania umowy - od 250 do 350 sztuk rolek przy czym łącznie nie więcej niż 900 sztuk rolek SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - CZĘŚĆ NR 2 Przedmiotem zamówienia jest dostawa do RIPOK. EKO DOLINA Sp. z o.o. w Łężycach, Al. Parku Krajobrazowego 99, 84-207 Koleczkowo, siatki w rolkach do owijarki sprasowanych bel odpadów komunalnych (frakcji energetycznej) o wymiarach: średnica - 1.200 mm, wysokości - 1.200 mm i masie 900 + - 100 kg. Zapotrzebowanie: Łączna długość siatki - 450.000 mb. Parametry techniczne niezbędne do spełnienia: 1. Materiał: PE. 2. Gramatura gęstość: 12 + - 1,5 g na m. 3. Gatunek wyrobu - I. 4. Wymiary siatki na rolce: - szerokość 1.230 mm, - długość 2.000 - 3.000 mb na rolkę. 5. Wytrzymałość na rozciąganie: min. 200 + - 5 procent Kgf (200 + - 5 procent KG). 6. Materiał szpuli - plastik lub tektura. 7. Średnica wewnętrzna szpuli - fi 76 mm. 8. Okres gwarancji - min. 12 miesięcy. Terminy dostawy folii: a) w ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy - od 120.000,00 mb do 180.000,00 mb, b) w ciągu 2 miesięcy od dnia podpisania umowy - od 120.000,00 mb do 180.000,00 mb, c) w ciągu 4 miesięcy od dnia podpisania umowy - od 120.000,00 mb do 180.000,00 mb przy czym łącznie nie więcej niż 450.000,00 mb. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 195200007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Ustala się wadium łącznie dla wszystkich części: 5 000,00 zł, słownie: pięć tysięcy 00/100 złotych w tym dla każdej z części: dla części nr 1 - Dostawy folii do owijarki sprasowanych bel odpadów komunalnych - 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100) dla części nr 2 - Dostawy siatki do owijarki sprasowanych bel odpadów komunalnych - 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) Wykonawca wnosi wadium: - przelewem, w pieniądzu, sposób przekazania: na konto zamawiającego Bank Pekao S.A. III O. w Gdyni ul. Hutnicza 3a 81-212 Gdynia nr 28124035231111000043351129 - lub w jednej z poniżej podanych form: 1. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2. gwarancjach bankowych 3. w gwarancjach ubezpieczeniowych 4. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) Wadium wnosi się przed upływem ostatecznego terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Dokument w formie poręczenia i/lub gwarancji winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem akapitu poniżej (art. 46 ust. 4a Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2013.907 z późn. zmianami). Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składani ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j Dz. U. 2013.907 z późn. zm.), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2013.907 z późn. zm.), nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1. Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 3. Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ekodolina.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa urn wyborczych dla Podmiotów występujących wspólnie
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa fabrycznie nowych materiałów instalacyjnych dla Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Miastku sp. z o.o..
Dodano: 2016-06-14 - Udostępnienie (najem) wraz z montażem i demontażem namiotu dla potrzeb Gdyńskiego Centrum Sportu
Dodano: 2016-05-31 - Dostawa materiału: Wtórne Tworzywo Sztuczne niezbędne do przebudowy istniejącego zejścia na plażę nr 23 w Jastrzębiej Górze
Dodano: 2016-04-06 - Sukcesywna dostawa worków na odpady komunalne - segregowane i zmieszane.
Dodano: 2016-03-08 - sukcesywna dostawa worków na segregowane odpady komunalne
Dodano: 2015-09-15 - Zakup wyrobów z tworzyw sztucznych - PVC, typu Wavin oraz uszczelek.
Dodano: 2015-07-30 - DOSTAWY FOLII I SIATKI DO OWIJARKI SPRASOWANYCH BEL ODPADÓW KOMUNALNYCH
Dodano: 2015-07-14 - Dostawa fabrycznie nowych materiałów instalacyjnych dla Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Miastku sp. z o.o.
Dodano: 2015-05-29 - sukcesywna dostawa rękawic diagnostycznych do magazynu Wydziału Chemicznego
Dodano: 2015-04-02