Przetargi.pl
ŚWIADCZENIE USŁUG UTRZYMANIA CZYSTOŚCI I HIGIENY W OBIEKTACH PŁYWALNI MOSiR W ŁODZI

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 90-532 Łódź, ul. Ks. Skorupki 21
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 27 21 417 , fax. 42 6367980
  • Data zamieszczenia: 2015-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
    ul. Ks. Skorupki 21 21
    90-532 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 27 21 417, fax. 42 6367980
    REGON: 00000100855997
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚWIADCZENIE USŁUG UTRZYMANIA CZYSTOŚCI I HIGIENY W OBIEKTACH PŁYWALNI MOSiR W ŁODZI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług utrzymania czystości i higieny w obiektach pływalni MOSiR w Łodzi, według poniższego opisu: Utrzymanie czystości na Pływalni Wodny Raj przy ul. Wiernej Rzeki 2 w części dotyczącej pomieszczeń basenowych, pomieszczeń usługowych, pomieszczeń sauny a także utrzymanie czystości, higieny i porządku na Pływalni Odkrytej Wodny Raj i Pływalni odkrytej Promienistych przy ul. Głowackiego 10/12. Świadczenie usługi odbywać się będzie na terenie pływalni krytej Wodny Raj w okresie 12 miesięcy, na pływalniach odkrytych Wodny Raj w okresie od 15 maja do 4 września 2016 r. i Promienistych w okresie od 25 maja do 4 września 2016 r. Utrzymanie czystości musi odbywać się zgodnie z przepisami sanitarno-epidemiologicznymi. 1. Opis obiektów 1) Budynek pływalni krytej Wodny Raj - łączna powierzchnia 6.522,20 m2 a) Parter: - terakota - 1.573,60 m2, - wykładzina PCV - 14,60 m2, - wykładzina dywanowa - 15,20 m2, - glazura ścienna - 3.925,00 m2, b) Piętro: - terakota - 165,30 m2, - wykładzina PCV -35,50 m2, - glazura ścienna - 443,00 m2, - szklane powierzchnie - 350 m2. 2) pływalnia odkryta Wodny Raj - łączna powierzchnia 323,80 m2 a) Pomieszczenia: - polbruk - 1901,90 m? - lastriko szlifowane - 29,30 m? - ceramika - 49,40 m? - luksfery - 27,30 m? - glazura - 102,50 m? - niecki basenu - 611,40 m2 3) pływalnia przy ul. Głowackiego - łączna powierzchnia 392 m2 a) Pomieszczenia: - ceramika - 290 m? - szklane powierzchnie - 54 m? - linoleum - 18 m? - niecki prysznicowe - zewnętrzne - 30 m2 2. Zakres usług: 1) Budynek pływalni krytej Wodny Raj usługi wykonywane przez okres 12 miesięcy a) Pomieszczenia basenowe: - mycie i dezynfekcja plaż wokół basenów - codziennie - mycie i dezynfekcja ścian pokrytych płytkami ceramicznymi - codziennie - mycie dna niecki basenu sportowego - 2 razy w roku, basenu rekreacyjnego i basenu zewnętrzno-wewnętrznego - minimum 4 razy w roku, pozostałe zbiorniki znajdujące się na hali - nie rzadziej niż 1 raz na tydzień (w przypadkach awaryjnych częstotliwość mycia zbiorników może ulec zmianie) - mycie wewnętrznych ścian niecek do wysokości lustra wody - codziennie - czyszczenie ścian zbiorników (niecek) - 2 razy w tygodniu - mycie kratek zakrywających kanały rynien przelewowych - codziennie, dezynfekcja - 2 razy w tygodniu, - mycie kanałów rynien przelewowych - codziennie, dezynfekcja - 2 razy w tygodniu - mycie i dezynfekcja wyposażenia basenu (zjeżdżalnie) - wg potrzeb, nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu, schody prowadzące na wieżyczkę zjeżdżalni żółtej i zielonej - codziennie - mycie elementów metalowych poręczy i balustrad, parapetów, murków - codziennie - mycie przeszklonych powierzchni okien i drzwi - wg potrzeb. UWAGA W przypadkach awarii urządzeń mogą nastąpić zmiany częstotliwości wykonywania prac, które będą uzgadniane z osobą upoważnioną przez Zamawiającego pisemnie. b) Pomieszczenia usługowe: - hol z szatnią i kasami - szatnie basenowe - toalety oraz prysznice - pomieszczenia gospodarcze - pomieszczenia biurowe - ciągi komunikacyjne W pomieszczeniach wymienionych w literze b) wymagane jest stałe utrzymanie czystości w zakresie: - mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych (umywalki, baterie, natryski, miski klozetowe, pisuary, itd.) - mycie i dezynfekcja kabin przebieralni - mycie i dezynfekcja powierzchni podłogowych - mycie ścian pokrytych płytkami ceramicznymi, - opróżnianie koszy i wymiana worków foliowych - mycie i dezynfekcja koszy na śmieci z zewnątrz i wewnątrz - mycie i dezynfekcja pojemników na mydło - uzupełnianie mydła w płynie i ręczników jednorazowych - zaopatrywanie toalet w papier toaletowy - mycie luster - mycie i dezynfekcja suszarek do włosów w przebieralniach - mycie ławek w przebieralni i holu - mycie szafek ubraniowych w szatniach - mycie elementów metalowych poręczy, balustrad - mycie parapetów, murków itp. - mycie nogomyj Zakres wymieniony w literze b) powyżej należy wykonywać wielokrotnie w ciągu dnia wg potrzeb. c) Pomieszczenia sauny wraz z infrastrukturą: - mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych (umywalki, baterie, natryski, miski klozetowe, pisuary, itd.) - mycie i dezynfekcja powierzchni podłogowych - mycie ścian pokrytych płytkami ceramicznymi - mycie i dezynfekcja sprzętu - mycie elementów metalowych poręczy - mycie parapetów, murków, itp. W pomieszczeniach sauny wymagane jest stałe utrzymanie czystości, a czynności wymienione w literze c) powyżej należy wykonywać wielokrotnie w ciągu dnia wg potrzeb. d) Dodatkowe prace - sprzątanie podbasenia i przyległych pomieszczeń - raz na kwartał w obecności konserwatora, - czyszczenie kratek wentylacyjnych - raz w miesiącu, - mycie szyb, urządzeń, powierzchni wymagających pracy na wysokości, - mycie okien wewnętrznych, - usuwanie nieczystości z wody basenowej i dna niecki na polecenie osoby kierującej pływalnią Wodny Raj. 2) pływalnia odkryta Wodny Raj usługi wykonywane w sezonie letnim określonym zarządzeniem Dyrektora MOSiR a) Pomieszczenia kąpieliska odkrytego. - mycie i dezynfekcja ścian pokrytych płytkami ceramicznymi - codziennie, - mycie elementów metalowych poręczy i balustrad, parapetów, murków oraz kolumn natryskowych - 2 razy w tygodniu, - mycie przeszklonych powierzchni okien i drzwi oraz luksferów - wg potrzeb, - mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych (umywalki, baterie, natryski, miski klozetowe, pisuary, itd.) - codziennie, - mycie kabin przebieralni - codziennie, dezynfekcja - 2 razy w tygodniu, - mycie powierzchni podłogowych - codziennie, dezynfekcja - 2 razy w tygodniu, - opróżnianie koszy i wymiana worków foliowych - codziennie według potrzeb, - mycie i dezynfekcja koszy na śmieci z zewnątrz i wewnątrz - 2 razy w tygodniu, - mycie i dezynfekcja pojemników na mydło, uzupełnianie mydła w płynie, zaopatrywanie toalet w papier toaletowy - codziennie według potrzeb, - mycie luster - codziennie, - mycie szafek ubraniowych w szatniach - według potrzeb, - mycie linii brzegowej (ścian wewnętrznych do wysokości lustra wody) w niecce basenu odkrytego - codziennie, - mycie i dezynfekcja plaż wokół basenów - codziennie, - mycie kratek zakrywających kanały rynien przelewowych - codziennie, dezynfekcja - 2 razy w tygodniu, - mycie kanałów rynien przelewowych - codziennie, dezynfekcja - 2 razy w tygodniu, - mycie zjeżdżalni, nogomyj, schodów - codziennie, - mycie elementów metalowych poręczy i balustrad, murków - codziennie, - przygotowanie terenu utwardzonego (kostka brukowa - zmycie całej powierzchni wodą, usunięcie piasku naniesionego w czasie mycia i eksploatacji basenu), b) Przygotowanie kąpieliska (basenu odkrytego) do sezonu letniego. - mycie folii po okresie zimowym w celu przygotowania niecki do sezonu letniego w terminie uzgodnionym z osobą upoważnioną przez Zamawiającego, - mycie folii po sezonie letnim w celu przygotowania niecki basenu do okresu zimowego w terminie uzgodnionym z osobą upoważnioną przez Zamawiającego, - mycie krat przelewowych zakrywających koryta przelewowe po okresie zimowym, - mycie zjeżdżalni, nogomyj, schodów, - mycie urządzeń-elementów atrakcji przed zamontowaniem, - przygotowanie terenu utwardzonego (kostka brukowa): usunięcie wszelkich porostów i mchów ze szczelin kostki brukowej, mycie kostki brukowej, zmycie całej powierzchni terenu utwardzonego wodą, usunięcie piasku naniesionego w czasie mycia, Zaopatrzenie w środki czystości - dot. ust. 2 pkt 1 i pkt 2: Bieżące zaopatrzenie węzłów sanitarnych w środki czystości: - mydło w płynie, - środki zapachowe i dezynfekcyjne, - papier toaletowy i ręczniki papierowe w ilościach zapewniających systematyczne uzupełnianie dozowników w w/w środki. Terminy wykonania poszczególnych prac - dot. ust. 2 pkt 1 i pkt 2: - Sprzątanie odbywa się przez 7 dni w tygodniu. Obiekt pływalni Wodny Raj otwarty jest dla użytkowników: - Pływalnia kryta: od poniedziałku do piątku w godzinach 6.00 - 22.00 w soboty w godzinach 8.00 - 22.00 w niedziele i święta w godzinach 8.00 - 21.00 - Pływalnia odkryta: od poniedziałku do niedzieli w godzinach od 9.00 - 18.00 Liczba pracowników dot. ust. 2 pkt 1 i pkt 2: - w ciągu dnia (basen czynny - sprzątanie bieżące): - zmiana ranna - minimum 2 osoby - zmiana popołudniowa - minimum 2 osoby - w nocy (basen nieczynny - sprzątanie całego basenu) minimum 3 osoby W ramach świadczonej usługi wykonawca musi posiadać własne materiały (środki myjąco-dezynfekujace, odświeżacze powietrza, neutralizatory powietrza biodegradowalne) oraz narzędzia i sprzęt mechaniczny do wykonywania zamówienia. Niedopuszczalne jest modyfikowanie stosowanych środków czyszczących niezgodne z instrukcją ich użytkowania (np. poprzez ich rozcieńczanie). 3) pływalnia odkryta przy ul Głowackiego usługi wykonywane w sezonie letnim określonym zarządzeniem Dyrektora MOSiR a) Mycie niecki basenowej i brodzika przed sezonem letnim b) Pomieszczenia kąpieliska odkrytego. - mycie i dezynfekcja ścian pokrytych płytkami ceramicznymi - codziennie, - mycie elementów metalowych poręczy i balustrad, parapetów, murków oraz kolumn natryskowych - minimum 2 razy w tygodniu, - mycie przeszklonych powierzchni okien i drzwi - wg potrzeb, - mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych (umywalki, baterie, natryski, miski klozetowe, pisuary, itd.) - na bieżąco przy dużej frekwencji, codziennie w ramach dyżurów, - mycie kabin przebieralni - codziennie, dezynfekcja - minimum 2 razy w tygodniu, - mycie powierzchni podłogowych - codziennie, dezynfekcja - 2 razy w tygodniu, - opróżnianie koszy i wymiana worków foliowych - codziennie i według potrzeb, - mycie i dezynfekcja koszy na śmieci z zewnątrz i wewnątrz - 2 razy w tygodniu, - wynoszenie i wymiana pełnych worków na śmieci - według potrzeb, - mycie i dezynfekcja pojemników na mydło, uzupełnianie mydła w płynie, zaopatrywanie toalet w papier toaletowy oraz ręczniki jednorazowe - codziennie według potrzeb, - mycie luster - codziennie, c) Zaopatrzenie w środki czystości Bieżące zaopatrzenie węzłów sanitarnych w środki czystości (mydło w płynie, środki zapachowe i dezynfekcyjne), papier toaletowy i ręczniki papierowe w ilościach zapewniających ich bieżące użytkowanie oraz systematyczne uzupełnianie dozowników w w/w środki. d) Terminy wykonania poszczególnych prac: Sprzątanie według określonych powyżej zakresów prac odbywa się 7 dni w tygodniu. Obiekt pływalni odkrytej przy ul. Głowackiego otwarty jest dla użytkowników: od poniedziałku do niedzieli w godzinach od 10.00 - 18.00 Godziny funkcjonowania pływalni mogą ulec zmianie. e) Liczba pracowników: minimum 1 osoba Godziny pracy od godziny 10 do godziny 20 (7 dni w tygodniu). Czas oraz godziny sprzątania obiektów należy określić w harmonogramie sprzątania stosownie do podanego zakresu czynności, w uzgodnieniu z osobą upoważnioną przez Zamawiającego. W przypadku przerw w pracy obiektu, spowodowanych nieprzewidzianymi awariami lub okresem świątecznym, harmonogramy mogą ulec zmianie i zostaną przekształcone w jednozmianowe. W ramach świadczonej usługi wykonawca musi posiadać własne materiały (środki myjaco-dezynfekujace, odświeżacze powietrza, neutralizatory powietrza biodegradowalne) oraz narzędzia i sprzęt mechaniczny do wykonywania zamówienia. Niedopuszczalne jest modyfikowanie stosowanych środków czyszczących niezgodne z instrukcją ich użytkowania (np. poprzez ich rozcieńczanie). Uwaga Dotyczy wszystkich obiektów. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić i dostarczyć we własnym zakresie artykuły higieniczne tj. papier toaletowy, mydło w płynie, ręczniki papierowe, środki zapachowe i dezynfekcyjne. Artykuły higieniczne należy uzupełniać na bieżąco.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1. Zamawiający zgodnie z art. 45 ustawy Pzp żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100 PLN), 8.2. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 8.2.1. pieniądzu, 8.2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 8.2.3. gwarancjach bankowych, 8.2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 jt.). 8.3. Wadium wnoszone w pieniądzu winno wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wpłaty pieniężnej należy dokonać przelewem na konto Zamawiającego nr: Bank: Getin Noble Bank S.A. Nr: 37 1560 0013 2027 1935 0505 0002 w tytule przelewu powołując się na nr referencyjny postępowania 41/15/PN 8.4. Jeśli wadium zostało wniesione w pieniądzu to zaleca się, aby oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem dowodu wniesienia wadium (dokonania przelewu bankowego) załączono do oferty. 8.5. Jeśli wadium zostało wniesione w innej formie niż w pieniądzu to do oferty należy załączyć kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem, natomiast oryginał należy załączyć do oferty w sposób uniemożliwiający jego zaginięcie, pozwalający jednak na jego zwrot bez dekompletowania oferty - oryginał nie może być na trwałe zespolony z ofertą. W przypadku niezastosowania się do powyższego zwrot oryginału będzie niemożliwy. 8.6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia lub gwarancji, dokumenty te powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać co najmniej: 8.6.1. nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta poręczenia/gwarancji (Zamawiającego), poręczyciela/gwaranta, oraz wskazanie ich siedzib, 8.6.2. określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona poręczeniem/ gwarancją, 8.6.3. kwotę wadium, 8.6.4. termin ważności poręczenia/gwarancji - nie krótszy niż termin związania ofertą, 8.6.5. zobowiązanie poręczyciela/gwaranta do zapłacenia kwoty wadium bezwarunkowo na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w sytuacji, jeżeli Wykonawca: 8.6.5.1. w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8.6.5.2. którego oferta została wybrana: 8.6.5.2.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 8.6.5.2.2. nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 8.6.5.2.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8.7. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia lub gwarancji, Zamawiający nie uzna dokumentów, które nie spełniają wymagań, o których mowa w pkt. 8.6 SIWZ. 8.8. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp. 8.9. Zamawiający zatrzyma wadium, lub dokona jego zwrotu na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Podstawa zatrudnienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://mosirl.bip.eur.pl/public/?id=100855
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach