Przetargi.pl
świadczenie usług transportowych - znak sprawy: ZP/7/2009r.

Zespół Opieki Zdrowotnej Łódź-Polesie ogłasza przetarg

  • Adres: 90-557 Łódź, ul. Andrzeja Struga 86
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. centr. 042 6372047 sek 6376450 , fax. 042 6371373
  • Data zamieszczenia: 2009-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej Łódź-Polesie
    ul. Andrzeja Struga 86 86
    90-557 Łódź, woj. łódzkie
    tel. centr. 042 6372047 sek 6376450, fax. 042 6371373
    REGON: 00031639300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozlodzpolesie.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    świadczenie usług transportowych - znak sprawy: ZP/7/2009r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie składa się z siedmiu części: Część pierwsza: obsługa: Przychodni Nr 31, przy ul. Skłodowskiej- Curie 15/17, Przychodni Nr 32, przy ul. Cmentarnej 10a. Część druga: obsługa: Przychodni Nr 33, przy ul. Kasprzaka 27, Przychodni Nr 34, przy ul. Garnizonowej 38 oraz ul. Srebrzyńskiej 75. Część trzecia: obsługa: Przychodni Nr 35, przy ul. Wileńskiej 25, Przychodni Nr 36, przy ul. Olimpijskiej 7a. Część czwarta: obsługa: Przychodni Nr 37, przy ul. Kusocińskiego 140a, Przychodni Nr 39, przy ul. Maratońskiej 71. Część piąta: obsługa: Laboratorium Analiz Lekarskich, przy ul. Skłodowskiej- Curie 15/17. Część szósta: obsługa: Laboratorium Analiz Lekarskich, przy ul. Bat. Chłopskich 14. Część siódma transport bagażowy - wg potrzeb. 2. Przedmiot zamówienia w zakresie części nr: 1 - 6. Świadczenie usług transportowych, samochodem osobowym minimum czterodrzwiowym, zapewniających obsługę placówek Zespołu Opieki Zdrowotnej Łódź- Polesie w zakresie dowozu personelu medycznego w celu: wykonania domowych zabiegów pielęgniarskich bądź rehabilitacyjnych, lekarskich wizyt domowych, dostarczania i odbioru próbek laboratoryjnych z punktów pobrań jak również z innych ośrodków badawczych oraz wykorzystanie pojazdów w celu dokonywania zakupów dla potrzeb Zamawiającego. Usługi świadczone będą w czasie określonym w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji. Zamawiający przewiduje realizację zamówienia poprzez obsługę każdej części zamówienia przez jeden pojazd. Do realizacji zamówienia zamawiający widzi konieczność zaangażowania co najmniej sześciu pojazdów. Zapłata za świadczone usługi nastąpi w okresach miesięcznych, w formie miesięcznego ryczałtu kwotowego, w wysokości zgodnej ze złożoną ofertą. W załączniku nr 1 podano wielkość kilometrów miesięcznie jaką Zamawiający przewiduje dla zabezpieczenia obsługi danej części zamówienia. Limity określone w załączniku nr 1, z uwagi na specyfikę działalności Zamawiającego /wzmożona zachorowalność w okresie jesienno-zimowym a zmniejszona w okresie letnim/ są wielkościami zmiennymi i podlegają rozliczeniu w okresie trwania umowy. W przypadku ich przekroczenia w okresie trwania umowy, Wykonawca nie otrzyma dodatkowej zapłaty. Kierowcy będą zobowiązani do prowadzenia tzw. /Karty wykonania usługi/ według załączonego wzoru /załącznik nr 1 do załącznika nr 5/, w której pracownicy Zamawiającego dokonywali będą zapisów dotyczących korzystania z pojazdu. 3. Przedmiot zamówienia w zakresie części nr 7 Świadczenie usług transportu bagażowego do 3,5 ton na terenie miasta Łodzi, wg potrzeb ZAMAWIAJĄCEGO. Usługi wykonywane będą każdorazowo na zlecenie ZAMAWIAJĄCEGO, dokonane na piśmie lub telefonicznie. WYKONAWCA zobowiązuje się wykonać usługę w ciągu 48 godzin od otrzymania zlecenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy spełniający następujące warunki: a) nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, b) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, e) zapewnią niezmienność cen ofertowych przez cały okres realizacji zamówienia, f) wyrażą zgodę na 30-to dniowy termin płatności. 2. Oceny spełniania tych warunków Zamawiający dokona na podstawie złożonych dokumentów oraz oświadczeń, metodą spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków określonych w punkcie nr VIII niniejszej specyfikacji, Wykonawca załączy do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, następujące dokumenty: 1. W odniesieniu do wszystkich części zamówienia: 1.1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 ustawy Pzp - załącznik nr 4. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. W przypadku, gdy Wykonawcą jest spółka cywilna lub jawna, obowiązuje dołączenie umowy tej spółki. 1.4. Oświadczenia czy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom - jeśli dotyczy. Brak oświadczenia oznaczał będzie, iż Wykonawca nie zamierza powierzyć części zamówienia podwykonawcom. 1.5. Parafowany wzór umowy - odpowiednio do składanej oferty (załącznik nr 5 -6). 1.6. Oryginał lub notarialnie potwierdzoną kserokopie pełnomocnictwa dla osoby lub osób podpisujących ofertę - upoważnionej/ych do składania woli i do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, jeżeli upoważnienie takie nie wynika z dokumentów rejestracyjnych działalności. Pełnomocnictwo winno jednoznacznie wskazywać osobę lub osoby pełnomocnika poprzez wskazanie jego podstawowych danych identyfikacyjnych. 2. Dodatkowo w odniesieniu do części zamówienia nr 1-6: 2.1 Aktualne badanie lekarskie i psychologiczne osoby wykonującej zamówienie, potwierdzające zdolność tej osoby do świadczenia usług objętych zamówieniem . 2.2. Licencja na wykonywanie transportu drogowego taksówką lub licencja na przewóz osób. 2.3. Dowód rejestracyjny pojazdu, którym będą wykonywane usługi, z przeglądem technicznym pojazdu aktualnym na dzień składania ofert. 2.4 Prawo jazdy osoby, która będzie realizowała zamówienie. 3 Dodatkowo w odniesieniu do części zamówienia nr 7: Informacja na temat pojazdu/ów jakimi dysponuje lub będzie dysponowała Wykonawca w celu realizacji zamówienia, zawierająca: markę, rok produkcji oraz tonaż. 4. Uzupełnienie złożonych dokumentów po upływie terminu składania ofert jest możliwe na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie ich w niewłaściwej formie, spowoduje odrzucenie oferty. 6. Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzenia nieprawdziwych dokumentów oraz oświadczeń, zgodnie z art.24 ust. 2 ustawy Pzp spowoduje wykluczenie go z postępowania przetargowego 7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt 1.1. oraz 1.2. zostaną przedłożone przez każdego z Wykonawców. 7.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp. 7.2. Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Wykonawcę - Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. 7.3. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako Pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej Wykonawcy. 7.4. Dokument pełnomocnictwa musi zostać złożony jako część oferty, musi być w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, składa dokumenty wg zasad określonych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 12 maja 2006r. (Dz. U. z 2006r., Nr 87, poz. 605). 9. Wykonawca składający ofertę dotyczącą kilku części zamówienia, załącza jeden komplet określonych wyżej dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozlodzpolesie.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach