Przetargi.pl
Świadczenie usług telekomunikacyjnych

Sąd Rejonowy w Koszalinie ogłasza przetarg

  • Adres: 75-950 Koszalin, ul. gen. Wł. Andersa 34
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3428609 , fax. (094) 347-69-60, 342-29-07
  • Data zamieszczenia: 2009-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Koszalinie
    ul. gen. Wł. Andersa 34 34
    75-950 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3428609, fax. (094) 347-69-60, 342-29-07
    REGON: 00032258300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług telekomunikacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych za pośrednictwem: a) 6 linii PSTN b) 6 linii ISDN 2B+D c) 1 linii ISDN 30B+D d) 1 łącza dzierżawionego jodnotorowego teleinformatycznego e) 1 dostępu do Internetu asymetrycznego o przepustowości 8 MB/840 kbit/s f) 1 dostępu do Internetu asymetrycznego o przepustowości 2 MB/256 kbit/s w lokalizacjach oraz z realizacją usług szczegółowo określonych w SIWZ Zamawiający wymaga zachowania dotychczasowej numeracji. Świadczenie usług telekomunikacyjnych winno obejmować: połączenia telefoniczne krajowe (miejscowe i strefowe, międzystrefowe), połączenia telefoniczne międzynarodowe, połączenia do sieci ruchomych (komórkowych), zapewnienie transmisji dla faksu, zapewnienie transmisji danych (w tym połączenia do sieci Internet), udzielanie informacji o numerach telefonicznych (biuro numerów), bezpłatne połączenia do służb powołanych ustawowo do niesienia pomocy posiadających numery skrócone, połączenia do abonenckich usług specjalnych (radio taxi, pomoc drogowa itp.), połączenia do usług informacyjnych (0-80), przekierowanie połączeń, prezentację numeru, bezpłatną całodobową możliwość telefonicznej obsługi klientów, automatyczny wybór numeru prefiks operatora, naliczanie sekundowe, brak opłaty za niezrealizowane połączenia, brak opłaty za rozpoczęcie połączeń, bezpłatne sporządzanie i dostarczanie szczegółowych wykazów realizowanych usług w formie bilingu, bezpłatne okresowe przeglądy stanu technicznego łączy (sprawdzanie parametrów itp.), przydzielenie minimum 5 stałych adresów IP do dyspozycji Zamawiającego (dla każdego z łączy internetowych), brak limitu ilości przesyłanych danych. Nadto Wykonawca zapewnia: bezpłatną pomoc techniczną (usuwanie: usterek, awarii, nieprawidłowości w pracy łączy) w czasie nie dłuższym niż 8 godzin od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego, funkcjonowanie usług będących przedmiotem zamówienia przez 99,9% liczby godzin w miesiącu kalendarzowym, wszystkie ewentualne, wymagane prawem, pozwolenia związane z realizacją usługi, iż będzie informował Zamawiającego o wszelkich możliwościach obniżenia opłat, że warunki atmosferyczne nie będą miały wpływu na jakość usług będących przedmiotem zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 642000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 2.1. Doświadczenie. Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat (licząc od dnia wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej 4 trwające co najmniej 12 miesięcy w ramach jednego kontraktu, usługi telekomunikacyjne o wartości 70.000,00 zł brutto każda. 2.2. Potencjał finansowo - ekonomiczny. Wykonawca musi wykazać się posiadaniem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia na wartość 50.000,00 PLN, które będzie uaktualniane przez cały okres obowiązywania umowy. 2.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki określone w pkt 2.1. oraz w pkt 2.2. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych oświadczeń i dokumentów, wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do wypełnionego Formularza oferty należy dołączyć: 1.1. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp - zał. nr 1 do oferty. 1.2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp - zał. nr 2 do oferty. 1.3. Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie). Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji prace zostały wykonane należycie - zał. nr 3 do oferty. 1.4. Aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej. 1.5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.8. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.9. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia (w przypadku braku polisy) potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż wymagana przez Zamawiającego. 1.10. Projekt umowy podpisany przez Wykonawcę - zał. nr 4. 1.11. Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.5. - 1.8. składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości oraz nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: 4.1. Podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4.2. Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. 1.1., 1.2., 1.6. - 1.8. powinny być złożone przez każdy podmiot.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://koszalin.so.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach