Przetargi.pl
OPRACOWANIE PROGRAMU FUNKCJONALNO - UŻYTKOWEGO NA ZADANIE DOTYCZĄCE PRZEBUDOWY TOROWISK TRAMWAJOWYCH I SIECI TRAKCYJNEJ W WĘŹLE KOMUNIKACYJNYM - BRAMA PORTOWA W SZCZECINIE

Urząd Miasta Szczecin ogłasza przetarg

  • Adres: 70-456 Szczecin, ul. Armii Krajowej 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4245102 , fax. 091 4245104
  • Data zamieszczenia: 2009-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Szczecin
    ul. Armii Krajowej 1 1
    70-456 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4245102, fax. 091 4245104
    REGON: 00059982400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    OPRACOWANIE PROGRAMU FUNKCJONALNO - UŻYTKOWEGO NA ZADANIE DOTYCZĄCE PRZEBUDOWY TOROWISK TRAMWAJOWYCH I SIECI TRAKCYJNEJ W WĘŹLE KOMUNIKACYJNYM - BRAMA PORTOWA W SZCZECINIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie programu funkcjonalno - użytkowego na zadanie dotyczące przebudowy sieci trakcyjnej i torowisk tramwajowych w węźle komunikacyjnym Brama porowa w Szczecinie. Zakres zadań obejmuje Torowiska tramwajowe Opis zadań, które muszą być ujęte w projekcie Przebudowa torowisk i sieci trakcyjnej w węźle Brama Portowa -demontaż toru istniejącego -montaż odwodnienia z odprowadzeniem wody do kanalizacji deszczowej, -wykonanie podsypki tłuczniowej -montaż podbudowy betonowej ciągłej -montaż szyn tramwajowych obudowanych elementamigumowymi -montaż zespołu krzyżownic - 16 sztuk -montaż rozjazdów jednotorowych pojedynczych z napędem elektrycznym - 2 sztuki -montaż rozjazdów z mechanizmem ręcznym - 4 sztuki -regulacja toru -zabudowa torowiska i rozjazdów -wymiana słupów z ewentualną zmianą miejsc posadowienia. -wymiana konstrukcji nośnych. -wymiana przęsła naprężania sieci łańcuchowej skompensowanej. -wymiana i zmiana rodzaju przewodu jezdnego Pogram funkcjonalno - użytkowy będzie wykorzystany do udzielenia zamówienia publicznego na wykonanie dokumentacji projektowej i robót budowlanych dla zadania jak podano wyżej. Program będzie również ogólnym elementem odniesienia podającym podstawowe wytyczne dla wykonania dokumentacji projektowej oraz musi ustalić wielkość planowanych kosztów realizacji zadania łącznie z dokumentacją. Remont torowiska zostaje wstępnie podzielony na pięć etapów Etap I - obejmuje torowisko z centralnym zespołem krzyżownic CZK Etap II - obejmuje tory od CZK do przejścia dla pieszych w ul. Wyszyńskiego Etap III - obejmuje tory od CZK do przejścia dla pieszych przy Bramie Portowej Etap IV - obejmuje tory od CZK do przejścia dla pieszych w al. Niepodległości kierunek pl. Żołnierza Etap V - obejmuje tory od CZK do przejścia dla pieszych w ul. Dworcowej oraz do przejścia dla pieszych w ul. 3 Maja. Remont sieci trakcyjnej nie będzie podzielony na etapy i powinien obejmować cały rejon remontu torów oraz elektryczny napęd zwrotnic wykonywany w czasie realizacji remontu torowiska. Zakres programu funkcjonalno - użytkowego: 1.Zakres i forma programu funkcjonalno - użytkowego powinna odpowiadać wymaganiom określonym w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego Dz. U. nr 202 z 2004 r. poz. 2072 z póżn. zmianami . 2.Część opisowa programu musi dodatkowo określać 1)Warunki wykonawstwa 2)Zalecaną przez inwestora konstrukcję torowiska, 3)Warunki odwodnienia torowiska, 4)Zalecaną przez inwestora konstrukcje sieci trakcyjnej, 5)Uzgodnienie planowanej inwestycji z Zarządem Dróg i Transportu Miejskiego w Szczecinie oraz użytkownikami urządzeń podziemnych, 6)Wytyczne w sprawie organizacji ruchu podczas realizacji robót remontowych 3.Dokumentacja powinna posiadać odrębną część kosztorysową rozbitą na pięć wyżej wymienionych etapów oraz sieć trakcyjną i określającą: 1)Koszt wykonania dokumentacji projektowej dla zadania 2)Koszt robót budowlanych. 3)Jednostkowe koszty wstrzymania ruchu tramwajowego i wprowadzenia komunikacji zastępczej na podstawie danych zarządu dróg i Transportu Miejskiego w Szczecinie. 4.Część rysunkowa programu wykonana w formacie dwg podzielona na pięć części torowych i jedną sieciową powinna zawierać: 1)usytuowanie torowiska geometria toru uproszczona. 2)Szkic konstrukcyjny torowiska. 3)Wstępne rozmieszczenie słupów trakcyjnych. 4)Wstępne rozmieszczenie urządzeń oświetlenia ulicznego 5)Orientacyjne usytuowanie napędów elektrycznych zwrotnicy 6)Inwentaryzację istniejącej zieleni zieleń po zakończeniu prac remontowych powinna być wykonana od podstaw. 7)Wskazanym jest, aby ww. plany sytuacyjne posiadały podkład mapowy również w formacie dwg. 5.Program funkcjonalno - użytkowy należy wykonać: 1)w wersji elektronicznej - zapisać na nośniku elektronicznym bez części kosztorysowej w 1 egzemplarzu 2)w wersji papierowej - 5 egzemplarzy z częścią kosztorysową w 1 egzemplarzu .i przekazać zamawiającemu 5. Warunki wykonawstwa: 9)Projekt należy wykonać na podkładzie mapowym w skali nie mniejszej niż 1 : 500 w formacie dwg nie dotyczy map. Uzyskanie aktualnej mapy spoczywa na Wykonawcy. 10)Wykonawca przygotuje dokumentację w ścisłym uzgodnieniu z Zamawiającym i Tramwajami Szczecińskimi Sp. z o.o. 11)Wykonawca opracuje dokumentację planowanego zamierzenia budowlanego w zakresie wynikającym z rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego. 12)Wykonawca dokona we własnym zakresie i na własny koszt: a)badania stanu własności, geotechniczne badania podłoża gruntowego, inwentaryzację do celów projektowania, b)niezbędnych uzgodnień z jednostkami zewnętrznymi Zarząd Dróg Transportu Miejskiego, Tramwaje Szczecińskie Sp. z o.o. i innymi i Zamawiającym jeżeli zajdzie taka potrzeba. 13)Nie zwalnia to jednak Wykonawcy od odpowiedzialności za wykonaną dokumentację projektową, w tym za wszelkie błędy projektowe, które Wykonawca winien niezwłocznie naprawić po ich ujawnieniu na własny koszt. Jakiekolwiek błędy w dokumentacji projektowej nie będą mogły stanowić dla Wykonawcy żadnej podstawy do roszczeń o zwiększenie wynagrodzenia. 14)Wykonawca przenosi na Zamawiającego autorskie prawo majątkowe do dokumentacji projektowej w dniu podpisania przez obie strony protokołu. Wykonawca zgadza się na wykonywanie przez Zamawiającego autorskich praw zależnych zgodnie z obowiązującym prawem. 6. Warunki dodatkowe: 1.)koszty uzyskania materiałów do projektowania i uzgodnień należy ująć w cenie ofertowej, 2.)prace projektowe winny być zaopatrzone w wykaz opracowań oraz oświadczenia Projektanta, że są zgodne z obowiązującymi przepisami techniczno - budowlanymi oraz normami i że zostały wykonane w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu mają służyć, 3.)przedmiot zamówienia należy określać zgodnie z zapisami art. 29 i 30 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych. W wyjątkowych sytuacjach zastosowania w dokumentacji nazw własnych, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia należy oprócz wyrazu równoważny pisać w sposób wyczerpujący jakie wymagania winny spełniać materiały, technologie równoważne, 4.)wizji lokalnej obiektów można dokonać przy udziale przedstawiciela Zamawiającego. 7. Wynagrodzenie Wykonawcy: 1)Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie zgodnie z ofertą cenową. 2)Nie przewiduje się wypłaty zaliczek na poczet wydatków Wykonawcy związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. 3)Płatność będzie regulowana na podstawie faktury wystawionej :po dokonanym odbiorze końcowym i usunięciu ewentualnych usterek, 4)Termin płatności - przelewem w terminie 21 dni od daty wpływu faktury wraz z protokołem odbioru prac - do siedziby Zamawiającego. 5)Za dzień zapłaty uważa się dzień obciążenia rachunku bankowego zamawiającego. 8. Zakończenie realizacji przedmiotu zamówienia. 1)Odbiór dokumentacji projektowej dokonany będzie pisemnym protokołem. 2)Jeżeli w trakcie odbioru zostaną stwierdzone usterki, wady lub braki w dokumentacji projektowej Zamawiający może, zachowując uprawnienie do kar umownych i odszkodowania je przewyższającego: a)odmówić odbioru do czasu ich usunięcia i wyznaczyć Wykonawcy termin na usuniecie wad i usterek lub uzupełnienie braków, przy czym wyznaczenie dodatkowego terminu nie oznacza przesunięcia umownego terminu wykonania niniejszej umowy; b)odstąpić od umowy bez wyznaczania dodatkowego terminu do wykonania umowy, jeżeli wady, usterki lub braki uniemożliwiają realizację celów, jakim służyć ma dokumentacja projektowa. 3)Odbiór dokumentacji projektowej służy przede wszystkim sprawdzeniu dokumentacji pod względem ilościowym i formalnym. Z chwilą dokonania odbioru nie wygasają uprawnienia Zamawiającego co do należytej jakości tej dokumentacji, jej zgodności z przepisami prawa oraz umową. 4)O zauważonych po dokonanym odbiorze wadach dokumentacji projektowej Zamawiający zawiadamia Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742322006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5)spełniają następujące warunki dodatkowe: a)dysponują lub będą dysponować: Zamawiający uzna, że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże: - minimum 1 osobę posiadającą wymagane uprawnienia do projektowania w specjalności budowlanej lub drogowej. - minimum 1 osobę posiadającą wymagane uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Oraz , że ww. osoby przynależą do właściwej izby samorządu zawodowego. b) wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 1 pracę podobną do objętych przedmiotem zamówienia. Za pracę podobną Zamawiający uzna - wykonanie dokumentacji projektowej na remont lub budowę torowiska tramwajowego o długości minimum 1 kilometr posiadającego minimum 4 rozjazdy torów tramwajowych wraz z siecią trakcyjną tramwajową o długości minimum 1 kilometr posiadającą minimum 4 rozjazdy sieciowe tramwajowe. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie wykonawcy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej siwz o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3)Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej siwz, W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób którymi dysponują lub będą dysponować. 4)Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt 3, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował 5)Dokumenty stwierdzające, że osoby, o których mowa w ppkt 3), posiadają wymagane uprawnienia tj stwierdzenie przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji do projektowania w specjalności budowlanej lub drogowej, oraz stwierdzenie przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Oraz aktualne zaświadczenie o przynależności tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego. Warunek zostanie spełniony również wtedy, gdy jedna osoba będzie posiadała kwalifikacje w kilku specjalnościach. 5)Wykaz wykonanych, usług (prac podobnych) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartości usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej siwz oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie, W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. 3.Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1)ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2)odpowiednie pełnomocnictwa; Tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz) 3)oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.szczecin.pl/UMSzczecinBIP/chapter_11710.asp
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach