Przetargi.pl
Świadczenie usług telekomunikacyjnych

Sąd Rejonowy w Koszalinie ogłasza przetarg

  • Adres: 75-950 Koszalin, ul. gen. Wł. Andersa 34
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3428609 , fax. (094) 347-69-60, 342-29-07
  • Data zamieszczenia: 2009-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Koszalinie
    ul. gen. Wł. Andersa 34 34
    75-950 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3428609, fax. (094) 347-69-60, 342-29-07
    REGON: 00032258300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług telekomunikacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych za pośrednictwem: a) 6 linii PSTN b) 6 linii ISDN 2B+D c) 1 linii ISDN 30B+D d) 1 łącza dzierżawionego jodnotorowego teleinformatycznego e) 1 dostępu do Internetu asymetrycznego o przepustowości 15 MB/840 kbit/s f) 1 dostępu do Internetu asymetrycznego o przepustowości 2 MB/256 kbit/s Zamawiający wymaga zachowania dotychczasowej numeracji. 1. Świadczenie usług telekomunikacyjnych winno obejmować: - połączenia telefoniczne krajowe (miejscowe i strefowe, międzystrefowe), - połączenia telefoniczne międzynarodowe, - połączenia do sieci ruchomych (komórkowych), - zapewnienie transmisji dla faksu, - zapewnienie transmisji danych (w tym połączenia do sieci Internet), - udzielanie informacji o numerach telefonicznych (biuro numerów), - bezpłatne połączenia do służb powołanych ustawowo do niesienia pomocy posiadających numery skrócone, - połączenia do abonenckich usług specjalnych (radio taxi, pomoc drogowa itp.), - połączenia do usług informacyjnych (0-80), - przekierowanie połączeń, - prezentację numeru, - bezpłatną całodobową możliwość telefonicznej obsługi klientów, - automatyczny wybór numeru prefiks operatora, - naliczanie sekundowe, - brak opłaty za niezrealizowane połączenia, - brak opłaty za rozpoczęcie połączeń, - bezpłatne sporządzanie i dostarczanie szczegółowych wykazów realizowanych usług w formie bilingu, - bezpłatne okresowe przeglądy stanu technicznego łączy (sprawdzanie parametrów itp.), - przydzielenie minimum 5 stałych adresów IP do dyspozycji Zamawiającego (dla każdego z łączy internetowych), - brak limitu ilości przesyłanych danych. 2. Nadto Wykonawca zapewnia: - bezpłatną pomoc techniczną (usuwanie: usterek, awarii, nieprawidłowości w pracy łączy) w czasie nie dłuższym niż 8 godzin od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego, - funkcjonowanie usług będących przedmiotem zamówienia przez 99,9% liczby godzin w miesiącu kalendarzowym, - wszystkie ewentualne, wymagane prawem, pozwolenia związane z realizacją usługi, - iż będzie informował Zamawiającego o wszelkich możliwościach obniżenia opłat, - że warunki atmosferyczne nie będą miały wpływu na jakość usług będących przedmiotem zamówienia. Dodatkowo Zamawiający informuje, że montaż ewentualnych urządzeń (maszty, anteny itp.) wymaga uzgodnienia z Konserwatorem Zabytków. Wszelkie koszty związane z uzyskaniem ekspertyz, opinii, uzgodnień, pozwoleń pokrywa Wykonawca. 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości realizacji zamówienia w technologii VoIP oraz nie dopuszcza możliwości powierzenia realizacji zamówienia podwykonawcom z wyjątkiem prac związanych z instalacją dostępów ISDN i usług technicznych związanych z utrzymaniem infrastruktury telekomunikacyjnej, urządzeń telekomunikacyjnych a także prac związanych z usuwaniem uszkodzeń i awarii. 4. Do kalkulacji ceny oferty należy przyjąć orientacyjny czas połączeń w okresie obowiązywania umowy - tj.: - połączenia lokalne i strefowe - 12 918 minut - połączenia międzystrefowe - 2 872 minuty - połączenia międzynarodowe - 154 minuty - połączenia do sieci komórkowych - 4 370 minut 5. Zamawiający informuje, że w trakcie obowiązywania umowy prawdopodobna jest zmiana lokalizacji części linii telefonicznych. Z tytułu przeniesienia linii telefonicznych w związku ze zmianą lokalizacji obiektów Zamawiający nie poniesie żadnych dodatkowych opłat.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 642000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 2.1. Doświadczenie. Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat (licząc od dnia wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej 4 trwające co najmniej 12 miesięcy w ramach jednego kontraktu, usługi telekomunikacyjne o wartości 70.000,00 zł brutto każda. 2.2. Potencjał finansowo - ekonomiczny. Wykonawca musi wykazać się posiadaniem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia na wartość 50.000,00 PLN, które będzie uaktualniane przez cały okres obowiązywania umowy. 2.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki określone w pkt 2.1. oraz w pkt 2.2. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych oświadczeń i dokumentów, wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do wypełnionego Formularza oferty należy dołączyć: 1.1. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp - zał. nr 1 do oferty. 1.2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp - zał. nr 2 do oferty. 1.3. Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie). Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji prace zostały wykonane należycie - zał. nr 3 do oferty. 1.4. Aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej. 1.5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.8. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.9. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia (w przypadku braku polisy) potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż wymagana przez Zamawiającego. 1.10. Projekt umowy podpisany przez Wykonawcę - zał. nr 4. 1.11. Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.5. - 1.8. składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości oraz nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: 4.1. Podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4.2. Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. 1.1., 1.2., 1.6. - 1.8. powinny być złożone przez każdy podmiot.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://koszalin.so.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach