Zarząd Dróg Miejskich w Koszalinie ogłasza przetarg
- Adres: 75-815 Koszalin, ul. Połczyńska 24
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 094 3118060 , fax. 094 3425419
- Data zamieszczenia: 2009-11-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich w Koszalinie
ul. Połczyńska 24 24
75-815 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
tel. 094 3118060, fax. 094 3425419
REGON: 33000246600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: zdm.koszalin.ibip.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remonty nawierzchni tymczasowych w Koszalinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres robót obejmuje: - profilowanie i zagęszczenie nawierzchni gruntowych i ulepszanych żużlem, destruktem, mieszanka kruszyw - dowóz gruzu budowlanego na uzupełnienia z wbudowaniem i zagęszczeniem - materiał Wykonawcy - dowóz materiału na uzupełnienia z wbudowaniem (materiał inwestora - destrukt lub gruz budowlany z bazy ZDM przy ul. Przemysłowej) - roboty ziemne w gruncie kat. II-IV z wywozem na składowisko i opłata za składowanie - roboty ziemne w gruncie kat. II-IV z plantowaniem na miejscu - wykonanie warstwy odsączającej o grubości 10cm z zagęszczeniem, zakupem i dowozem materiału - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki wymienione w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 2) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 3) dysponują sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia: równiarka samojezdna min. 1 szt., walec do zagęszczania min. 1 szt., samochód samowyładowczy min. 1 szt. 4) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca winien wykazać: wykonawca winien wykazać minimum jedną osobę posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, która będzie pełnić przy realizacji tego zamówienia funkcję Kierownika Budowy (uprawnienia do kierowania robotami drogowymi) 5)w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie zadania związane z remontem nawierzchni tymczasowych, których łączna wartość wynosi minimum 500.000,00 zł a zakres ich obejmował: remont nawierzchni tymczasowych na powierzchni min. 50000m2 Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Przy analizie ofert pod względem spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt. 10 SIWZ Zamawiający stosuje zasadę spełnia- nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, które mają potwierdzić spełnienie warunków określonych w pkt 10 SIWZ oraz inne dokumenty składające się na ofertę: 1) Oświadczenie (wg wzoru nr 3), że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 2) aktualny Odpis z właściwego rejestru albo aktualne Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) Wykaz narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia (wg wzoru nr 4); w przypadku braku własnych narzędzi i urządzeń pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego; 4) Wykaz osób przewidzianych do wykonania zamówienia (wg wzoru nr 5). Wykaz należy uzupełnić o następujące dokumenty potwierdzające prawo wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie przez osoby w nim wymienione: 4.1 stwierdzenie przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, uprawnienia do kierowania robotami drogowymi (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem); 4.2 zaświadczenie o przynależności do okręgowej izby inżynierów budownictwa; w przypadku braku zatrudnionych przez Wykonawcę osób pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, 5) Wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (wg wzoru nr 6), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości lub zakresu oraz daty i miejsca wykonania. Wykaz należy uzupełnić o dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 6) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, to zgodnie z § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. z 2006 r. Nr 87,poz. 605 z póz. zmianami) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, składa odpowiednie dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; 7) Dokumenty wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. Pozostałe dokumenty: 8) Formularz oferty (wg wzoru nr 1); 9) Wyceniony przedmiar robót (wg wzoru nr 2)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zdm.koszalin.ibip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi nr 171 w m. Grzmiąca oraz drogi nr 208 odc. droga nr 205 - Wielin
Dodano: 2016-07-27 - Budowa chodnika przy ul. Polnej w miejscowości Gwda Wielka
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa mostu k/m Żelimucha w ciągu drogi wojewódzkiej nr 166 - dojazdy
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa drogi wewnętrznej w Ulikowie.
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa drogi nr 125 odc. Cedynia - Radostów
Dodano: 2016-07-20 - Przebudowa drogi nr 111 odc. Stepnica - Modrzewie - etap II
Dodano: 2016-07-20 - Remont drogi wojewódzkiej nr 102 (ul. Kamienna w Kołobrzegu)
Dodano: 2016-07-13 - Przebudowa drogi w m. Pyrzyce i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego wraz z robotami towarzyszącymi na drodze nr 119
Dodano: 2016-07-13 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1297Z ul. St. Staszica w Szczecinku - II etap
Dodano: 2016-07-12 - PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH W GMINIE SIANÓW - ETAP 1
Dodano: 2016-07-12