Telewizja Polska S.A. Oddział w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 90-117 Łódź, ul. G. Narutowicza 13
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 6359202
- Data zamieszczenia: 2012-08-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Telewizja Polska S.A. Oddział w Łodzi
ul. G. Narutowicza 13 13
90-117 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 6359202
REGON: 01041897300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.tvp.pl/zamowienia_publiczne.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: telewizja publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
świadczenie usług sprzątania obiektów TVP S.A. Oddział Terenowy w Łodzi - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Sprzątanie pomieszczeń w Oddziale TVP S.A. w Łodzi w obiektach przy ul. Narutowicza 13 o powierzchni całkowitej 5.045 m2 i w Bazie Transmisji i Transportu przy ul. Cmentarnej 9 /11 o powierzchni całkowitej 424 m2 , a w szczególności: a)codziennie: zamiatanie i mycie podłóg pomieszczeń, korytarzy, klatek schodowych, poręczy, schodów zewnętrznych: odkurzanie wykładzin, sprzętów, parapetów okiennych, mebli i innego wyposażenia, opróżnianie koszy na śmieci i popielniczek, mycie luster, urządzeń sanitarnych i armatury łącznie z usuwaniem z nich kamienia, utrzymywanie w czystości kabiny windy, uzupełnianie mydła, papieru toaletowego i ręczników jednorazowych we wszystkich toaletach oraz wykonywanie podobnych prac czystościowych wg uzgodnień z użytkownikami pomieszczeń; b)raz w tygodniu: mycie glazury: c)w pierwszym tygodniu każdego miesiąca: mycie stolarki drzwiowej, drzwi oszklonych wejścia głównego oraz drzwi Wydziału Reklamy i Marketingu d)dwa razy w roku: mycie szyb i konstrukcji okien w obu sprzątanych obiektach(ul. Narutowicza 13 - 592 m2, ul. Cmentarna 9/11 - 53,80 m2 ) - w kwietniu i drugiejpołowie października; czyszczenie i konserwacja polimerem podłogi w dużym studiu oraz posadzki korytarzy - ( terminy podaje Zleceniodawca); e)w miarę potrzeb : sprzątanie pomieszczeń i mycie okien, również po remontach (średnio 100 m2 pomieszczenia na miesiąc w rozliczeniu rocznym); 2. Sprzątanie terenu zewnętrznego a) przy ul. Narutowicza 13 o powierzchni całkowitej 1.640m? (podwórko, chodnik, ulica dojazdowa wzdłuż budynku Oddziału oraz parking użytkowany przez Zamawiającego),codziennie: opróżnianie koszy, zamiatanie całego terenu, zgrabianie liści w sezonie jesiennym oraz w okresie zimowym: odśnieżanie, skuwanie lodu i posypywanie solą i piachem nawierzchni (bez odrębnego wzywania do wykonania tych prac) b) przy ul. Cmentarnej 9/11 o powierzchni całkowitej 2.360 m? (chodnik, plac manewrowy,trawniki, ale bez sprzątania garaży),codziennie: opróżnianie koszy, zamiatanie całego terenu, zgrabianie liści w sezonie jesiennym oraz w okresie zimowym: odśnieżanie i skuwanie lodu. Zamawiający wymaga, aby nawierzchnia placu manewrowego i chodnika była w sezonie zimowym posypywana solą aż do całkowitej likwidacji śliskości (bez odrębnego wzywania do wykonania tych prac).w miarę potrzeb : koszenie trawy na trawnikach 3. W okresie zimowym plac manewrowy, droga dojazdowa, chodniki, parking, wymienione w punktach 2 a i 2 b), muszą być odśnieżone przez całą dobę, przez siedem dni tygodnia. Nie dopuszcza się składowania zgarniętego śniegu i lodu pod ścianami budynków ani na terenie placu manewrowego oraz pod płotem wzdłuż chodnika. Wykonawca zapewni sól i piach do posypywania w okresie zimowego odśnieżania. 4. Prace porządkowe odbywać się będą w następujących porach: - wewnątrz budynku przy ul. Narutowicza 13 od poniedziałku do piątku w godz. 5.00 - 9.00 - 5 pracowników Wykonawcy; od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 - 16.00 - 1 pracownik Wykonawcy. Dodatkowo Zamawiający będzie wymagał dyżuru jednego pracownika Wykonawcy od poniedziałku do piątku między godz. 16.00 a 22.00, a w soboty i niedziele miedzy godz.7.00 a 22.00 (średnio 20 godz. na miesiąc w rozliczeniu rocznym) po każdorazowym uzgodnieniu z Zamawiającym, z jednodniowym wyprzedzeniem. - wewnątrz budynku przy ul. Cmentarnej 9/11 od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 - 11.00 - 1 pracownik Wykonawcy; ilość pracowników Wykonawcy do utrzymania w czystości terenów zewnętrznych ustali Wykonawca. 5. Prace porządkowe winny być wykonywane przez pracowników Wykonawcy, przy pomocy jego sprzętu, materiałów i środków czystości. Sprzęt powinien być sprawny, kompletny ( co najmniej zgodny ze standardowym wyposażeniem producenta), bez śladu doraźnych napraw, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2010 r. Wykonawca musi dysponować co najmniej 7 odkurzaczami o mocy nie mniejszej niż 1500W oraz 7 kompletami do sprzątania ( wózek + mop ). Środki czystości i materiały muszą posiadać atesty PZH, skutecznie czyścić zabrudzone powierzchnie oraz być odpowiednie do danego rodzaju powierzchni i nie powodować jej uszkodzenia lub zniszczenia. Należy stosować środki uznanych na rynku producentów środków czystości. W momencie przystąpienia do realizacji zamówienia Wykonawca przedstawi do akceptacji Zamawiającego listę środków czystości, których będzie używał. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli sprzętu i środków używanych do wykonania usługi. W przypadku używania nieprawidłowego sprzętu i środków Wykonawca poniesie koszty naprawienia szkód, spowodowanych ich użyciem i oraz zobowiązany jest do niezwłocznej wymiany sprzętu lub środka na właściwy. Uwaga: Środki wyposażenia toalet (mydło w płynie, ręczniki jednorazowe, papier toaletowy) zapewnia Zamawiający 6. Wykonawca zapewni jednolity, estetyczny strój osób, wykonujących usługi. 7. Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu listę osób, które będą realizować przedmiotowe zamówienie wraz z oświadczeniem, że posiadają one wszystkie uprawnienia do jego realizacji oraz niezbędne badania lekarskie. 8. Przy pobieraniu kluczy do sprzątania pomieszczeń oraz ich zdawaniu osoby sprzątające zobowiązane są do wpisywania się do książki na portierni z zaznaczeniem dokładnej godziny ich pobrania i zdania. 9. Podczas pracy każda z osób sprzątających otwiera tylko to pomieszczenie, które aktualnie sprząta. Drzwi pozostałych pomieszczeń powinny być w tym czasie zamknięte na klucz. 10. Po zakończeniu pracy w danym pokoju osoba sprzątająca zobowiązana jest do sprawdzenia zamknięcia okien. 11. Kontrola czystości pomieszczeń będzie prowadzona przez Zamawiającego. Z czynności tej będzie sporządzany protokół, który zostanie przekazany Wykonawcy. Przy drugim negatywnym protokole zawierającym opis usterek i nieprawidłowości Zamawiający naliczy Wykonawcy kary umowne, zgodne z umową. 12.Zamawiający udostępni Wykonawcy pomieszczenie do przechowywania sprzętu w każdym z obiektów. 13. Wskazane jest, by Wykonawcy przed opracowaniem oferty dokonali wizji lokalnej w obiektach Zamawiającego w celu zapoznania się z zakresem przedmiotowego zamówienia. Terminy wizji: 21.08.2012r. i 22.08.2012r. o godz. 12.00 po uprzednim kontakcie telefonicznym z Wojciechem Siewierskim (tel. 601 600 466) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tvp.pl/zamowienia_publiczne.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości wewnątrz oraz na zewnątrz obiektu Aquapark FALA należącego do Spółki Aqua Park Łódź Sp. z o.o.
Dodano: 2016-07-18 - Kompleksowa usługa utrzymania czystości w obiektach należących do Miejskiego Centrum Medycznego Bałuty w Łodzi zgodnie z 17 Zadaniami
Dodano: 2016-07-18 - Usługa kompleksowego sprzątania
Dodano: 2016-07-12 - Wykonanie usługi sprzątania pomieszczeń biurowych GDDKiA Oddział w Łodzi z podziałem na 4 zadania
Dodano: 2016-05-25 - Świadczenie usługi utrzymania czystości w budynkach i na terenie SP ZOZ Centralnego Szpitala Klinicznego Ośrodka Pediatrycznego im. M. Konopnickiej w Łodzi przy ul. Spornej 36/50
Dodano: 2016-05-12 - Przetarg nieograniczony na świadczenie usług utrzymania czystości w pomieszczeniach i na terenie WSRM w Łodzi.
Dodano: 2016-05-09 - Usługa utrzymania czystości w Sądzie Okręgowym w Łodzi oraz w Sądach Rejonowych w Brzezinach i Rawie Mazowieckiej
Dodano: 2016-04-18 - USŁUGA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W OBIEKTACH SOLPARK KLESZCZÓW SP. Z O.O., PRZY UL. SPORTOWEJ 8 ORAZ SPORTOWEJ 3 W KLESZCZOWIE.
Dodano: 2016-04-15 - Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania obiektów Muzeum Sztuki w Łodzi - część V: Świadczenie usługi mycia okien w obiekcie MSŁ przy ul. Więckowskiego 36 i w obiekcie przy ul. Przędzalnianej 72 oraz koszenia trawy w obiekcie przy ul. Więckowskiego 36 i w obiekcie przy ul. Ogrodowej 19
Dodano: 2016-04-06 - Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania obiektów Muzeum Sztuki w Łodzi Część IV: Świadczenie usługi mycia okien w obiekcie MSŁ przy ul. Ogrodowej 19
Dodano: 2016-04-06