Przetargi.pl
Świadczenie usług odbioru i konwojowania wartości pieniężnych jeden raz dziennie oraz zasilania w gotówkę punktów sprzedaży wskazanych przez Zarząd Komunikacji Miejskiej w Gdyni

Zarząd Komunikacji Miejskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 81-244 Gdynia, ul. Zakręt do Oksywia 10
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6233312 , fax. 058 6233022
  • Data zamieszczenia: 2014-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Komunikacji Miejskiej
    ul. Zakręt do Oksywia 10 10
    81-244 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 058 6233312, fax. 058 6233022
    REGON: 19060628700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zkmgdynia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług odbioru i konwojowania wartości pieniężnych jeden raz dziennie oraz zasilania w gotówkę punktów sprzedaży wskazanych przez Zarząd Komunikacji Miejskiej w Gdyni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług odbioru i konwojowania wartości pieniężnych (gotówki) jeden raz dziennie oraz zasilania w gotówkę następujących punktów sprzedaży, tj.: 1. Biuro Obsługi Klienta, Gdynia, ul. Kilińskiego 16, godziny odbioru gotówki od poniedziałku do piątku 1600 - 1800, godziny odbioru gotówki w sobotę 1300 - 1430 2. Biuro Obsługi Klienta, Gdynia, ul. Wójta Radtkego 25, godziny odbioru gotówki od poniedziałku do piątku 1400 - 1600, godziny odbioru gotówki w pierwszą i ostatnią sobotę miesiąca 1100 - 1400 3. Dyspozytornia ZKM, Gdynia, Plac Konstytucji godziny odbioru gotówki od poniedziałku do piątku 1600 - 1900, godziny odbioru gotówki w sobotę 1100 - 1400 4. Dyspozytornia ZKM, Węzeł Franciszki Cegielskiej, godziny odbioru gotówki od poniedziałku do piątku 1400 - 1600 5. Dyspozytornia ZKM, Rumia Dworzec PKP, godziny odbioru gotówki od poniedziałku do piątku 1600 - 1800, godziny odbioru gotówki w sobotę 1300 - 1430 6. Dyspozytornia ZKM - Dąbrowa Tesco, Gdynia, ul. Nowowiczlińska 15, godziny odbioru gotówki od poniedziałku do piątku 1500 - 1800, godziny odbioru gotówki w sobotę 1200 - 1430 7. Punkt Sprzedaży biletów ZKM, Gdynia-Obłuże Centrum, ul. Unruga 36, godziny odbioru gotówki od poniedziałku do piątku 1500 - 1800 8. Kasa ZKM Gdynia, Gdynia, ul. Zakręt do Oksywia 10, godziny odbioru gotówki od poniedziałku do piątku 1300 - 1430 2. Przedmiot zamówienia wskazany w pkt. 1 musi być wykonywany: a) przez minimum dwóch licencjonowanych pracowników ochrony wyposażonych w broń palną, b) samochodem przystosowanym do przewozu wartości pieniężnych. 3. Wykonawca jest zobowiązany do konwojowania wartości pieniężnych (gotówki) i ze wskazanych w pkt.1 punktów sprzedaży do NORDEA Bank Polska S.A. O/Gdynia z siedzibą w Gdyni ul. 10 Lutego, w imieniu i na rzecz Zamawiającego w stosunku do banków. Wydanie pakietu z gotówką, przez osobę wydającą pakiet inkasentowi Wykonawcy, zgodnie z przedstawionym, przez Wykonawcę usługi, wykazem osób upoważnionych do odbioru pakietów, będzie następować bez sprawdzania ich zawartości przez inkasenta, za pisemnym pokwitowaniem odbioru potwierdzonym podpisem inkasenta Wykonawcy. Osoba przekazująca pakiet inkasentowi każdorazowo będzie żądać upoważnienia wystawionego inkasentowi przez Wykonawcę i dokumentu stwierdzającego tożsamość inkasenta. Osoba wydająca pakiet wpisywać będzie w raporcie inkasenta godzinę przekazania pakietu oraz potwierdzać pieczątką firmową i podpisem: ilość i wartość pakietów wpisanych przez inkasenta. 4. Pokwitowanie, o którym mowa w pkt. 3, pozostawać będzie u Zamawiającego. Wykonawca ponosić będzie całkowitą odpowiedzialność za zawartość pakietów z gotówką od momentu przejęcia ich od kasjera do momentu umieszczenia ich we wrzutni banku wskazanego w pkt.3. W przypadku awarii wrzutni banku wskazanego w pkt. 3, Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania pakietów z gotówką w okienku kasowym banku NORDEA Bank Polska S.A. O/Gdynia z siedzibą w Gdyni ul. 10 Lutego za pokwitowaniem. Jeżeli nie będzie to możliwe w dniu odbioru pakietów z gotówką, Wykonawca zobowiązany będzie do przechowania pakietów z gotówką Zamawiającego na własną odpowiedzialność do dnia następnego i do dokonania wrzutu w dniu następnym lub przekazania w okienku kasowym za pokwitowaniem. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z usługi odbioru gotówki w dowolnym punkcie z jednodniowym wyprzedzeniem. Rezygnacja przekazywana będzie Wykonawcy drogą elektroniczną lub faksem. W takim przypadku Wykonawca nie będzie naliczał wynagrodzenia za niezrealizowane podjazdy. 6. Zasilanie punktów sprzedaży Zamawiającego w gotówkę będzie następowało na 3 (słownie: trzy) dni robocze przed końcem miesiąca. Zamawiający dokonywać będzie przelewu kwoty pieniędzy stanowiącej równowartość gotówki, która ma być dostarczona do wyznaczonych punktów sprzedaży Zamawiającego, na 2 (słownie: dwa) dni robocze przed terminem dostarczenia zasilenia. Ilości i nominały dostarczanych pieniędzy ustalane będą indywidualnie dla każdego punktu sprzedaży Zamawiającego zgodnie z treścią załącznika do SIWZ WYKAZ PUNKTÓW I WYSOKOŚCI ZASILEŃ W SKALI JEDNEGO MIESIĄCA ZA WYJĄTKIEM MIESIĄCA GRUDNIA (nie dotyczy miesiąca grudnia). W miesiącu grudniu ilości i nominały dostarczanych pieniędzy ustalane będą indywidualnie dla każdego punktu sprzedaży Zamawiającego zgodnie z treścią załącznika do SIWZ WYKAZ PUNKTÓW I WYSOKOŚCI ZASILEŃ W SKALI JEDNEGO MIESIĄCA W MIESIĄCU GRUDNIU. Wykonawcy przysługuje prawo do dokonania korekty zamówienia polegającej na zamianie nominałów w przypadku ich braku w banku. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany wartości i specyfikacji zasilenia, pod warunkiem poinformowania Wykonawcy o tym fakcie najpóźniej na 2 (słownie: dwa) dni robocze przed planowanym terminem dostarczenia zasilenia. Przekazanie zasilenia do każdego punktu sprzedaży następować będzie po przeliczeniu kwoty zasilenia przez kasjera. Osoba przyjmująca zasilenie kwitować będzie odbiór pieniędzy konwojentowi, a konwojent pozostawiać będzie kopię pokwitowania osobie przyjmującej zasilenie. 7. W dniach: 2 stycznia 2015 roku, 2 stycznia 2016 roku oraz 2 stycznia 2017 roku Wykonawca zobowiązany będzie do dodatkowego zasilenia punktów sprzedaży Zamawiającego w gotówkę zgodnie z treścią załącznika do SIWZ WYKAZ PUNKTÓW I WYSOKOŚCI ZASILEŃ W SKALI JEDNEGO MIESIĄCA ZA WYJĄTKIEM MIESIĄCA GRUDNIA. Przekazanie równowartości (dokonanie przelewu) na rzecz Wykonawcy z tytułu zasileń w tych dniach nastąpi w dniu otrzymania zasilenia. 8. Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (tj. Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.) i aktami wykonawczymi do ww. ustawy. 9. Wykonawca będzie obowiązany do posiadania polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości nie niższej od 500 000 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych), aktualnej na dzień podpisania umowy. W przypadku upływu okresu obowiązywania polisy w okresie obowiązywania umowy - Wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu oryginału nowej polisy lub aneksu do polisy dotychczasowej w terminie 7 (słownie: siedmiu) dni przed upływem okresu ważności dotychczasowej polisy. Wykonawca będzie obowiązany do dostarczenia Zamawiającemu kopii ww. polisy (potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) przed terminem podpisania umowy. 10. Zamawiający wymaga realizacji usług stanowiących przedmiot niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z warunkami zawartymi we WZORZE UMOWY stanowiącym integralną część SIWZ. 11. Szacunkowa wielkość zamówienia: około 6 000 (słownie: sześć tysięcy) podjazdów w okresie obowiązywania umowy, wartość zasileń: a) w skali jednego miesiąca: około 76 000 zł (słownie: siedemdziesiąt sześć tysięcy złotych), b) w całym okresie obowiązywania umowy - około 2 850 000 zł (słownie: dwa miliony osiemset pięćdziesiąt tysięcy złotych). Zamawiający nie gwarantuje wskazanych: - ilości podjazdów, - wartości zasileń gdyż zależą one tylko i wyłącznie od zapotrzebowania Zamawiającego na wykonanie podjazdów oraz zapotrzebowania Zamawiającego na zasilenie. Zamawiający podaje w/w dane - informacyjnie (szacunkowo), jedynie dla potrzeb obliczenia maksymalnej kwoty wynagrodzenia Wykonawcy z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia publicznego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje obowiązku wniesienia wadium oraz zabezpieczenia należytego wykonania umowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zkmgdynia.pl/?mod=zamowienia&id=1,2
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach