Przetargi.pl
Świadczenie usług odbioru i konwojowania wartości pieniężnych jeden raz dziennie oraz zasilania w gotówkę punktów sprzedaży wskazanych przez Zarząd Komunikacji Miejskiej w Gdyni

Zarząd Komunikacji Miejskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 81-244 Gdynia, ul. Zakręt do Oksywia 10
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6233312 , fax. 058 6233022
  • Data zamieszczenia: 2012-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Komunikacji Miejskiej
    ul. Zakręt do Oksywia 10 10
    81-244 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 058 6233312, fax. 058 6233022
    REGON: 19060628700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zkmgdynia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług odbioru i konwojowania wartości pieniężnych jeden raz dziennie oraz zasilania w gotówkę punktów sprzedaży wskazanych przez Zarząd Komunikacji Miejskiej w Gdyni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług odbioru i konwojowania wartości pieniężnych (gotówki) jeden raz dziennie oraz zasilania w gotówkę siedmiu punktów sprzedaży wskazanych przez Zamawiającego na terenie Gdyni oraz jednego punktu sprzedaży na ternie Rumi. 2. Przedmiot zamówienia wskazany w pkt. 1 musi być wykonywany: a) przez minimum dwóch licencjonowanych pracowników ochrony wyposażonych w broń palną, b) samochodem przystosowanym do przewozu wartości pieniężnych. 3. Wykonawca jest zobowiązany do konwojowania wartości pieniężnych (gotówki) i ze wskazanych w pkt.1 punktów sprzedaży do NORDEA Bank Polska S.A. O/Gdynia z siedzibą w Gdyni ul. 10 Lutego, w imieniu i na rzecz Zamawiającego w stosunku do banków. Wydanie pakietu z gotówką, przez osobę wydającą pakiet inkasentowi Wykonawcy, zgodnie z przedstawionym, przez Wykonawcę usługi, wykazem osób upoważnionych do odbioru pakietów, będzie następować bez sprawdzania ich zawartości przez inkasenta, za pisemnym pokwitowaniem odbioru potwierdzonym podpisem inkasenta Wykonawcy. Osoba przekazująca pakiet inkasentowi każdorazowo będzie żądać upoważnienia wystawionego inkasentowi przez Wykonawcę i dokumentu stwierdzającego tożsamość inkasenta. Osoba wydająca pakiet wpisywać będzie w raporcie inkasenta godzinę przekazania pakietu oraz potwierdzać pieczątką firmową i podpisem: ilość i wartość pakietów wpisanych przez inkasenta. 4. Pokwitowanie, o którym mowa w pkt. 3, pozostawać będzie u Zamawiającego. Wykonawca ponosić będzie całkowitą odpowiedzialność za zawartość pakietów z gotówką od momentu przejęcia ich od kasjera do momentu umieszczenia ich we wrzutni banku wskazanego w pkt.3. W przypadku awarii wrzutni banku wskazanego w pkt. 3, Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania pakietów z gotówką w okienku kasowym banku NORDEA Bank Polska S.A. O/Gdynia z siedzibą w Gdyni ul. 10 Lutego za pokwitowaniem. Jeżeli nie będzie to możliwe w dniu odbioru pakietów z gotówką, Wykonawca zobowiązany będzie do przechowania pakietów z gotówką Zamawiającego na własną odpowiedzialność do dnia następnego i do dokonania wrzutu w dniu następnym lub przekazania w okienku kasowym za pokwitowaniem. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z usługi odbioru gotówki w dowolnym punkcie z jednodniowym wyprzedzeniem. Rezygnacja przekazywana będzie Wykonawcy drogą elektroniczną lub faksem. W takim przypadku Wykonawca nie będzie naliczał opłaty za niezrealizowane podjazdy. 6. Zasilanie punktów sprzedaży Zamawiającego w gotówkę będzie następowało na 3 (słownie: trzy) dni robocze przed końcem miesiąca. Zamawiający dokonywać będzie przelewu kwoty pieniędzy stanowiącej równowartość gotówki, która ma być dostarczona do wyznaczonych punktów sprzedaży Zamawiającego, na 2 (słownie: dwa) dni robocze przed terminem dostarczenia zasilenia. Ilości i nominały dostarczanych pieniędzy ustalane będą indywidualnie dla każdego punktu sprzedaży Zamawiającego zgodnie z załącznikiem do SIWZ - wykaz punktów i wysokości zasileń w skali jednego miesiąca. Wykonawcy przysługuje prawo do dokonania korekty zamówienia polegającej na zamianie nominałów w przypadku ich braku w banku. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany wartości i specyfikacji zasilenia, pod warunkiem poinformowania Wykonawcy o tym fakcie najpóźniej na 2 (słownie: dwa) dni robocze przed planowanym terminem dostarczenia zasilenia. Przekazanie zasilenia do każdego punktu sprzedaży następować będzie po przeliczeniu kwoty zasilenia przez kasjera. Osoba przyjmująca zasilenie kwitować będzie odbiór pieniędzy konwojentowi, a konwojent pozostawiać będzie kopię pokwitowania osobie przyjmującej zasilenie. 7. W dniach: 2 stycznia 2013 roku oraz 2 stycznia 2014 roku Wykonawca zobowiązany będzie do dodatkowego zasilenia punktów sprzedaży Zamawiającego w gotówkę zgodnie z załącznikiem do SIWZ - wykaz punktów i wysokości zasileń w skali jednego miesiąca. Przekazanie równowartości (dokonanie przelewu) na rzecz Wykonawcy z tytułu zasileń w tych dniach nastąpi w dniu otrzymania zasilenia. 8. Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (tj. Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.) i aktami wykonawczymi do ww. ustawy. 9. Zamawiający wymaga realizacji usług stanowiących przedmiot niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z warunkami zawartymi we WZORZE UMOWY stanowiącym integralną część SIWZ. 10. Szacunkowa wielkość zamówienia: około 5000 (słownie: pięć tysięcy) podjazdów w okresie obowiązywania umowy, wartość zasileń w skali: jednego miesiąca: około 68 950 zł (słownie: sześćdziesiąt osiem tysięcy dziewięćset pięćdziesiąt złotych), w całym okresie obowiązywania umowy - około 1 792 700 zł (słownie: jeden milion siedemset dziewięćdziesiąt dwa tysiące siedemset złotych)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje obowiązku wniesienia wadium oraz obowiązku wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zkmgdynia.pl/?mod=zamowienia&id=1,2
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach