Przetargi.pl
Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia oraz monitoring, serwis i konserwacja sytemu alarmowego Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu.

Sąd Apelacyjny we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 53-330 Wrocław, ul. Energetyczna 4
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 7987777 , fax. 071 7987714
  • Data zamieszczenia: 2012-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Apelacyjny we Wrocławiu
    ul. Energetyczna 4 4
    53-330 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 7987777, fax. 071 7987714
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.sa.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia oraz monitoring, serwis i konserwacja sytemu alarmowego Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać usługi na rzecz Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu w następującym zakresie: a. ochrona fizyczna budynku sądowego przy ul. Energetycznej nr 4, b. ochrona fizyczna budynku sądowego przy ul. Powstańców Śląskich nr 124, c. monitoring systemu alarmowego zainstalowanego w budynku przy ul. Powstańców Śląskich nr 124, d. serwis systemów elektronicznych zainstalowanych u Zamawiającego, e. konserwacja systemów elektronicznych będących w użyciu przez Zamawiającego, Ad. a. - Całodobowa ochrona fizyczna osób i mienia, usługa realizowana przez nielicencjonowanych pracowników ochrony, - Ochrona fizyczna osób i mienia od godz.7.15 - 15.45 od wtorku do piątku a w poniedziałki od 7.15 - 17.45 świadczona przez licencjonowanego (co najmniej 1 stopień) pracownika ochrony - pracownicy wykorzystują w pracy bramkowy i podręczny wykrywacz metali użyczony przez Zamawiającego. Szczegółowy zakres obowiązków znajduje się w załączniku nr 7 do SIWZ. Ad. b. Ochrona fizyczna osób i mienia realizowana od godz.7.00 - 20.00 od poniedziałku do piątku przez licencjonowanego(co najmniej stopień I ) pracownika ochrony. W pracy wykorzystuje podręczny wykrywacz metali użyczony przez Zamawiającego. Szczegółowy zakres obowiązków znajduje się w załączniku nr 8 do SIWZ. Ad. c. Prowadzenie przez Wykonawcę całodobowego monitoringu instalacji alarmowej zainstalowanej w budynku sądowym przy ul. Powstańców Śląskich nr 124. Wykonawca podejmuje interwencję przy pomocy grupy interwencyjnej na każdy sygnał alarmowy odebrany przez Centrum Dowodzenia w czasie do 10 minut w godz.20.00-6.00 a do 20 minut w godz.6.00 - 20.00. W przypadku interwencji, grupa interwencyjna zabezpiecza obiekt do czasu przybycia Policji i przedstawiciela Zamawiającego. Zamawiającemu przysługuje prawo (raz w miesiącu) do wygenerowania sprawdzającego sygnału alarmowego. Dla realizacji w/w usługi, Zamawiający zastrzega, że Wykonawca musi dysponować co najmniej dwiema grupami interwencyjnymi składającymi się z dwóch uzbrojonych licencjonowanych pracowników ochrony, wyposażonych w broń palną oraz pojazd specjalnie wyposażony. Zamawiający zastrzega, że Wykonawca w tej części zamówienia, jak też w całości zamówienia nie może się posługiwać podwykonawcami (patrz ust. 2). Dodatkowo Zamawiający informuje, że posługując się sformułowaniem -dysponowanie grupą interwencyjną- ma na myśli dysponowanie przez Wykonawcę potencjałem ludzkim i technicznym, własnym lub udostępnionym przez inny podmiot. W/w warunek jest opisany w Rozdziale VIII ust.2 pkt 3) i 4) SIWZ. Ad. d. Serwis systemów elektronicznych /SAP, SSWiN, systemy anty-napadowe, system telewizji przemysłowej,/ użytkowanych w budynkach sądowych przez Zamawiającego. Usługa serwisowa zgodna z normą PN-93/E - 08390 (Systemy alarmowe) i z zaleceniami producentów urządzeń, jest realizowana gdy wystąpi awaria w systemie i ma obejmować przegląd poprawności działania systemu w którym wystąpiła awaria oraz jego poszczególnych podzespołów, znalezienie przyczyn awarii i jej usunięcie. Wykonawca jest zobligowany do: - wykonania diagnozy uszkodzenia sprzętu w miejscu jego zainstalowania, - dostarczenia uszkodzonego sprzętu do punktu serwisowego, lub gdy naprawa na miejscu nie jest możliwa, Wykonawca instaluje sprzęt zastępczy o parametrach nie gorszych od uszkodzonego, - naprawy sprzętu i jego montaż w systemie, - naprawy w ciągu 4 godzin od chwili zgłoszenia (naprawa realizowana w czasie doby, części zamienne, oryginalne, (dołączona karta gwarancyjna) Zamawiający nabywa od Wykonawcy lub osób trzecich), Protokół odbioru stanowi potwierdzenie wykonania każdej naprawy. Wykonawca utylizuje zużyte akumulatory i przedkłada Zamawiającemu dokument potwierdzający ten fakt. Koszt roboczogodziny usługi serwisowej obejmuje wszystkie koszty poza ceną części zamiennych. Ad.e. Konserwacja systemów elektronicznych, patrz Ad.d. obejmuje: - sprawdzenie stanu tech. systemu, - sprawdzenie stanu akumulatorów, - sprawdzenie poprawności działania i wyregulowania czujek, - sprawdzenie poprawności działania sygnalizatorów, - wymiana uszkodzonych podzespołów, - sprawdzenie współpracy ze Stacją Monitorowania Alarmów, - protokół odbioru stanowi potwierdzenie wykonania konserwacji Uwaga: - Osoby występujące ze strony Wykonawcy, wykonujące czynności serwisowe i konserwacji zobowiązane są posiadać uprawnienia upoważniające do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową o klauzuli tajności do (Poufne) włącznie. Opis sytemu alarmowego jest zawarty w załączniku nr 9 do SIWZ. 2. Działając zgodnie z art. 36 ust. 5 ustawy, Zamawiający zastrzega, że całość przedmiotu zamówienia musi być wykonana przez Wykonawcę. 3. Warunki realizacji zamówienia są określone w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 4. Usługa stanowiąca przedmiot zamówienia jest usługą o charakterze niepriorytetowym o nr kategorii 23.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium. Wadium wynosi: 11.000,00 zł złotych (słownie: jedenaście tysięcy złotych) 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rowoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz.275). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący rachunek bankowy w Narodowym Banku Polskim Oddział we Wrocławiu nr 41 1010 1674 0003 9013 9120 0000 z zalecanym dopiskiem: wadium dot. przetargu ZP - PN/11/2012. 5. Oryginały gwarancji lub poręczeń muszą być złożone w Sądzie Apelacyjnym we Wrocławiu przy ul. Powstańców Śląskich 124 w kasie czynnej w poniedziałek od 8.00 do 18.00, od wtorku do piątku od 7.30 do 15.00. 6. W ofercie prosimy podać formę i datę w jakiej zostało wniesione wadium lub złożyć wraz z ofertą dowód wniesienia wadium w formie np. kopii wniesionej gwarancji, poręczenia lub polecenia przelewu (podanie tych informacji jest pożądane, lecz nie jest to warunek konieczny). 7. Zamawiający zatrzymuje wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana w przypadkach przewidzianych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy (odpowiednio). 8. Wadia wniesione w formie gwarancji lub poręczeń muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do wypłaty sumy wadium na żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 9. Wykonawca, który nie wniesie wymaganego wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.sa.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach