Przetargi.pl
Świadczenie usług kominiarskich w zasobach MZGK w Mysłowicach

Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej ogłasza przetarg

  • Adres: 41-400 Mysłowice, ul. Partyzantów 21
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2225858, 2225859 w. 106
  • Data zamieszczenia: 2009-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej
    ul. Partyzantów 21 21
    41-400 Mysłowice, woj. śląskie
    tel. 032 2225858, 2225859 w. 106
    REGON: 27157079990927
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mzgk.myslowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład Budżetowy Gminy Mysłowice

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług kominiarskich w zasobach MZGK w Mysłowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług kominiarskich w zasobach MZGK w Mysłowicach Rodzaj zamówienia: Usługa (art. 6 ust. 4 ustawy Pzp). kod wg Wspólnego Słownika Zamówień - 90915000-4 opis wg Wspólnego Słownika Zamówień - Usługi czyszczenia pieców i kominów Świadczenie usług kominiarskich w lokalach mieszkalnych i użytkowych w budynkach mieszkalnych oraz w wolnostojących lokalach użytkowych zarządzanych przez MZGK w Mysłowicach. Usługi te polegać będą na: a) czyszczeniu przewodów dymowych wg zał. nr 1.1, 1.2 do SIWZ b) czyszczeniu przewodów spalinowych wg zał. Nr 1.1, 1.2 do SIWZ c) czyszczeniu przewodów wentylacyjnych wg zał. nr 1.1, 1.2 do SIWZ d)kontroli przewodów dymowych, spalinowych, wentylacyjnych oraz ich prawidłowości podłączenia w lokalach mieszkalnych i użytkowych oraz w wolnostojących lokalach użytkowych wg zał. nr 1.1, 1.2 do SIWZ e) wydawaniu opinii kominiarskich, f) wydawaniu zaświadczeń o dokonanych czyszczeniach nie później niż: - do 15 dnia po upływie kwartału dla czyszczeń przewodów dymowych, - do 15 dni po upływie półrocza dla czyszczeń przewodów spalinowych, - do 15 lutego dla czyszczeń przewodów wentylacyjnych W/w zaświadczenia mogą być dostarczane wcześniej (na bieżąco). g) określeniu lokalizacji i ilości drzwiczek czyszczakowych zakwalifikowanych do wymiany, h) określenie lokalizacji, rodzaju i ilości nasad kominowych na przewodach spalinowych, dymowych, i wentylacyjnych, i) określenie lokalizacji i ilości kominów przeznaczonych do przemurowania lub napraw tynków.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909150004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz złożą stosowne oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, których listę przedstawiono w punkcie Wymagane oświadczenia i Wymagane dokumenty. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się także Wykonawcy występujący wspólnie, wówczas ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument z którego wynika ustanowienie pełnomocnika musi być podpisany przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentowania z osobna każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument z którego wynika ustanowienie pełnomocnika należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, których listę i wymaganą treść przedstawiono w punkcie Wymagane oświadczenia i Wymagane dokumenty zamawiający uzna, że wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu. Zamawiający oceni spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów, na zasadzie: Spełnia - Nie spełnia. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków udziału w postępowaniu. Niespełnienie któregokolwiek warunku udziału w postępowaniu spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. Zgodnie z art. 89, w ściśle określonych przypadkach, zamawiający zobowiązany jest odrzucić ofertę. Z tytułu odrzucenia oferty wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia przeciwko zamawiającemu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane oświadczenia Każdy wykonawca przystępujący do postępowania powinien złożyć oświadczenie (załącznik nr 2 lub 2 A), że może ubiegać się o udzielenie mu zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 . Wymagane dokumenty Od wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, przedstawienie niżej wymienionych dokumentów. Dokumenty te zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655), mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, mianowicie: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 1 i 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument lub dokumenty, o których mowa w pkt. a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Dokument lub dokumenty, o których mowa w pkt. b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 3. wykazu wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat usług kominiarskich, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości brutto, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów (np. referencji) potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie - wg załącznika Nr 7. Uwaga !!! Na dokumentach (np. referencjach) winna znajdować się: -data i miejsce wykonania usługi, -ich rodzaj, -wartość. Każdy dokument (np. referencje) nie spełniający tego wymogu zostanie odrzucony przez Zamawiającego. 4. wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia wraz z wymaganymi przez stosowne przepisy pozwoleniami, certyfikatami, dopuszczeniami, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg załącznika Nr 8. Uwaga !!! Zamawiający wymaga potwierdzenia posiadania uprawnień mistrza w rzemiośle kominiarstwo, wystawione przez Izbę Rzemieślniczą - przynajmniej przez jedną osobę będącą wykonywać zamówienie. Wykonawca winien załączyć kserokopię potwierdzone za zgodność z oryginałem dokumentów potwierdzających kwalifikacje osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Wykonawca zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt. 2 ubiegający się o udzielenie zamówienia powinien dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Chodzi tu zarówno o pracowników, jak i o podwykonawców, za których zachowania wykonawca odpowiada tak jak za własne działania lub zaniechania. O dysponowaniu osobą fizyczną lub prawną albo tzw. ułomną osobą prawną przesądza właściwa z nią umowa. 5. karta ofertowa (wg załącznika Nr 4)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mzgk.myslowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach