Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach ogłasza przetarg
- Adres: 40-038 Katowice, ul. J. Lompy 19
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2002055 , fax. 032 2002060
- Data zamieszczenia: 2009-04-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
ul. J. Lompy 19 19
40-038 Katowice, woj. śląskie
tel. 032 2002055, fax. 032 2002060
REGON: 27020829200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaska.policja.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług kominiarskich dla KMPw Żorach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Świadczenie usług kominiarskich dla Komendy Miejskiej Policji w Żorach, a w szczególności okresowe przeglądy , czyszczenie, udrażnianie przewodów kominowych wentylacyjnych, pomiar ciągów w przewodach kominowych wentylacyjnych w budynku KMP Żory, 44-240 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909150004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają warunki z art. 22 ust. 1 ustawy PZP a w szczególności nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP. (należy złożyć stosowne oświadczenie, zgodne z załącznikiem nr 2 do SIWZ) 2Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń wymienionych w rozdziale IX SIWZ. Wykonawca nie spełniający warunków udziału w postępowaniu zostanie wykluczony zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP. Oferta wykonawcy , której treść nie będzie odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ustawy PZP.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy PZP i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w oparciu o art. 24 PZP na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 2Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument, o którym mowa uważa się za aktualny , w przypadku jego wystawienia lub potwierdzenia jego aktualności przez organ wydający, nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 4W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, każdy z podmiotów występujących w konsorcjum musi przedłożyć w ofercie dokumenty potwierdzające spełnienie warunków określonych w pkt. 1-2 rozdz. IX A SIWZ zgodnie z art. 23 ust. 3 ustawy PZP. Łączna ocena uczestników konsorcjum będzie świadczyć o spełnieniu warunków uczestnictwa w postępowaniu. 5Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2 rozdz. IX A SIWZ - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio , że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których wyżej mowa powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 4 niniejszego rozdziału, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis znajdujący się w pkt. 4 niniejszego rozdziału, odnoszący się do aktualności dokumentów, stosuje się odpowiednio. 7Dokument uprawniający do wykonywania usług kominiarskich tj. dyplom mistrza kominiarstwa wydany dla osoby wykonującej czynności w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. B. Inne oświadczenia i dokumenty: 1. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo takie może wynikać z dołączonej do oferty umowy konsorcjum lub umowy spółki cywilnej. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 2. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez zastrzeżeń - na formularzu oferty - załącznik nr 1 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slaska.policja.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- wykonywanie usług kominiarskich wraz z przeprowadzeniem okresowej kontroli stanu technicznej sprawności przewodów kominowych w budynkach stanowiących własność Miasta Gliwice oraz budynków wybudowanych w ramach Towarzystwa Budownictwa Społecznego - administrowanych przez Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach
Dodano: 2016-05-09 - Świadczenie usług kominiarskich w budynkach i lokalach wchodzących w skład zasobu Gminy Bytom
Dodano: 2016-03-08 - Usługi kominiarskie świadczone w budynkach należących do Gminy Piekary Śląskie i wspólnot mieszkaniowych zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Piekarach Śląskich.
Dodano: 2015-12-10 - Świadczenie usług czyszczenia i sprawdzania stanu technicznej sprawności przewodów kominowych w budynkach zarządzanych przez Z. K. PGM w Chorzowie
Dodano: 2015-12-10 - Czyszczenie przewodów kominowych w budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ADM II w Rybniku
Dodano: 2015-11-20 - przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług kominiarskich, w budynkach mieszkalnych administrowanych przez ADM Nr 1 Zakładu Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o .o.
Dodano: 2015-06-08 - przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług kominiarskich, w budynkach mieszkalnych administrowanych przez 2 administracje (ADM Nr 1, ADM Nr 2) Zakładu Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o .o.
Dodano: 2015-05-08 - Świadczenie usług kominiarskich w budynkach wchodzących w skład zasobów Gminy Bytom
Dodano: 2015-04-10 - ZP-2380-821-74/2014 Wykonanie usługi kominiarskiej w KWP w Katowicach, ul. Lompy 19, oraz w obiektach administrowanych przez KWP w Katowicach i jednostkach terenowych Policji garnizonu śląskiego
Dodano: 2014-12-19 - Świadczenie usług kominiarskich w zakresie przeglądów stanu technicznego przewodów kominowych, czyszczenia przewodów kominowych oraz bieżącej obsługi na podstawie zgłoszeń lokatorów w nieruchomościach wchodzących w skład zasobów Miasta Zabrze
Dodano: 2014-12-10