Przetargi.pl
Świadczenie usług dozorowania lokali mieszkalnych i użytkowych (pustostanów) administrowanych przez ZGL Południe w Jeleniej Górze

Zakład Gospodarki Lokalowej "Południe" w Jeleniej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 58-560 Jelenia Góra, Plac Piastowski 2A
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 6428200 , fax. 075 6428201
  • Data zamieszczenia: 2009-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Lokalowej "Południe" w Jeleniej Górze
    Plac Piastowski 2A 2A
    58-560 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 075 6428200, fax. 075 6428201
    REGON: 23119398000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgl.jga.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług dozorowania lokali mieszkalnych i użytkowych (pustostanów) administrowanych przez ZGL Południe w Jeleniej Górze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Dozorowanie lokali mieszkalnych i użytkowych (pustostanów) administrowanych przez ZGL POŁUDNIE w Jeleniej Górze. 2. Pustostany znajdują się na terenie działalności ZGL Południe tj. w południowej części Jeleniej Góry. 3. Ilość pustostanów do dozorowania będzie zmienna - około 5 do 15 lokali miesięcznie. 4. Pustostany będą dozorowane całodobowo przez każdy dzień roku. 5. Celem dozorowania jest: a) zabezpieczenie wyposażenia lokali i mienia przed kradzieżą, b) zabezpieczenie lokali i ich wyposażenia przed dewastacją, c) zabezpieczenie lokali i ich wyposażenia przed pożarem, d) zabezpieczenie lokali przed zajęciem przez osoby postronne. 6. Wykonawca dokona: a) instalowania odpowiedniego systemu dozoru sprawującego stałą kontrolę nad wskazanymi obiektami polegającego na niedopuszczeniu osób nieuprawnionych do wstępu na ich teren, b) udostępniania ww. obiektów w celu dokonania wizji lokalnych przez przyszłych najemców lub wykonawców robót budowlanych, c) podejmuje natychmiastową reakcję i niezbędne działania w obiektach jw. po odebraniu sygnału włamania, pożaru, d) w razie konieczności powiadamia bądź wezwania na miejsce zdarzenia w ww. obiektach Pogotowia Ratunkowego, Policji , Straży Pożarnej, e) informowania na bieżąco Zamawiającego o jakichkolwiek zdarzeniach na obiektach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2.000,00 zł. Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w przypadkach wskazanych w art.24 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. l pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych - o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, wyżej wymienione dokumenty muszą być złożone przez każdego wykonawcę. Wykaz innych dokumentów i oświadczeń wymaganych przez zamawiającego: 1) Formularz oferty sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Formularz - Doświadczenie zawodowe - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. Wykaz musi zawierać: minimum 1 usługę polegającą na dozorze co najmniej 5 obiektów w formie monitoringu popartą dokumentem potwierdzającym, że usługa ta została wykonana należycie - sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca. 3) Formularz - Potencjał kadrowy - wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności i przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Wymagane jest wykazanie: - 2 osób zatrudnionych na stanowisku: operatora systemu monitoringu, - 1 osoby zatrudnionej do konserwacji zamontowanych systemów posiadającej licencję co najmniej 1-go stopnia zabezpieczenia technicznego, - 2 osób zatrudnionych na stanowisku pracownika ochrony (członek patrolu) posiadających licencje pracowników ochrony. Do oferty należy załączyć w/w licencje. - sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie. 4) Formularz - Potencjał techniczny - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. Wymagane jest dysponowanie: co najmniej 1 samochodem patrolowym. - sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie. 5) Pełnomocnictwo, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik lub gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. 6) Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości co najmniej 100.000,00 zł. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez co najmniej jednego wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgl.jga.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach