Przetargi.pl
Świadczenie dla Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku usługi bezpośredniej ochrony fizycznej polegającej na konwojowaniu gotówki i innych wartości pieniężnych

Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Przemysłowa 73
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48 59 841 00 91 , fax. +48 59 841 00 93
  • Data zamieszczenia: 2011-12-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku
    ul. Przemysłowa 73 73
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. +48 59 841 00 91, fax. +48 59 841 00 93
    REGON: 22122171500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zimslupsk.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gminna samorządowa jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie dla Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku usługi bezpośredniej ochrony fizycznej polegającej na konwojowaniu gotówki i innych wartości pieniężnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie dla Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku usługi bezpośredniej ochrony fizycznej polegającej na konwojowaniu gotówki i innych wartości pieniężnych tj. prowadzenie tzw. konwojowanego transportu wartości pieniężnych (przewożenie lub przenoszenie wartości pieniężnych ochranianych przez konwojentów poza obiektami Zamawiającego), zgodnie z ustawą dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity: Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221, z późn. zm.). 2. Konwojowany transport gotówki i innych wartości pieniężnych odbywać się będzie do BRE-BANKU S.A. z siedzibą w Słupsku, ul. Kilińskiego 45, 76-200 Słupsk (zwanego w treści SIWZ - BRE-BANK Słupsk), z kas Zamawiającego zlokalizowanych w Słupsku, w: 1) budynku Centrum Obsługi Klienta przy ul. Kołłątaja 32, w budynku Dworca PKP (zwanym w treści SIWZ - COK Słupsk); 2) budynku Biura Cmentarza przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha 4 (zwanym w treści SIWZ - BC Słupsk); 3) siedzibie Zarządu Infrastruktury Miejskiej przy ul. Przemysłowej 73 (zwanego w treści SIWZ - ZIM Słupsk). 3. Zamawiający przewiduje wykonanie w ciągu miesiąca średnio 21 konwojów. Za 1 konwój należy przyjąć pobór i transport wartości pieniężnych z kas Zamawiającego określonych w pkt 2 niniejszego rozdziału. 4. Przewidywane przez Zamawiającego do konwojowania maksymalne dzienne wartości pieniężne z: 1) budynku COK Słupsk - w wysokości 35 000 zł, 2) budynku BC Słupsk - w wysokości 20 000 zł, 3) siedziby ZIM Słupsk - w wysokości 5 000 zł, co razem stanowi kwotę w wysokości: 60 000 zł. 5. Konwojowanie odbywać się będzie poprzez odebranie przez pracowników Wykonawcy wartości pieniężnych w formie bezpiecznego pakietu (zamkniętych kopert przeznaczonych do przewozu tych wartości pieniężnych) bez sprawdzania jego zawartości; Koperty przeznaczone do przewozu wartości pieniężnych zabezpiecza Zamawiający we własnym zakresie; Za właściwe sporządzenie bezpiecznego pakietu odpowiada przedstawiciel Zamawiającego przekazujący wartości pieniężne pracownikom Wykonawcy. 6. Usługi konwojowania odbywać się będą: 1) tylko w dni robocze (bez sobót, niedziel i świąt) na trasie od kas Zamawiającego - do banku, 2) jeden raz dziennie z każdej kasy w godzinach: 14:30 - 15:30; Odbioru gotówki z kasy COK Słupsk należy dokonać jako ostatniego; Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany godzin wykonywania usługi w danym dniu lub dniach; Dodatkowo w okresie trwania umowy, godziny odbioru mogą ulec zmianie ze względu na planowane przez BRE-BANK Słupsk udostępnienie wrzutni całodobowej; Udostępnienie powyższej wrzutni planowane jest od dnia 01 stycznia 2012 r. 3) bez udziału pracowników Zamawiającego; 4) przez co najmniej 1 (słownie: jednego) pracownika Wykonawcy, posiadającego licencję pracownika ochrony pierwszego lub drugiego stopnia, odpowiednio - zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa - wykwalifikowanego i przeszkolonego, umundurowanego, wyposażonego w identyfikator, środki ochrony osobistej i w niezbędne środki łączności umożliwiające wezwanie wsparcia tj. grupy interwencyjnej wyposażonej w środki przymusu bezpośredniego lub policji oraz kierowcy, tworzących Zespół Konwojujący; Ilość pracowników ochrony musi być zgodna z przepisami rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 14 października 1998 r. w sprawie szczegółowych zasad i wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne (Dz. U. Nr 129, poz. 858 z późn. zm.); 5) pojazdami mechanicznymi Wykonawcy przystosowanymi do przewożenia gotówki, spełniającymi warunki określone w rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 14 października 1998 r. w sprawie szczegółowych zasad i wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne (Dz. U. Nr 129, poz. 858, z późn. zm.). 7. Pracownicy konwoju podlegają bezpośrednio Wykonawcy. Upoważniony przedstawiciel Zamawiającego może wydawać pracownikom ochrony dyspozycje w formie pisemnej, ustnej lub telefonicznej z pominięciem osób reprezentujących Wykonawcę. Dyspozycje te będą wykonywane tylko w przypadku, jeżeli mieszczą się w przedmiocie niniejszego zamówienia i nie kolidują z przepisami prawa oraz nie wpływają ujemnie na stan bezpieczeństwa ochranianego mienia. 8. Konwojowanie gotówki i innych wartości pieniężnych, realizowane będzie przez Wykonawcę zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w tym w szczególności prawa w zakresie ochrony osób i mienia, a także rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 14 października 1998 r. w sprawie szczegółowych zasad i wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne (Dz. U. Nr 129, poz. 858, z późn. zm.). 9. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie obowiązki Wykonawcy wymienione we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 10. Zaleca się przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. 11. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa i wszelkich zapisów wzoru umowy (załącznik nr 6 do SIWZ). 12. Wykonawca zapewni kompletne kierownictwo, wykwalifikowanych i przeszkolonych pracowników, materiały, sprzęt i inne urządzenia niezbędne do prawidłowego wykonania usługi. 13. Organizacja pracy podczas wykonywania przedmiotu zamówienia winna odpowiadać wymaganiom określonym w aktualnych przepisach dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz musi zapewniać prawidłowe wykonanie usługi. 14. Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność wobec Zamawiającego lub osób trzecich za ewentualne szkody powstałe w wyniku niewykonania lub niewłaściwego wykonania usługi. Przystępując do realizacji umowy i w trakcie jej trwania Wykonawca musi posiadać polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 15. Za szkody wynikłe w czasie wykonywania usługi, jak również za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny odpowiedzialny będzie Wykonawca usługi. 16. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Wskazanie niniejszego nastąpi w oświadczeniu Wykonawcy znajdującym się w formularzu oferty
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 1 600 PLN (słownie: jeden tysiąc sześćset złotych). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zimslupsk.com
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach