Przetargi.pl
Standaryzacja budynku II KP w Koszalinie przy ul. Krakusa i Wandy 11 - etap IV

Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 70-515 Szczecin, ul. Małopolska 47
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. (091) 8211479, 8211478 , fax. (091) 8211477 8215406
  • Data zamieszczenia: 2016-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
    ul. Małopolska 47 47
    70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. (091) 8211479, 8211478, fax. (091) 8211477 8215406
    REGON: 81090304000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.kwp.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Standaryzacja budynku II KP w Koszalinie przy ul. Krakusa i Wandy 11 - etap IV
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane ze standaryzacją i modernizacją budynku II KP w Koszalinie przy ul. Krakusa i Wandy 11. 2.Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia : Podstawą do wyceny są przedmiary robót - szczegółowe kosztorysy nakładcze. Zakres prac obejmuje: 1) roboty budowlane: -wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej, -przemurowanie ścianek działowych, -tynki wewnętrzne z pracami wykończeniowymi, -wykonanie posadzek z wykładzin PCV i płytek gres, 2)roboty sanitarne:wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej i c.w.u., 3)roboty elektryczne: -wewnętrzna instalacja oświetlenia ogólnego, awaryjno - ewakuacyjnego i gniazd wtykowych, -Wewnętrzne linie zasilające z tablicami rozdzielczymi, -wykonanie instalacji nisko prądowych: sygnalizacji alarmu pożaru SSP, sygnalizacji włamania i napadu SSWN, telewizji przemysłowej CCTV, kontroli dostępu KD i okablowania strukturalnego. 3.Szczegółowy opis robót budowlanych został zawarty w projektach budowlanych, budowlano-wykonawczych, przedmiarach robót - szczegółowych kosztorysach nakładczych, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - branże budowlana, sanitarna i elektryczna. 4.Zamawiający dopuszcza udział w realizacji przedmiotu umowy podwykonawców. 5.Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z projektami budowlano-wykonawczymi, przedmiarami robót, kosztorysami ofertowymi, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zasadami wiedzy technicznej i budowlanej, obowiązującymi przepisami i normami oraz przekaże przedmiot umowy Zamawiającemu w terminie określonym w umowie. 6.Wykonawca na etapie realizacji robót musi dysponować osobami zdolnymi do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2013 r. poz. 1409 ) posiadającymi wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają posiadanie takich uprawnień w specjalności:konstrukcji budowlanych - co najmniej 1 osoba, instalacji elektrycznych - co najmniej 1 osoba, instalacji sanitarnych - co najmniej 1 osoba. 7.Cena ofertowa. -Umowa będzie zawarta na roboty określone w przedmiarach robót - szczegółowych kosztorysach nakładczych na podstawie oferty złożonej przez Wykonawcę, -Cena oferty będzie wynikała z kosztorysu ofertowego odpowiadającego zakresowi robót przedstawionemu w przedmiarach - szczegółowych kosztorysach nakładczych, dokumentacji projektowej, STWiOR i jest wynagrodzeniem kosztorysowym w rozumieniu art. 629, 630 i 631 Kodeksu cywilnego. W cenie materiałów wykonawca ma uwzględnić koszty zakupu materiałów, -Do ceny ofertowej Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w kosztorysach ofertowych wszystkie pozycje robót opisanych w przedmiarach robót, -Zamawiający wymaga od Wykonawcy ujęcia w ofercie wszystkich kosztów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, -Cena całkowita i ceny jednostkowe podane przez Wykonawcę nie będą podczas wykonywania umowy podlegały waloryzacji. 8.Roboty dodatkowe. -Wykonawca nie ma prawa dokonywać żadnych zmian zakresu robót bez wyraźnego pisemnego polecenia Zamawiającego, -Jeżeli w toku realizacji robót wystąpi konieczność wykonania robót dodatkowych w sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, to wykonanie ich nastąpi na podstawie oddzielnie zawartej umowy, której przedmiot zostanie określony w protokole konieczności, -Wykonawca zobowiązany jest wykonać te roboty na dodatkowe zamówienie Zamawiającego, udzielone w trybie art. 67 ust. 1 pkt. 5 litera a) lub b) uPzp przy zachowaniu tych samych norm, standardów, parametrów. 9.Kontrola jakości robót i materiałów. 1) Kontrola jakości wykonania robót. Polega na sprawdzeniu zgodności wykonania robót z projektami budowlanymi, z kosztorysami ofertowymi, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz poleceniami inspektorów nadzoru inwestorskiego. 2) Kontrola jakości materiałów. Wszystkie materiały do wykonania robót muszą odpowiadać wymogom zawartym w projektach budowlanych wykonawczych, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych: branża budowlana, sanitarna, elektryczna oraz aktualnie obowiązującym świadectwom jakości i aprobatom technicznym. 10.Warunki zawarcia umowy. Umowa będzie zawarta na całość robót określonych w siwz, na podstawie oferty złożonej przez Wykonawcę i ma charakter rozliczenia kosztorysowego. 11.Zamawiający wymaga od Wykonawcy zastosowania rozwiązań materiałowych i technologicznych zgodnie z projektami budowlanymi wykonawczymi, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, przedmiarami robót - szczegółowymi kosztorysami nakładczymi. 12.Wykonawca po podpisaniu Umowy w ciągu 5 dni kalendarzowych jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu wypełnionych szczegółowych kosztorysów ofertowych. 13.Wszelkie nazwy własne dotyczące materiałów i urządzeń zawarte w dokumentach przetargowych należy traktować jako jedne z możliwych, co oznacza możliwość zastosowania materiałów, urządzeń (w tym technologii) innych producentów o równoważnych parametrach, cechach i właściwościach. W przypadku zastosowania równoważnych urządzeń i materiałów oferent jest zobowiązany przedstawić opis oferowanych urządzeń i materiałów równoważnych podając nazwę producenta, markę, typ i dołączyć certyfikaty, aprobaty techniczne, itp., które określają właściwości i parametry techniczne. Na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 14.Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Zamawiający wymaga od Wykonawcy oświadczenia złożonego formularzu ofertowym czy powierza podwykonawcy com wykonanie zamówienia. W przypadku powierzenia podwykonawcy com wykonania zamówienia Zamawiający wymaga wskazania zakresu jaki będzie realizował przy jego ich udziale. W przypadku braku takiego oświadczenia, zamawiający uzna, iż wykonawca będzie realizował zamówienia bez udziału podwykonawcy. 15.Pozostałe wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia w tym wymagania odnośnie odbioru, warunków gwarancji i płatności określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do siwz. 16.Kod dotyczący przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPV): CPV:45000000 - 7 roboty budowlane, CPV:45330000 - 9 roboty instalacyjne wodno - kanalizacyjne i sanitarne, CPV: 45310000 - 3 roboty instalacyjne elektryczne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 11 000,00 zł. 2. Wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 25.07.2016 r. do godziny 11.30. Decyduje data wpływu wadium do Zamawiającego. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 uPzp. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr 33 1010 1599 0025 0913 9120 0000, decyduje data wpływu środków do zamawiającego. 5. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: - zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, zaistniały okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i ust. 5 uPzp bez potwierdzania tych okoliczności. 6. Zamawiający dokona zwrotu wadium w trybie art 46 z zastrzeżeniem art. 148 ust 4 uPzp. 7. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 3 uPzp. 8. W przypadku wnoszenia wadium w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 uPzp winno być ono złożone w kasie zamawiającego, pokój 232 ul. Małopolska 47, Szczecin. Kasa Zamawiającego czynna jest codziennie w godzinach od 11.00 - 14.00.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji na roboty budowlane i na zamontowane urządzenia i materiały
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.szczecin.kwp.policja.gov.pl/portal/KWS/906/3523/tabela_ogloszen.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach