Przetargi.pl
Sprzedaż, dostawa i montaż kiosków multimedialnych wraz z oprogramowaniem w ramach projektu Miejskie Trasy Turystyczne zintegrowanym produktem turystycznym miast czesko-polskiego pogranicza

Gmina Miejska Kłodzko ogłasza przetarg

  • Adres: 57-300 Kłodzko, pl. Bolesława Chrobrego 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074/8654600 , fax. 074 8674062
  • Data zamieszczenia: 2010-01-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Kłodzko
    pl. Bolesława Chrobrego 1 1
    57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie
    tel. 074/8654600, fax. 074 8674062
    REGON: 00052605000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.klodzko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzedaż, dostawa i montaż kiosków multimedialnych wraz z oprogramowaniem w ramach projektu Miejskie Trasy Turystyczne zintegrowanym produktem turystycznym miast czesko-polskiego pogranicza
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    CPV: 30200000-1 Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostawa i montaż kiosków multimedialnych wraz oprogramowaniem w ramach projektu Miejskie Trasy Turystyczne zintegrowanym produktem turystycznym miast czesko-polskiego pogranicza dla następujących miast - partnerów projektu: dla Kłodzka, Barda, Świdnicy, Kędzierzyna-Koźla, Czeskiej Skalicy oraz Prerova, o parametrach nie gorszych niż podane w Szczegółowym Opisie Wymagań Technicznych, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. Kioski multimedialne - 37 szt. Zewnętrzne wolnostojące z daszkiem - 19 szt. Obudowa Wykonana z blachy stalowej grubości 4 mm (panel tylny i frontowy dolny), obramowanie panelu z blachy gatunku 1.4301 o gr. minimum 2,5 mm, rama nośna mocowana do fundamentu betonowego zapewniającego stabilność urządzenia, panel frontowy górny w części nad monitorem wykonany z jednorodnego szkła hartowanego o grubości minimalnej 8 mm montowanego w sposób zapewniający brak jakichkolwiek widocznych elementów montażowych. Dostęp serwisowy do wewnętrznych elementów urządzenia zapewniony co najmniej dwoma zamkami w systemie jednego klucza. Tylny panel demontowany po otwarciu kiosku. Obudowa wyposażona w system wentylacji i ogrzewania zapewniający prawidłową pracę podzespołów w warunkach zewnętrznych sterowany termostatem. Konstrukcja panelu frontowego w części górnej zapewniająca możliwość wymiany górnej przedniej grafiki reklamowej. Na obudowie zastosowanie podświetlanych w technologii LED logotypów Citywalk, Unii Europejskiej oraz programu wg wytycznych Zamawiającego zgodnie z zasadami promocji zawartymi w Rozporządzeniu Rady WE nr 1083/2006, Rozporządzeniu Komisji WE nr 1828/2006 oraz w Narodowych Strategicznych Ramach Odniesienia Monitor O rzeczywistym rozmiarze wyświetlanego obrazu 19,naturalna rozdzielczość pracy 1280/1024 px, 60 Hz Nakładka dotykowa O przekątnej 19, przejrzystość nakładki 90% Komputer - jednostka centralna Procesor o architekturze logicznej rozkazów x86 o wydajności przynajmniej 604 pkt w teście Passmark CPU Mark karta graficzna zintegrowana z płytą główną obsługującą rozdzielczość 2048/1536 px z wyjściem HDMI + DVI,dysk twardy o pojemności 160 GB SATA,pamięć RAM 2 GB, karta sieciowa Ethernet 10/100/1000 Mbps zintegrowana z płytą główną, układ audio 8-kanałowy do obsługi dźwięku stereo i mikrofonu zintegrowany z płytą główną, dwa wolne sloty PCI na płycie głównej, obsługiwane systemy Windows: 9x, Me, NT, 2000, XP, 2003, Vista (32-bit), współpraca z systemami plików FAT16, FAT32, NTFS, obsługa kontrolerów IDE, EIDE, SCSI, S-ATA, S-ATA II, obsługa dysków twardych DMA 33/66/100/133, ochrona wielu partycji, opcja umożliwiająca uruchomienie komputera tylko z dysku twardego, możliwość zabezpieczenia BIOSu, menu w języku polskim, komputer w specjalnej obudowie o wymiarach nie większych niż 200 x 275 x 100 mm z możliwością montażu płyty głównej w standardzie miniITX, certyfikaty: CE, ISO9001, ISO14001 Wyposażenie dodatkowe głośniki 2 szt. zamontowane nad monitorem w profilu panelu frontowego, podłączone do jednostki centralnej, kamera zainstalowana nad monitorem za szybą wypełniającą panel przedni, czytnik kodów kreskowych bez części ruchomych (skaner zintegrowany w obudowie infokiosku za szybą wypełniającą panel przedni, umożliwiający odczyt kodów następujących formatów: UPC/EAN/JAN, Code 39, Codebar, ITF 2/5, Code 128, Code 11, Code 93, MSI), kąt odczytu minimum 38 stopni, źródło światła dioda laserowa, sygnalizacja dźwiękowa i optyczna, czujnik ruchu, moduł bluetooth Oprogramowanie systemowe infokiosku system operacyjny GNU Linux Zasilanie 230 V, 50 Hz, pobór mocy max 350W Wymiary - Wysokość maksymalna (bez zadaszenia) 240 cm - Szerokość maksymalna 70 cm - Grubość maksymalna 30 cm Przyłącze elektryczne Urządzenie zasilane z linii kablowej poprowadzonej przez przepust w fundamencie do przyłącza wewnątrz kiosku wyposażonego w: - złącze szynowe, - wyłącznik przedlicznikowy - licznik 1-fazowy energii elektrycznej - wyłącznik różnicowoprądowy Kiosk multimedialny wewnętrzny, wolnostojący - 2 szt. Obudowa Składająca się z dwóch paneli osadzonych pionowo na ramie nośnej wykonanej z blachy stalowej grubości minimum 2,5 mm. Rama nośna mocowana do podstawy zapewniająca stabilność urządzenia. Podstawa wykonana z blachy stalowej grubości 10 mm, mocowana na stałe do podłoża. Panel tylny i frontowy z jednorodnej szyby hartowanej o minimalnej grubości 8 mm, montowanej w sposób zapewniający brak jakichkolwiek widocznych elementów montażowych Dostęp serwisowy do wewnętrznych elementów urządzenia zapewniony poprzez otwierany do przodu przedni panel kiosku, zabezpieczony co najmniej dwoma zamkami w systemie jednego klucza. Tylny panel demontowany po otwarciu kiosku Obudowa wyposażona w system wentylacji i ogrzewania zapewniający prawidłową pracę podzespołów sterowany termostatem. Panel tylny i frontowy zapewniający powierzchnie reklamowe o wymiarach: panel przedni, powierzchnia górna podświetlana diodami LED 390mm x 275mm, dolna podświetlana diodami LED 390mm x 900mm; panel tylny, powierzchnia górna podświetlana diodami LED 390mm x 275mm, dolna podświetlana diodami LED 390mm x 900mm; konstrukcja paneli zapewniająca możliwość wymiany dolnej tylnej i dolnej przedniej grafiki reklamowej. Na obudowie zastosowanie podświetlanych w technologii LED logotypów Citywalk, Unii Europejskiej oraz programu wg wytycznych Zamawiającego zgodnie z zasadami promocji zawartymi w Rozporządzeniu Rady WE nr 1083/2006, Rozporządzeniu Komisji WE nr 1828/2006 oraz w Narodowych Strategicznych Ramach Odniesienia. Monitor O rzeczywistym rozmiarze wyświetlanego obrazu 19, naturalna rozdzielczość pracy 1280/1024 px, 60 Hz Nakładka dotykowa O przekątnej 19, przejrzystość nakładki 90% Komputer - jednostka centralna Procesor o architekturze logicznej rozkazów x86 o wydajności przynajmniej 604 pkt w teście Passmark CPU Mark, karta graficzna zintegrowana z płytą główną obsługującą rozdzielczość 2048/1536 px z wyjściem HDMI + DVI, dysk twardy o pojemności 160 GB SATA, pamięć RAM 2 GB, karta sieciowa Ethernet 10/100/1000 Mbps zintegrowana z płytą główną, układ audio 8-kanałowy do obsługi dźwięku stereo i mikrofonu zintegrowany z płytą główną, dwa wolne sloty PCI na płycie głównej, obsługiwane systemy Windows: 9x, Me, NT, 2000, XP, 2003, Vista (32-bit), współpraca z systemami plików FAT16, FAT32, NTFS, obsługa kontrolerów IDE, EIDE, SCSI, S-ATA, S-ATA II, obsługa dysków twardych DMA 33/66/100/133, ochrona wielu partycji, opcja umożliwiająca uruchomienie komputera tylko z dysku twardego, możliwość zabezpieczenia BIOSu, menu w języku polskim, komputer w specjalnej obudowie o wymiarach nie większych niż 200 x 275 x 100 mm z możliwością montażu płyty głównej w standardzie miniITX, certyfikaty: CE, ISO9001, ISO14001 Wyposażenie dodatkowe głośniki 2 szt. zamontowane nad monitorem w profilu panelu frontowego, podłączone do jednostki centralnej, kamera zainstalowana nad monitorem za szybą wypełniającą panel przedni, czytnik kodów kreskowych bez części ruchomych (skaner zintegrowany w obudowie infokiosku za szybą wypełniającą panel przedni, umożliwiający odczyt kodów następujących formatów: UPC/EAN/JAN, Code 39, Codebar, ITF 2/5, Code 128, Code 11, Code 93, MSI), kąt odczytu minimum 38 stopni, źródło światła dioda laserowa, sygnalizacja dźwiękowa i optyczna, czujnik ruchu, moduł bluetooth Oprogramowanie systemowe infokiosku system operacyjny GNU Linux Zasilanie 230 V, 50 Hz, pobór mocy max 350W Wymiary - Wysokość maksymalna 200 cm - Szerokość maksymalna 65 cm - Grubość maksymalna 25 cm Przyłącze elektryczne Urządzenie zasilane przewodem elektrycznym 3x2,5 mm2 poprowadzonym przez przepust w podstawie. Kiosk multimedialny wewnętrzny mobilny - 5 szt. Obudowa Składająca się z korpusu mocowanego na stałe do podstawy i panelu przedniego zamocowanego na korpusie. Korpus samonośny wykonany z blachy aluminiowej grubości minimum 3 mm. Panel przedni z jednorodnej szyby hartowanej o minimalnej grubości 8 mm, montowanej w sposób zapewniający brak jakichkolwiek widocznych elementów montażowych. Panel tylny wykonany w całości z blachy aluminiowej grubości min. 3mm, samonośny. Podstawa wykonana z blachy stalowej grubości 10 mm o wymiarach 450 x 450 mm. Dostęp serwisowy do wewnętrznych elementów urządzenia mocowanych do korpusu, zapewniony przez otwierany od przodu panel kiosku, zabezpieczony co najmniej dwoma zamkami w systemie jednego klucza. Obudowa wyposażona w system wentylacji i ogrzewania zapewniający prawidłową pracę podzespołów sterowany termostatem. Panel przedni zapewniający powierzchnie reklamowe o następujących wymiarach: powierzchnia górna podświetlana diodami LED 390mm x 275mm, powierzchnia dolna podświetlana diodami LED 390mm x 900mm; konstrukcja panelu zapewniająca możliwość wymiany dolnej grafiki reklamowej. Na obudowie zastosowanie podświetlanych w technologii LED logotypów Citywalk, Unii Europejskiej oraz programu wg wytycznych Zamawiającego zgodnie z zasadami promocji zawartymi w Rozporządzeniu Rady WE nr 1083/2006, Rozporządzeniu Komisji WE nr 1828/2006 oraz w Narodowych Strategicznych Ramach Odniesienia. Monitor O rzeczywistym rozmiarze wyświetlanego obrazu 19, naturalna rozdzielczość pracy 1280/1024 px, 60 Hz Nakładka dotykowa O przekątnej 19, przejrzystość nakładki 90% Komputer - jednostka centralna Procesor o architekturze logicznej rozkazów x86 o wydajności przynajmniej 604 pkt w teście Passmark CPU Mark, karta graficzna zintegrowana z płytą główną obsługującą rozdzielczość 2048/1536 px z wyjściem HDMI + DVI, dysk twardy o pojemności 160 GB SATA, pamięć RAM 2 GB, karta sieciowa Ethernet 10/100/1000 Mbps zintegrowana z płytą główną, układ audio 8-kanałowy do obsługi dźwięku stereo i mikrofonu zintegrowany z płytą główną, dwa wolne sloty PCI na płycie głównej, obsługiwane systemy Windows: 9x, Me, NT, 2000, XP, 2003, Vista (32-bit), współpraca z systemami plików FAT16, FAT32, NTFS, obsługa kontrolerów IDE, EIDE, SCSI, S-ATA, S-ATA II, obsługa dysków twardych DMA 33/66/100/133, ochrona wielu partycji, opcja umożliwiająca uruchomienie komputera tylko z dysku twardego, możliwość zabezpieczenia BIOSu, menu w języku polskim, komputer w specjalnej obudowie o wymiarach nie większych niż 200 x 275 x 100 mm z możliwością montażu płyty głównej w standardzie miniITX, certyfikaty: CE, ISO9001, ISO14001 Wyposażenie dodatkowe głośniki 2 szt. zamontowane nad monitorem w poszyciu panelu frontowego, podłączone do jednostki centralnej, kamera zainstalowana nad monitorem w poszyciu panelu przedniego, czytnik kodów kreskowych bez części ruchomych (skaner zintegrowany w obudowie infokiosku, umożliwiający odczyt kodów następujących formatów: UPC/EAN/JAN, Code 39, Codebar, ITF 2/5, Code 128, Code 11, Code 93, MSI), kąt odczytu minimum 38 stopni, źródło światła dioda laserowa, sygnalizacja dźwiękowa i optyczna, czujnik ruchu, moduł bluetooth Oprogramowanie systemowe infokiosku system operacyjny GNU Linux Zasilanie 230 V, 50 Hz, pobór mocy max 350W Wymiary - Wysokość maksymalna 200 cm - Szerokość maksymalna 65 cm - Grubość maksymalna 15 cm Przyłącze elektryczne Urządzenie zasilane przewodem elektrycznym 3x2,5 mm2 poprowadzonym przez przepust w podstawie. Kiosk multimedialny zewnętrzny wiszący mocowany do ściany - 11 szt. Obudowa Składająca się z panelu osadzonego pionowo na korpusie, korpus mocowany do ściany budynku, wykonany z blachy stalowej gr. min. 3 mm. Panel przedni składający się z obramowania i wypełnienia. Obramowanie panelu wykonane z blachy gatunku 1.4301 grubości minimum 2,5 mm, profilowane. Wzornictwo jednolite z infokioskiem zewnętrznym. Wypełnienie całego panelu frontowego z jednorodnej (bez jakichkolwiek otworów) szyby hartowanej minimalnej gr. 8 mm, montowanej w sposób zapewniający brak jakichkolwiek widocznych elementów montażowych. Dostęp serwisowy do wewnętrznych elementów urządzenia zapewniony poprzez otwierany do przodu przedni panel kiosku, zabezpieczony co najmniej dwoma zamkami w systemie jednego klucza. Obudowa wyposażona w system wentylacji i ogrzewania zapewniający prawidłową pracę podzespołów w warunkach zewnętrznych sterowany termostatem. Infokiosk zabezpieczony przed opadami atmosferycznymi daszkiem wykonanym ze szkła hartowanego minimalnej grubości 8 mm, montowanego do ściany powyżej infokiosku. Panel przedni zapewniający powierzchnie reklamowe o następujących wymiarach: powierzchnia górna podświetlana diodami LED 450mm x 300mm. Na obudowie zastosowanie podświetlanych w technologii LED logotypów Citywalk, Unii Europejskiej oraz programu wg wytycznych Zamawiającego zgodnie z zasadami promocji zawartymi w Rozporządzeniu Rady WE nr 1083/2006, Rozporządzeniu Komisji WE nr 1828/2006 oraz w Narodowych Strategicznych Ramach Odniesienia. Monitor O rzeczywistym rozmiarze wyświetlanego obrazu 19, naturalna rozdzielczość pracy 1280/1024 px, 60 Hz Nakładka dotykowa O przekątnej 19, przejrzystość nakładki 90% Komputer - jednostka centralna Procesor o architekturze logicznej rozkazów x86 o wydajności przynajmniej 604 pkt w teście Passmark CPU Mark, karta graficzna zintegrowana z płytą główną obsługującą rozdzielczość 2048/1536 px z wyjściem HDMI + DVI, dysk twardy o pojemności 160 GB SATA, pamięć RAM 2 GB, karta sieciowa Ethernet 10/100/1000 Mbps zintegrowana z płytą główną, układ audio 8-kanałowy do obsługi dźwięku stereo i mikrofonu zintegrowany z płytą główną, dwa wolne sloty PCI na płycie głównej, obsługiwane systemy Windows: 9x, Me, NT, 2000, XP, 2003, Vista (32-bit), współpraca z systemami plików FAT16, FAT32, NTFS, obsługa kontrolerów IDE, EIDE, SCSI, S-ATA, S-ATA II, obsługa dysków twardych DMA 33/66/100/133, ochrona wielu partycji, opcja umożliwiająca uruchomienie komputera tylko z dysku twardego, możliwość zabezpieczenia BIOSu, menu w języku polskim, komputer w specjalnej obudowie o wymiarach nie większych niż 200 x 275 x 100 mm z możliwością montażu płyty głównej w standardzie miniITX, certyfikaty: CE, ISO9001, ISO14001 Wyposażenie dodatkowe głośniki 2 szt. zamontowane nad monitorem w profilu panelu frontowego, podłączone do jednostki centralnej, kamera zainstalowana w otworze poszycia obudowy nad monitorem czytnik kodów kreskowych bez części ruchomych (skaner zintegrowany w obudowie infokiosku za szybą wypełniającą panel przedni, umożliwiający odczyt kodów następujących formatów: UPC/EAN/JAN, Code 39, Codebar, ITF 2/5, Code 128, Code 11, Code 93, MSI), kąt odczytu minimum 38 stopni, źródło światła dioda laserowa, sygnalizacja dźwiękowa i optyczna, czujnik ruchu, moduł bluetooth Oprogramowanie systemowe infokiosku system operacyjny GNU Linux Zasilanie 230 V, 50 Hz, pobór mocy max 350W Wymiary - Wysokość maksymalna (bez zadaszenia) 135 cm - Szerokość maksymalna 70 cm - Grubość maksymalna 30 cm Przyłącze elektryczne Urządzenie zasilane z linii kablowej podłączonej przez przepust w ścianie do przyłącza wewnątrz kiosku, wyposażonego w: - Złącze szynowe, - Wyłącznik przedlicznikowy, - Licznik 1-fazowy energii elektrycznej - Wyłącznik różnicowoprądowy Montaż - 37 szt. Oprogramowanie infokiosków Współpracujące z oprogramowaniem centralnego serwera zarządzającego i posiadające następujące cechy: sterowanie klawiaturą ekranową, automatyczny powrót do strony startowej po określonym definiowalnym czasie, posiadające aplikację do wysyłania poczty e-mail, umożliwiające przeglądanie stron internetowych zawierających obiekty Flash i Java, ochrona poprzez konfigurowalny zdalnie system haseł ograniczający dostęp do ustawień i konfiguracji, obsługa w języku polskim i czeskim, możliwość rejestrowania aktywności użytkowników, możliwość wysyłania wiadomości tekstowych SMS i MMS, automatyczne sprawdzenie przez system czy dany użytkownik odebrał lub odrzucił komunikat wysłany po bluetooth, zdalne sterowanie infokioskiem, w tym m.in.: - zdalna aktualizacja strony startowej i innych zasobów infokiosku - możliwość zdefiniowania czy kiosk udostępnia Internet czy nie - możliwość konfigurowania połączeń z centralnym systemem zarządzania - możliwość definiowania zakresów adresów internetowych, do których użytkownik ma dostęp (filtrowanie aktywne i pasywne - adresowanie domenowe i IP) - możliwość definiowania aplikacji wykonywalnych, które użytkownik może uruchomić po wybraniu odpowiedniego przycisku menu a po jej zakończeniu automatyczny powrót do strony startowej - możliwość konfiguracji opcji wygaszacza ekranu - możliwość wyboru i definiowania strony startowej, listy dostępnych funkcji i przycisków powrotu do strony głównej - możliwość definiowania rozdzielczości ekranu przy starcie systemu - możliwość zewnętrznego monitorowania systemu z funkcją kontroli zajętości pamięci komputera - możliwość automatycznego włączania i wyłączania komputera o określonej godzinie Serwer - 1 szt. - Obudowa typu tower z możliwością instalacji w obudowie typu rack - monitor LCD o przekątnej ekranu 21, czas reakcji matrycy 5msec, naturalnej rozdzielczości pracy 1680x1050 - Dwa procesory czterordzeniowe w architekturze x86 o częstotliwości min. 2,26 GHz - Płyta główna dedykowana posiadająca minimum 18 gniazd pamięci RAM, karty rozszerzeń (min. 7 slotów PCIe Gen2 x8, w tym możliwość automatycznej pracy min 2 slotów z podwójną wydajnością, możliwość obsadzania w min 2 slotach kart PCIe x16), minimum 10 portów USB (min. 3 z przodu, min. 4 z tyłu, min. 3 wewn.), port VGA z przodu, port VGA z tyłu, 2 porty RS-232, w tym jeden dostępny zarówno dla systemu operacyjnego jak i kontrolera zdlanego zarządzania, możliwość użycia modułu szyfrowania TPM - Pamięć RAM nie mniej niż 4 GB RAM DDR3-1333 z korekcją błędów Advanced ECC - możliwość rozbudowy do minimum 144 GB, funkcje scrubbing i SDDC, opcja aktywnej rezerwy i zapisu lustrzanego pamięci - HDD - 3 szt. Dysków twardych typu SAS hot-plug, nie mniejszych niż 146 GB 15 krpms 3,5 każdy, możliwość jednoczesnej instalacji dysków SATA i SAS, kontrolery dysków typu SAS minimum 8 portów z obsługą RAID 0,1,10,5,50,6,60 z pamięcią cache 512 MB i podtrzymaniem bateryjnym, osobny kontroler SAS do obsługi napędu taśmowego, 2-kanałowy kontroler typu SATA - Napęd DVD-RW SATA wewnętrzny, moduł szyfrowania TPM - Moduł diagnostyczny wbudowany informujący o awarii podstawowych komponentów serwera - Karta graficzna zintegrowana w jednym module z kontrolerem zdalnego zarządzania i pamięcią 32MB na płycie głównej, rozdzielczość min. 1600 x 1200 - Karty sieciowe 2 szt. na płycie głównej typu Ethernet 10/100/1000 (akceleracja TCP/IP), funkcje PXE-boot i iSCSI-boot, 1 karta Ethernet 10/100 wyłącznie dla komunikacji z kontrolerem zdalnego zarządzania - Zasilanie i chłodzenie - dwa redundantne zasilacze zgodne ze standardem EPA o efektywności min. 89% typu hot-plug o maksymalnym poborze mocy 800W na 1 zasilacz, współczynnik wydajności względem zużywanej energii SPEC/W nie mniej niż 0,25 (wydajność SPEC w odniesieniu do maksymalnego poboru mocy serwera), redundantne wentylatory typu hot-plug - Oprogramowanie zarządzające i diagnostyczne umożliwiające konfigurację kontrolera RAID, instalację systemów operacyjnych, zdalne zarządzanie, diagnostykę i przewidywanie awarii w oparciu o informacje dostarczane w ramach zintegrowanego w serwerze systemu umożliwiającego monitoring systemu i środowiska (temperatura, dyski, zasilacze) - Zintegrowany z płytą główną kontroler zdalnego zarządzania zgodny ze standardem IPMI 2.0 umożliwiający zdalny restart serwera, pełne zarządzanie włącznie z przejęciem zdalnym konsoli tekstowej (możliwość rozszerzenia o konsolę graficzną i zdalnego podłączenia napędów). Dedykowana karta LAN 10/100 Mbs do komunikacji wyłącznie z kontrolerem zdalnego zarządzania z możliwością przeniesienia tej komunikacji na inna kartę sieciową współdzieloną z systemem operacyjnym serwera. Umieszczona z przodu chowana karta identyfikacyjna serwera zawierająca nazwę serwera, numer handlowy, numer seryjny, adresy kart sieciowych. Standardowa klawiatura i mysz. System Operacyjny Windows Server Std 2008 32bit x64 lub równoważny.Wymagana kompatybilność z systemami: Windows 2008, SUSE LINUX, SLES-10 x86, Red Hat Linux RHEL5 x86. Certyfikat producenta ISO 9001 w zakresie projektowania, produkcji i serwisu produktów, ISO 14001. Karty gwarancyjne, instrukcje obsługi, licencje oprogramowania i nośniki ze sterownikami. Gwarancja 3 lata z gwarantowanym czasem naprawy w ciągu 24h od zgłoszenia, okno zgłoszeń 24/7 - wymagane oświadczenie producenta serwera. Oprogramowanie serwera Dostarczone oprogramowanie dla centralnego serwera musi posiadać pełną dokumentację, nośnik i pliki instalacyjne oraz licencję pozwalającą na zarządzanie do 100 infokiosków. Zarządzanie infokioskami odbywać się będzie bez konieczności instalowania dodatkowego oprogramowania na komputerach administratorów, tylko z wykorzystaniem dowolnej przeglądarki internetowej. Na serwerze centralnym będzie pracować oprogramowanie zarządzające, służące do definiowania treści strony startowej i podstron dla infokiosków: - definicja treści stron będzie się składać z opisu linków oraz odpowiadających im adresów internetowych, - linki będą miały określony poziom administracji - centralne będą wprowadzane przez administratora centralnego, grupowe i lokalne będą wprowadzane przez odpowiednich administratorów grupowych i lokalnych, - administratorzy będą mogli zdalnie obsługiwać swoje linki poprzez interfejs użytkownika. Każdy infokiosk połączy się z serwerem centralnym i ściągnie przeznaczony dla niego wygaszacz ekranu, stronę startową i podstrony zawierające odpowiednie dla lokalizacji infokiosku linki grupowe i lokalne oraz zaktualizuje zawartość własnego katalogu stron off-line i oprogramowanie infokiosku. Każdy infokiosk przynajmniej raz na dobę będzie raportował aplikacji zarządzającej na serwerze centralnym swój bieżący stan działania oraz aktywności użytkowników. Oprogramowanie zarządzające na serwerze będzie dawać możliwość: - definiowania węzłów infrastruktury informatycznej (dla każdego węzła logicznego możliwość określenia poziomu infrastruktury: Centralny, Grupowy, Lokalny, Infokiosk; dla każdego węzła możliwość przypisania administratora do obsługi danego węzła i wszystkich węzłów podpiętych do niego; dla każdego węzła możliwość określenia węzła nadrzędnego) - definiowania administratorów - zarządzania ustawieniami aplikacji infokiosku - rejestracji raportów otrzymywanych z infokiosków - wyświetlania statystyk - powiadamiania administratorów o nieprawidłowości pracy infokiosku - definiowania menu strony startowej i podstroi na poszczególnych infokioskach lub ich grupach - definiowania adresów niedostępnych - definiowania reklam i banerów informacyjnych System kart bezpłatnego dostępu do Internetu KBDDI Administracja i zarządzanie systemem odbywać się ma za pomocą interfejsu WWW z dowolnej przeglądarki internetowej. System działać będzie w sposób następujący: - zarejestrowanie klienta w systemie - przydzielenie karty do zarejestrowanej osoby - przydzielenie limitu czasu do wykorzystania oraz określenie terminu ważności karty Karty z kodem kreskowym dla infokiosków - 10 000 szt. Wymiary 86 x 54 x 0,86 mm, zaokrąglone narożniki. Dwustronnie zadrukowana metodą offset według projektu Zamawiającego, podkład karty biały, wykonana z laminatu. Na rewersie umieszczony pasek magnetyczny z możliwością zapisu danych w trybie HiCo, nad paskiem nadrukowany unikalny kod karty w systemie EAN-13 Serwis Dedykowana bezpłatna w Polsce i Czechach infolinia 0x00 z obsługą języka polskiego, czeskiego i angielskiego dostępna 24/7/365 obsługująca wyłącznie infokioski objęte niniejszym zamówieniem z możliwością rozszerzenia o kolejne, w momencie składania oferty należy udostępnić wersję DEMO infolinii lub testowy login oraz hasło dostępu dla testowego użytkownika systemu RMA. Certyfikaty oraz dokumenty - Certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu - Certyfikat ISO 9001 dla wykonawcy oraz firmy serwisującej - Certyfikat ISO 14001 systemu zarządzania środowiskiem dla producenta sprzętu -Certyfikat ISO 14001 systemu zarządzania środowiskiem dla wykonawcy i firmy serwisującej - Dokument potwierdzający, że firma serwisująca posiada autoryzacje producenta - Deklaracja zgodności sprzętu z normą bezpieczeństwa CE Dostawa, instalacja, montaż, szkolenie Montaż kiosków we wszystkich miastach wg harmonogramu określonego w umowie. Szkolenie w zakresie obsługi urządzenia i zainstalowanego oprogramowania dla administratorów, szkolenie prowadzone będzie w języku czeskim i polskim. Instrukcja obsługi dotycząca eksploatacji kiosku i postępowania w przypadku awarii, wydana w języku polskim oraz czeskim. Możliwość dokonywania zmian konfiguracji przez Zamawiającego. Wykonawca przeprowadzi odrębne szkolenia dedykowane dla administratorów z oprogramowania dla infokiosków oraz dla serwera. Minimalny, sumaryczny wymiar godzinowy szkoleń to 3 razy po 1,5 godziny. Wsparcie 12-miesięczne - w ramach wsparcia kwartalna aktualizacja oprogramowania. Aktualizacje będą zawierać zmiany i rozszerzenia zgłaszane przez administratora. Gwarancja i dostawa Minimum 24 miesiące, naprawa w ciągu 72 godzin od zgłoszenia awarii w systemie opisanym w dziale SERWIS. Zainstalowane i skonfigurowane oprogramowanie systemowe i oprogramowanie zarządzająco-sterujące. Instalacja urządzenia. Szkolenie w zakresie obsługi urządzenia i zainstalowanego oprogramowania dla administratorów. Instrukcja dotycząca eksploatacji kiosku i postępowania w przypadku awarii. Instrukcja dotycząca konfiguracji oprogramowania. Możliwość dokonywania zmian w konfiguracji przez Zamawiającego. Dodatkowe wymagania Do oferty należy dołączyć rysunki techniczne infokiosków wraz z wymiarami i wizualizacjami graficznymi. Do oferty należy dołączyć próbkę oprogramowania infokiosków na nośniku CD oraz udostępnić testową wersję oprogramowania serwera zarządzającego infokioskami - w ofercie należy podać adres IP testowego serwera, login oraz hasło dostępu. Warunki płatności W związku z koniecznością powiązania poszczególnych faktur z wnioskiem projektowym ustala się następujące warunki płatności: 1). Wykonawca wystawi dwie faktury VAT na Gminę Miejską Kłodzko, Pl. B. Chrobrego 1, 57-300 Kłodzko, NIP 883-16-79-027, REGON 890717912, w których na awersie umieści zapis z nazwą i numerem projektu tj.: Miejskie Trasy Turystyczne zintegrowanym produktem turystycznym miast czesko-polskiego pogranicza, nr projektu PL3.22/2.2.00/08.00046 : a). Pierwsza faktura w wysokości wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy czyli za zakup i instalację kiosków multimedialnych wraz z niezbędnym oprogramowaniem dla Gminy Miejskiej Kłodzko , b). Druga faktura w wysokości wartości wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy czyli za zakup i instalację kiosków multimedialnych wraz z niezbędnym oprogramowaniem za pozostałych partnerów projektu czyli Gminę Bardo, Gminę Miasto Świdnica, Gminę Czeska Skalica, Gminę Kędzierzyn-Koźle oraz Miasto Prerov. Na podstawie ww faktury partnerzy zostaną obciążeni przez Gminę Miejską Kłodzko notami obciążeniowymi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy składający ważną i odpowiednią ofertę oraz, którzy spełniają warunki dotyczące: 1.1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 1.2. posiadają wiedzę i doświadczenie 1.3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.4. sytuacji ekonomicznej i finansowej, 1.5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP Ponadto: 2. Wykonawcy wykażą, że zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres, co najmniej 3 dostawy zrealizowane w trybie zamówień publicznych, o wartości minimum 150 tys. brutto każda, odpowiadające swoim rodzajem usługom i dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. dostawy kiosków internetowych o określonej wyżej wartości zrealizowane we wskazanym terminie. Powyższe udokumentowane musi być protokołami odbioru i/lub referencjami. 3. W wykonaniu zamówienia uczestniczyć będzie co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci grupy 1 na stanowisku eksploatacji i dozoru w zakresie prac montażowych i kontrolno- pomiarowych (świadectwo kwalifikacyjne do 1 kV), 4. Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na wartość co najmniej 500 000,00 zł brutto. 5. Środki finansowe albo zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Komisja przetargowa, powołana przez zamawiającego, dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych w ofercie, potwierdzających spełnienie wymaganych warunków wg zasady spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy złożyć dokumenty zgodne z art. 26 ust. 2 PZP i wyszczególnione w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009 r. Nr 226, poz. 1817) 1) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, zamawiający żąda, następujących dokumentów: a) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia; b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagania wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; c) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; d) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; e) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; f) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesicy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Jeżeli, w przypadku wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, z tym że w przypadku gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń - zastępuje dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób. 2) . W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda następujących dokumentów: a) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie; b) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontroli jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami; c) oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; przedstawienie dokumentów poświadczających wymagania kwalifikacyjne co najmniej jednej osoby posiadającej uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci grupy 1 na stanowisku eksploatacji i dozoru w zakresie prac montażowych i kontrolno-pomiarowych (świadectwo kwalifikacyjne do 1 kV), d) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; e) opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 3). W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ Zamawiający żąda dostarczenia wraz z ofertą jako załącznika: a) Rysunku technicznego ukazującego sposób połączenia fundamentów z elementami konstrukcyjnymi obudowy kiosków zewnętrznych i wewnętrznych wolnostojących oraz zewnętrznych mocowanych na ścianę, zgodnie z przedstawioną przez Oferenta ofertą, b) Zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym - deklaracja zgodności Oferowany sprzęt musi spełniać normę CE. Wykonawca musi dołączyć do oferty deklarację zgodności sprzętu z normą bezpieczeństwa CE - należy przez to rozumieć certyfikat wydany przez upoważnioną instytucję certyfikującą lub oświadczenie producenta lub jego upoważnionego przedstawiciela stwierdzające na jego wyłączną odpowiedzialność, że oferowane wyroby są zgodne z zasadniczymi wymaganiami, zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 roku o systemie zgodności (tekst jednolity Dz. U. z 2004 roku Nr 204 poz. 2087) c) Certyfikatu ISO 9001 dla producenta sprzętu lub inne zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczeniem zgodności działań producenta z normami jakościowymi (do oferty należy załączyć potwierdzoną kopię certyfikatu wystawioną przez jednostkę akredytowaną w Polskim Centrum Akredytacji), d) Certyfikatu ISO 9001 dla wykonawcy oraz firmy serwisującej lub inne zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczeniem zgodności działań wykonawcy oraz firmy serwisującej z normami jakościowymi (do oferty należy załączyć potwierdzoną kopię certyfikatu wystawioną przez jednostkę akredytowaną w Polskim Centrum Akredytacji), e) Certyfikatu ISO 14001 systemu zarządzania środowiskiem dla producenta sprzętu, lub inne zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczeniem zgodności działań producenta z normami jakościowymi (do oferty należy załączyć potwierdzoną kopię certyfikatu wystawioną przez jednostkę akredytowaną w Polskim Centrum Akredytacji), f) Certyfikatu ISO 14001 systemu zarządzania środowiskiem dla wykonawcy oraz firmy serwisującej, lub inne zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczeniem zgodności działań dla wykonawcy oraz firmy serwisującej z normami jakościowymi (do oferty należy załączyć potwierdzoną kopię certyfikatu wystawioną przez jednostkę akredytowaną w Polskim Centrum Akredytacji), g) Dokumentu potwierdzającego, że firma serwisująca posiada autoryzację producenta, 2.. Pozostałe dokumenty: a)Wypełniony i podpisany Formularz Oferty, Cenę Oferty, Szczegółowy Opis Wymagań Technicznych (załączniki nr 1,2 i 3 do SIWZ). b)Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 ze zm.) - załącznik nr 4 do SIWZ. c) Zaakceptowany projekt umowy 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodne z § 4.1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r.. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009 r. Nr 226, poz. 1817), tj. : Zamiast dokumentów wymienionych w B.3. 1.1.): I. pkt b-d ) i f.) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: A. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, B. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, C. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; II. pkt e.) - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy PZP. Dokumenty, o których mowa w pkt. I A i C oraz II, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. I B, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. I i II, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: estetyka
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.klodzko.pl/gospodarka/ zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach