Przetargi.pl
Świadczenie usług dystrybucji i sprzedaż energii elektrycznej do oddziałów drogowych i laboratorium na terenie Województwa Dolnośląskiego z podziałem na zadania. CPV 65310000-9, 09310000-5

Dolnośląska Służba Dróg i Kolei we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-425 Wrocław, ul. Krakowska 28
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 39 17 103, 39 17 104 , fax. 071 3917105
  • Data zamieszczenia: 2010-01-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dolnośląska Służba Dróg i Kolei we Wrocławiu
    ul. Krakowska 28 28
    50-425 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 39 17 103, 39 17 104, fax. 071 3917105
    REGON: 00125517900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dsdik.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Samorządowa Jednostki Samorządu Terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług dystrybucji i sprzedaż energii elektrycznej do oddziałów drogowych i laboratorium na terenie Województwa Dolnośląskiego z podziałem na zadania. CPV 65310000-9, 09310000-5
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowa polegająca na świadczeniu usług dystrybucji (przesył, dystrybucja energii elektrycznej i eksploatacja urządzeń sieciowych) oraz sprzedaż energii elektrycznej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10.04.1997 r.(tekst jednolity z 2006 roku Dz. U. Nr 89, poz.625 z późn. zmianami) : zadanie 1 a) Obiekt nr 1 - Prom Ciechanów zadanie 2 a) Obiekt nr 1 - Prom Chobienia b) Obiekt nr 2 - Laboratorium w Jeleniej Górze przy ul. Rataja 9 c) Obiekt nr 3 - Oddział drogowy w Jeleniej Górze przy ul. Dworcowej 26 d) Obiekt nr 4 - Oddział drogowy w Gradówek 10 e) Obiekt nr 5 - Oddział drogowy w Ruszowie przy ul. Chopina 3 f) Obiekt nr 6 - Oddział drogowy w Tylicach 59-900 Rozliczenie za pobraną energię dokonywane będą na podstawie wskazań zainstalowanych układów pomiarowych wg grupy taryfowej C-11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 653100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wniesienie wadium nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy składają ważną i odpowiednią ofertę oraz: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, b) posiadają wiedzę i doświadczenie, c) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej, a ponadto: e) nie podlegają wykluczeniu, f) spełniają warunki określone w art.22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych g) zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokumenty wymienione w §1 ust. 1 pkt. 1 § 2 ust. 1 pkt. 1, 2, Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226 , poz. 1817). 2. Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenia - wg ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SIWZ. 2. Zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokumenty wymienione w §1 ust. 1 pkt. 1 § 2 ust. 1 pkt. 1, 2, Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226 , poz. 1817), tj.: a) aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki; b) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dsdik.wroc.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach