Zespół Opieki Zdrowotnej w Lubinie ogłasza przetarg
- Adres: 59-300 Lubin, ul. Gen. Józefa Bema 5-6
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 076 8401715 , fax. 076 8401716
- Data zamieszczenia: 2010-01-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej w Lubinie
ul. Gen. Józefa Bema 5-6 5-6
59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
tel. 076 8401715, fax. 076 8401716
REGON: 00030873200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozlubin.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa, istalacja, uruchomienie zestawu do wykonywania badań urodynamicznych dla oddziału położniczego, ginekologicznego , ginekologii onkologicznej i patologii ciąży Szpitala im. J.Jonstona, ul. Gen. Józefa Bema 5-6 w Lubinie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa, instalacja i uruchomienie zestawu do wykonywania badań urodynamicznych dla oddziału położniczego, ginekologicznego, ginekologii onkologicznej i patologii ciąży Szpitala im. J. Jonstona, ul. Gen. Józefa Bema 5-6 w Lubinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 3 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331250002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy określeni w art. 22 ust. 1 oraz art. 23 ustawy PZP. 2.Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP 3.Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli przedstawi ofertę spełniającą warunki opisane w załączniku nr 3 do SIWZ oraz załączy dokumenty określone w pkt V SIWZ. 4.Zamawiający dodatkowo dokona oceny terminu gwarancji.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4.Aktualnie obowiązujący REGON oraz NIP. 5.Opłaconą polisę OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 6.Certyfikat lub deklaracje zgodności z Dyrektywą 93/42 EEC.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zozlubin.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawa fabrycznie nowych zestawów narzędzi i urządzeń do wykonywania zabiegów endourologicznych dla Dolnośląskiego Centrum Onkologii we Wrocławiu
Dodano: 2015-12-07 - dostawa (wraz z uruchomieniem i przeszkoleniem pracowników Zamawiającego) cystoskopu do Pracowni Endoskopowej w Dolnośląskim Centrum Onkologii we Wrocławiu.
Dodano: 2015-06-12 - Dostawa, instalacja, uruchomienie sprzętu i aparatury medycznej wg 5 zadań dla oddziału położniczego, ginekologicznego, ginekologii onkologicznej i patologii ciąży Szpitala im. J. Jonstona, ul. Gen. Józefa Bema 5-6 w Lubinie
Dodano: 2009-12-15