Przetargi.pl
Dostawa, istalacja, uruchomienie zestawu do wykonywania badań urodynamicznych dla oddziału położniczego, ginekologicznego , ginekologii onkologicznej i patologii ciąży Szpitala im. J.Jonstona, ul. Gen. Józefa Bema 5-6 w Lubinie.

Zespół Opieki Zdrowotnej w Lubinie ogłasza przetarg

  • Adres: 59-300 Lubin, ul. Gen. Józefa Bema 5-6
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8401715 , fax. 076 8401716
  • Data zamieszczenia: 2010-01-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej w Lubinie
    ul. Gen. Józefa Bema 5-6 5-6
    59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8401715, fax. 076 8401716
    REGON: 00030873200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozlubin.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa, istalacja, uruchomienie zestawu do wykonywania badań urodynamicznych dla oddziału położniczego, ginekologicznego , ginekologii onkologicznej i patologii ciąży Szpitala im. J.Jonstona, ul. Gen. Józefa Bema 5-6 w Lubinie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa, instalacja i uruchomienie zestawu do wykonywania badań urodynamicznych dla oddziału położniczego, ginekologicznego, ginekologii onkologicznej i patologii ciąży Szpitala im. J. Jonstona, ul. Gen. Józefa Bema 5-6 w Lubinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331250002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy określeni w art. 22 ust. 1 oraz art. 23 ustawy PZP. 2.Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP 3.Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli przedstawi ofertę spełniającą warunki opisane w załączniku nr 3 do SIWZ oraz załączy dokumenty określone w pkt V SIWZ. 4.Zamawiający dodatkowo dokona oceny terminu gwarancji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4.Aktualnie obowiązujący REGON oraz NIP. 5.Opłaconą polisę OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 6.Certyfikat lub deklaracje zgodności z Dyrektywą 93/42 EEC.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zozlubin.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach