Przetargi.pl
Projekt i wykonanie ( montaż i demontaż ) zabudowy: - stoisk wystawienniczych, - ścian osłonowych, w zależności od imprez organizowanych w obiekcie Hali Stulecia we Wrocławiu w terminie od lutego do września 2010r.

Wrocławskie Przedsiębiorstwo Hala Ludowa Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 51-618 Wrocław, ul. Wystawowa 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3475191, 3475007 , fax. 071 3486851
  • Data zamieszczenia: 2010-01-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wrocławskie Przedsiębiorstwo Hala Ludowa Sp. z o.o.
    ul. Wystawowa 1 1
    51-618 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3475191, 3475007, fax. 071 3486851
    REGON: 00100509200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.halaludowa.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Projekt i wykonanie ( montaż i demontaż ) zabudowy: - stoisk wystawienniczych, - ścian osłonowych, w zależności od imprez organizowanych w obiekcie Hali Stulecia we Wrocławiu w terminie od lutego do września 2010r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektów, wykonanie montażu i demontażu stoisk wystawienniczych oraz elementów ich wyposażenia dodatkowego, ścian osłonowych, wykładziny dywanowej, w zależności od imprez organizowanych w obiekcie Hali Stulecia we Wrocławiu, według nazwy - charakteru imprez i terminów podanych w (Harmonogramie imprez) będącym załącznikiem Nr 5 do SIWZ. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania stawiane do niego oraz asortyment (opis elementów) i szacunkową ilość zawierają odpowiednio załączniki Nr 1 i Nr 1a do niniejszej SIWZ. 1) Wykonawca prac jest odpowiedzialny za jakość wykonywanych prac oraz zgodność wykonania z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, obowiązującymi normami i warunkami technicznymi wykonania. 2) W związku z tym, że prace będą wykonywane w budynku (czynnym), Zamawiający zastrzega sobie następujące uwarunkowania realizacyjne: a)zabezpieczanie mienia znajdującego się w pomieszczeniach, w których prowadzone będą prace, b)systematyczne porządkowanie miejsc wykonywania prac, c)prowadzenie prac w sposób nieuciążliwy. 3) Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również: a)organizacja i zagospodarowanie miejsca ( terenu ) wykonywania prac, b)zabezpieczenie terenu wykonywania prac przed dostępem osób trzecich, c)zagospodarowanie odpadów zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, Szczegółowe warunki i zasady realizacji prac oraz obowiązki i prawa Wykonawcy określone są w projekcie umowy będącym załącznikiem Nr 3 do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 799500008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zasady wnoszenia wadium 1)Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 3.000,00 złotych (słownie: trzy tysiące złotych) w terminie do dnia 26.01.2010r. do godz. 9.30. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem wyznaczonego terminu tj. do dnia 26.01.2010r. do godz. 9.30. W przypadku, gdy wadium wnoszone jest w innej formie - za datę wniesienia uznaje się datę zdeponowania oryginału właściwego dokumentu, zgodnie z treścią ppkt. 1.5) niniejszego działu. Okres ważności wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 30 dni od upływu terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Millennium, nr konta 17 1160 2202 0000 0000 3703 9560 z adnotacją: (Wadium - nr sprawy: ZP-PN-2-2010-DS) Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach, z terminem ważności nie krótszym niż termin związania ofertą, wystawionych na Wrocławskie Przedsiębiorstwo HALA LUDOWA Sp. z o. o. należy zdeponować w kasie (czynnej w godz. 8:00 - 16:00 od poniedziałku do piątku) - pokój 77, do dnia 26.01.2010.r. do godz. 09:30. Wykonawcy, którzy nie wnieśli wadium w terminie składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 albo nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą zostaną przez Zamawiającego wykluczeni.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w przepisie art. 22 ust. 1 ustawy pzp dotyczące: - posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, - posiadania wiedzy i doświadczenia tj. wykonania a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających rodzajem i zakresowi przedmiotowi zamówienia tj. po minimum 1 zadaniu w zakresie: zabudowy stoisk wystawienniczych, o powierzchni zabudowy łącznej nie mniej niż 150 mkw jednorazowo dla imprez targowych, zabudowy ze ścian osłonowych, o łącznej długości minimum 150 mb. jednorazowo dla odbycia targów, kongresów lub innych imprez. - dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - sytuacji ekonomicznej i finansowej tj. posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 70.000,00 zł. b) wykażą brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy pzp. 2. Wykonawca wykazując spełnianie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia opisanego w pkt. 1a akapit drugi, może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków - art. 26 ust. 2b ustawy pzp. 3.Wykonawca wykazując spełnianie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia opisanego w pkt.1a akapit drugi może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, gdy podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia wyżej wymienionych warunków Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 niniejszej SIWZ i dokumenty wymienione w dziale V SIWZ. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana na podstawie analizy dokumentów załączonych do oferty wg formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy pzp oraz braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy pzp - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 niniejszej SIWZ, 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy pzp. 3.Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 70.000,00 zł. 4.Wykaz wykonanych usług a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i zakresem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia z podaniem przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, potwierdzającego spełnianie warunku, o którym mowa w pkt. IV.1 akapit drugi punktor 1 i 2 niniejszej SIWZ. Wykaz należy sporządzić według wzoru zawartego w SIWZ. 4a. Dokumenty potwierdzające, że usługi, o których mowa w pkt. 4 zostały wykonane należycie. 5.Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w rodz. IV pkt. 1 akapit 2 punktor 1 i 2 polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia wraz z ofertą w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 1 i 2. 6.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: 1)zamiast dokumentu, o którym mowa w rozdziale V pkt. 2 SIWZ składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2)dokument, o którym mowa w pkt 6. 1 ma być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3)jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt. 6. 1, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument ten ma być wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 7.Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W Przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w pkt. 5, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów mają być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 1.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika, w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w ich imieniu. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa. W związku z powyższym wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia do oferty muszą dołączyć pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. 4 działu X. Warunek ustanowienia pełnomocnika nie dotyczy wspólników s.c. uznawanych również za wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. 2.W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia, każdy z Wykonawców (odrębnie) winien złożyć oświadczenie, dokument, o którym mowa w pkt. 1 i 2 działu V. Polisa ubezpieczeniowa, o której mowa w pkt. 3 działu V może zostać przedstawiona: -odrębnie przez każdego z Wykonawców. W takim przypadku za kwotę ubezpieczenia odpowiadającą warunkowi określonemu w niniejszej SIWZ Zamawiający uzna łączną sumę ubezpieczeń tych polis; -przez jednego z Wykonawców odpowiadającą wymaganej kwocie. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączne doświadczenie opisane w dziale V pkt. 3, 4 i 4a SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia, wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę, w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące wszystkich uczestników konsorcjum, a nie tylko pełnomocnika konsorcjum.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.halaludowa.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach