Przetargi.pl
Sprzątanie powierzchni wewnętrznych w budynkach mieszkalnych będących własnością Gminy Nowy Dwór Mazowiecki administrowanych przez Zarząd Budynków Komunalnych Sp. z o.o. wraz z powierzchniami zewnętrznymi wokół nich.

Zarząd Budynków Komunalnych Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Partyzantów 7
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 775 28 40 , fax. 22 775 21 01
  • Data zamieszczenia: 2011-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków Komunalnych Sp. z o.o.
    ul. Partyzantów 7 7
    05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 22 775 28 40, fax. 22 775 21 01
    REGON: 01727101300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzątanie powierzchni wewnętrznych w budynkach mieszkalnych będących własnością Gminy Nowy Dwór Mazowiecki administrowanych przez Zarząd Budynków Komunalnych Sp. z o.o. wraz z powierzchniami zewnętrznymi wokół nich.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Obowiązki w zakresie opieki nad nieruchomością: Podstawowym obowiązkiem Wykonawcy jest dbałość o powierzone budynki i ich wyposażenie techniczne oraz tereny przyległe wraz z małą architekturą, a w szczególności: 1)Natychmiastowe powiadamianie zamawiającego o dostrzeżonych uszkodzeniach lub wadliwym działaniu instalacji i urządzeń technicznych znajdujących się w budynku, 2)Niewłaściwym wykonaniu usług konserwacyjnych oraz podejmowanie doraźnych środków dla ochrony lokatorów przed niebezpieczeństwami zagrażającymi życiu mieniu, 3)Sposobie wykonywania obowiązków przez przedsiębiorstwa świadczące usługi, jak: wywóz nieczystości, Zakład Energetyczny, przeglądy kominiarskie i gazowe oraz wykonujące doraźne prace na terenie osiedli, 4)Nieprzestrzeganie przez mieszkańców przepisów porządkowych, 5)Powiadamianie o samowolnym zajęciu kwater czasowo wolnych, 6)Dopilnowanie zamykania włazów dachowych, wejść na strych. II. Obowiązki w zakresie sanitarno -porządkowym: 1)Codzienne (tzn. w dni robocze 5 -dniowego tygodnia pracy -na podstawie Kodeksu pracy): a)sprzątanie, zamiatanie i usuwanie zanieczyszczeń z chodników, koszy na śmieci; b)składanie zebranych nieczystości do pojemników na śmieci; 2)Okresowo: 1.pzestrzeganie przepisów o ochronie ppoż. a w szczególności utrzymanie w należytym stanie porządku na korytarzach piwnicznych i strychach. Niedopuszczanie do tarasowania przejść komunikacyjnych meblami lub innym sprzętem przez lokatorów ; 2.sprzątanie klatek schodowych, korytarzy piwnic, schodów, podestów, wiatrołapów, innych pomieszczeń ogólnego użytku, połączone z zamiataniem i myciem, obmiataniem pajęczyn -w miarę potrzeb lecz nie rzadziej niż raz na tydzień; 3.utrzymanie w czystości grzejników, skrzynek pocztowych, tablic ogłoszeniowych umieszczonych na klatkach schodowych; 4.mycie szyb w drzwiach wejściowych do klatek schodowych -w miarę potrzeb lecz nie rzadziej niż dwa razy w miesiącu; 5.sprzątanie pralni, suszarni, strychów, wózkarni -w miarę potrzeb lecz nie rzadziej niż dwa razy w miesiącu; 6.mycie drzwi wejściowych do klatek schodowych, lamperii, balustrad na klatkach schodowych -w miarę potrzeb lecz nie rzadziej niż dwa razy w miesiącu; 7.usuwanie skutków żywiołów, tj usuwanie połamanych drzew z obsługiwanych terenów; 8.deratyzacja ( 2 x rok) pomieszczeń klatek schodowych i korytarzy piwnic, wózkarni, pralni, suszarni i wymiennikowi; 9.mycie okien na klatkach schodowych, okienek w pomieszczeniach ogólnego użytku, kloszy -w miarę potrzeb lecz przynajmniej dwa razy w roku w miesiącach kwiecień, październik; 10.oczyszczanie ze śmieci oraz sopli daszków nad wejściami do klatek schodowych -na bieżąco; 3)Inne prace, których częstotliwość uzależniona jest od warunków atmosferycznych, bądź ustalone przez administrację: 1.oczyszczanie ze śniegu, lodu i błota niezabudowanej części nieruchomości, tj. chodników, dojść, pryzmowanie śniegu w zależności od potrzeb, posypywanie oblodzonych chodników i jezdni materiałami szorstkimi oraz odkuwanie studzienek z lodu w czasie odwilży. W przypadku ciągłych opadów śniegu -usuwanie śniegu na bieżąco; 2.wrzucanie do kontenerów nieczystości stałych zalegających przy nich luzem oraz stała kontrola ich wywozu; 3.wywieszanie na tablicach informacyjnych na klatkach schodowych ogłoszeń i zawiadomień Zamawiającego oraz usuwanie zdezaktualizowanych ogłoszeń; 4.dostarczanie lokatorom zawiadomień o wymiarze opłat czynszowych oraz innej masowej korespondencji Zamawiającego dotyczącą użytkowania lokali mieszkalnych - przestrzeganie w tym zakresie ustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. nr 101, poz. 929 z późn. zm.) 5.natychmiastowe zgłaszanie do działu administracji zamawiającego uszkodzeń urządzeń na klatkach schodowych, w piwnicach, pralniach, suszarniach. 6.Wyżej wymienione czynności Wykonawca wykonuje własnym staraniem i na własny koszt. III. Obowiązki w zakresie obsługi terenów zielonych przyległych do obsługiwanych nieruchomości: 1.Przedmiot zamówienia dotyczy usług sprzątania powierzchni wewnętrznych wspólnych budynków mieszkalnych oraz utrzymania terenów utwardzonych i zielonych znajdujących się w zasobie Gminy Nowy Dwór Mazowiecki zarządzanym przez Zamawiającego. 2.Wykaz budynków do sprzątania i terenów utwardzonych i zielonych stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 3.Szczegółowy zakres prac: a)grabienie trawników i skupisk krzewów, w okresie wiosennym i letnim w miarę potrzeb, w okresie jesiennym w miarę potrzeb lecz nie rzadziej niż dwa razy w miesiącu; b)pielenie ręczne chwastów na bieżąco; c)koszenie i grabienie trawy w miarę potrzeb; d)oczyszczanie z trawy i chwastów chodników, opasek przy budynkach oraz krawężników -w miarę potrzeb; e)wysiew trawy w miejscach jej ubytków -w miarę potrzeb; f)strzyżenie, formowanie, uzupełnianie żywopłotów w miarę potrzeb; IV Obowiązki w zakresie obsługi terenów zielonych w miesiącach grudzień -luty; 1.utrzymanie porządku na terenach zielonych a)sprzątanie papierów, śmieci i innych zanieczyszczeń -w miarę potrzeb; V. Obowiązki wynikające z przepisów publiczno - prawnych i zarządzeń władz: 1.wywieszanie i zdejmowanie flag będących własnością Zamawiającego, przechowywanie ich i utrzymanie w czystości; 2.Czuwanie nad przestrzeganiem przez mieszkańców budynku regulaminu porządku domowego a w razie nie przestrzegania go i samowoli mieszkańców zawiadamianie Zamawiającego; 3.Usuwanie z budynków oraz pomieszczeń urządzeń pozostawionych na klatkach schodowych, w piwnicach, na strychach, wózkarniach, ogłoszeń, plakatów, afiszów, napisów i rysunków umieszczonych bez zgody Zamawiającego; 4.Natychmiastowe telefoniczne zawiadamianie administratora w przypadku wystąpienia awarii na terenie części wspólnych budynku; 5.Stały kontakt z administratorem. VI. Informacje uzupełniające 1)zamawiający, w miarę posiadanych możliwości, udostępni wykonawcy pomieszczenie do przechowywania sprzętu i środków czystości; 2)Zamawiający zastrzega sobie prawo do: a)rezygnacji z części usług w przypadku zmiany ilości budynków i przynależnych terenów zewnętrznych; b)rozszerzenia lub zmniejszenia zakresu usług na bazie tych samych wszystkich warunków, którymi objęte są usługi określone w umowie podstawowej; c)zmiany zestawienia budynków i przynależnych terenów zewnętrznych; 3)Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do: a)używania własnych środków czystości, dezynfekujących, zapachowych, worków na śmieci oraz wszelkich innych niezbędnych środków w celu kompleksowego i prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, b)używania własnych narzędzi, sprzętu i urządzeń służących do utrzymania porządku wewnątrz budynków i na terenach przyległych; c)Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów bhp, p-poż oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest do zawarcia na własny koszt umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia z sumą gwarancyjną nie mniejszą niż 100 000,00 zł. Powyższą polisę należy dostarczyć zamawiającemu najpóźniej w dniu zawarcia umowy (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). Wykonawca w okresie realizacji umowy zobowiązany jest przedkładać uwierzytelnioną kopię aktualnej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia pod rygorem odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 4)Osoba pełniąca rolę dozorcy ( osoba sprzątająca) winna być w pracy w godzinach wyznaczonych przez Wykonawcę, tzn. swojego pracodawcę, w dni robocze, o których mowa w pkt. II ppkt 1. 5)Przedmiotowe usługi winny być świadczone w godzinach wyznaczonych przez Wykonawcę, przy uwzględnieniu czasu, w którym nie wolno zakłócać spokoju mieszkańców. 6)Wykonawca jest zobowiązany ubezpieczyć się od odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałych w wyniku nienależytego wykonywania prac będących przedmiotem umowy oraz pokryć koszty i straty powstałe w mieniu Zamawiającego i u osób trzecich, wynikłe z nieprawidłowości wykonania obowiązków przez Wykonawcę i pod rygorem odstąpienia od umowy z przyczyn za które ponosi odpowiedzialność i skutków określonych w § 5 ust. 4 umowy. 7)Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - 9 usługi w zakresie sprzątania, 90.91.12.00 - 8 usługi sprzątania budynków, 90.91.13.00 - 9 usługi czyszczenia okien, 77.31.40.00 - 4 usługi utrzymania gruntów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach