Burmistrz Miasta Mławy ogłasza przetarg
- Adres: 06-500 Mława, Stary Rynek 19
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 023 6546441 , fax. 023 6543652
- Data zamieszczenia: 2011-12-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Mławy
Stary Rynek 19 19
06-500 Mława, woj. mazowieckie
tel. 023 6546441, fax. 023 6543652
REGON: 00052482600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mlawa.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy artykułów biurowych na potrzeby Urzędu Miasta Mława - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy wraz z wyładunkiem do pokoju nr 10 w Urzędzie Miasta Mławy artykułów biurowych dla potrzeb Urzędu Miasta Mława o parametrach technicznych wymaganych i wyszczególnionych w załączniku nr 5 do SIWZ. Zamawiający w celu określenia klasy niektórych materiałów biurowych posłużył się nazwą producenta lub marką. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych dla artykułów z określoną nazwą pod warunkiem zagwarantowania co najmniej tych samych parametrów technicznych, wydajnościowych, pojemnościowych, a także jakościowych i funkcjonalnych na poziomie nie niższym od określonych w niniejszym załączniku. Na Wykonawcy będzie spoczywał ciężar udokumentowania podczas realizacji dostaw częściowych faktu spełniania przez dostarczane artykuły parametrów określonych przez Zamawiającego w niniejszej specyfikacji. 2. Wszystkie artykuły biurowe będące przedmiotem zamówienia winny być wyrobami fabrycznie nowymi, nieużywanymi. 3. Realizacja zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie, w miarę potrzeb zgłaszanych przez Zamawiającego za pośrednictwem faksu lub poczty elektronicznej, lub pisemnie przez osobę upoważnioną. 4. Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do przedmiotu zamówienia odpowiedni certyfikat zgodności z Polską Normą lub normami europejskimi itp. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych w zakresie oferowanych artykułów biurowych pod warunkiem spełnienia wszystkich parametrów wymaganych i określonych przez Zamawiającego w stosunku do wyrobu.. 6. W przypadku zaproponowania produktu równoważnego wymaga się, aby odpowiadał on pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz estetyki wykonania wskazanym przez Zamawiającego. 7. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone artykuły biurowe: 1) są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające użytkowanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiającego, lub 2) nie spełniają wymagań Zamawiającego, lub 3) dostarczone produkty równoważne nie odpowiadają pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz estetyki wykonania produktom wskazanym przez Zamawiającego, - Wykonawca wymieni je na nowe, pozbawione wad, na własny kaszt. Trzykrotne udowodnione odstąpienie Wykonawcy od deklarowanej jakości artykułów biurowych innych niż wymienione w pkt. 8, o której mowa w części IV ppkt. 1, 2, 4, upoważnia Zamawiającego do odstąpienia od umowy. 8. Przypadek uszkodzenia sprzętu do którego materiały będą użyte przez Zamawiającego, udowodniony przez serwis fabryczny producenta lub jego przedstawiciela z przyczyn użycia materiałów eksploatacyjnych dostarczonych przez Wykonawcę, - upoważnia Zamawiającego do odstąpienia od umowy i zobowiązuje Wykonawcę do pokrycia kosztów naprawy lub wymiany uszkodzonego sprzętu na nowy. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupów artykułów biurowych od innego niż wyłoniony w postępowaniu Wykonawca w przypadku gdy zaistnieje konieczność zakupu spoza w/wym. listy, czego nie można było przewidzieć w czasie formułowania zamówienia, a Wykonawca nie dysponuje takimi artykułami biurowymi w wymaganym terminie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mlawa.pl/index-156-226.html
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup wraz z dostawą materiałów biurowych
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego dla Straży Miejskiej m. st. Warszawy
Dodano: 2016-07-20 - Sukcesywna dostawa środków czystości oraz innych materiałów dla potrzeb Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Otwocku
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa artykułów biurowych do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łosicach
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa artykułów biurowych dla potrzeb komórek organizacyjnych Metra w 2016 roku - Nr postępowania EH.794.2016
Dodano: 2016-07-12 - Przetarg nieograniczony PN/14AB/06/2016 o wartości poniżej 209 000 euro na dostawy artykułów biurowych
Dodano: 2016-07-08 - DOSTAWA SPRZĘTU RTV, AGD I SPRZĘTU BIUROWEGO DLA URZĘDU DOZORU TECHNICZNEGO - ZP-AL-30/16
Dodano: 2016-07-05 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i tonerów
Dodano: 2016-06-30 - Dostawa różnego sprzętu i artykułów biurowych
Dodano: 2016-06-27 - Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i drobnego sprzętu biurowego dla potrzeb jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy lub do wyczerpania limitu kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia.
Dodano: 2016-06-23