Przetargi.pl
Sprzątanie posesji administrowanych przez Administrację Nieruchomościami Łódź - Górna Południe w okresie od 1.03.2013 r. do 31.12.2013 r

Administracja Nieruchomościami Łódź-Górna "Południe" ogłasza przetarg

  • Adres: 93-523 Łódź, ul. Paderewskiego 47
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 684 81 80, 684 81 90 , fax. 42 682 11 48
  • Data zamieszczenia: 2013-01-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Administracja Nieruchomościami Łódź-Górna "Południe"
    ul. Paderewskiego 47 47
    93-523 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 684 81 80, 684 81 90, fax. 42 682 11 48
    REGON: 10104254600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poludnie.com3.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzątanie posesji administrowanych przez Administrację Nieruchomościami Łódź - Górna Południe w okresie od 1.03.2013 r. do 31.12.2013 r
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Ogółem powierzchnia do sprzątania: 170 103,24 m2. Utrzymanie w należytym stanie sanitarno-porządkowym powierzchni wewnętrznych - do wykonania następujące czynności: biegi i podesty klatek schodowych, korytarze, WC- ogólne - codzienne sprzątanie wraz z usuwaniem kurzu i pajęczyn - mycie jeden raz w tygodniu; drzwi wejściowe do budynków - mycie jeden raz w miesiącu; okna na klatkach schodowych, w pralniach i w suszarniach - mycie dwa razy w roku, co sześć miesięcy; korytarze, strychy i piwnice - usuwanie odpadów wielkogabarytowych w miejsce składowania odpadów komunalnych na nieruchomości (według potrzeb, częstotliwość i ilość trudna do określenia - uzależniona od prac remontowych wykonywanych przez najemców lokali); pralnie i suszarnie sprzątanie jeden raz w miesiącu; wymiana przepalonych żarówek oświetlenia administracyjnego (według potrzeb, częstotliwość i ilość jednostkowa w skali roku); roznoszenie korespondencji administracji dla najemców lokali; umieszczanie ogłoszeń dla lokatorów w miejscach wyznaczonych; usuwanie z elewacji budynków, ogrodzeń a także innych urządzeń: skrzynek energetycznych, gazowych, słupów trakcyjnych i oświetleniowych, budek telefonicznych itp.; a) plakatów, reklam, ogłoszeń oraz napisów i rysunków, w ciągu 24 godzin, b) zanieczyszczeń powodowanych przez ptaki; okolicznościowe wywieszanie flag we wszystkich nieruchomościach zabudowanych - zgodnie z określonym harmonogramem. Utrzymanie w należytym stanie sanitarno-porządkowym terenów zewnętrznych niezabudowanych, przynależnych do nieruchomości - do wykonania następujące czynności: obszar chodników, studzienek ściekowych, dojść do budynków mieszkalnych i gospodarczych zbiorowego użytku, tarasów i schodów pawilonów - codzienne sprzątanie, a - w okresie zimowym codzienne usuwanie skutków zimy - opad śniegu, gołoledź (użyty piasek należy niezwłocznie usunąć po ustaniu gołoledzi); tarasy i schody pawilonów w okresie od m-ca IV do m-ca X - mycie jeden raz na tydzień; nadzorowanie właściwego opróżniania pojemników na odpady komunalne oraz ich ustawienia w miejsca wyznaczone. Utrzymywanie w należytym stanie sanitarno-porządkowym terenów zielonych przynależnych do nieruchomości - do wykonania następujące czynności: a/ w okresie wegetacji od m-ca IV do m-ca X: sprzątanie śmieci - codziennie; pokos traw (koszenie) - jeden raz w miesiącu; przycinanie krzewów i żywopłotów wg potrzeb - 450 krzewów (do przycięcia), 150 metrów bieżących żywopłotów; grabienie skoszonej trawy, opadłych liści, usuwanie leżących gałęzi wraz z ich wywozem i utylizacją przy użyciu własnego transportu i na koszt własny - sukcesywnie i niezwłocznie do uzyskania czystości na terenach zielonych (częstotliwość i wielkość niemożliwa do określenia uzależniona od warunków atmosferycznych niezależnych od Zamawiającego); miejscowe usuwanie powstałych przedeptów poprzez dosianie traw, uzależniona od dokonanych zniszczeń przez przechodniów); wymiany po okresie zimowym jeden raz w roku piasku w 5 piaskownicach znajdujących się na terenach objętych zamówieniem środkiem transportu o ład. 5 ton - koszt obciąża Wykonawcę; b/ po okresie wegetacji od m-ca XI do m-ca III: sprzątanie śmieci - codziennie; grabienie opadłych liści, usuwanie leżących gałęzi wraz z ich wywozem i utylizacją przy użyciu własnego transportu i na koszt własny - sukcesywnie i niezwłocznie do uzyskania czystości na terenach zielonych (częstotliwość i wielkość uzależniona od warunków atmosferycznych niezależnych od Zamawiającego). Wykonawca ma obowiązek zgłaszania Zamawiającemu zaistniałych zagrożeń (np. nawisy śniegowe, sople lodowe, uszkodzenia instalacji elektrycznej, uszkodzenia elewacji zagrażające bezpieczeństwu)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poludnie.com3.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach