Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 90-113 Łódź, ul. Sienkiewicza 3
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 6162270, 71 , fax. 042 6162273
- Data zamieszczenia: 2009-12-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi
ul. Sienkiewicza 3 3
90-113 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 6162270, 71, fax. 042 6162273
REGON: 47085064500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lodz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzątanie pomieszczeń Zarządu Dróg Wojewódzkich w Łodzi i podległych Rejonów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Sprzątanie pomieszczeń Zarządu Dróg Wojewódzkich w Łodzi i podległych Rejonów Zadanie Nr 1- ZDW w Łodzi Zadanie Nr 2 - RDW w Bełchatowie Zadanie Nr 3 - RDW w Łowiczu Zadanie Nr 4 - RDW w Sieradzu Zadanie Nr 5- RDW w Piotrkowie Tryb. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: -
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: -Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. -W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki opisane w pkt 6.1.1. Idw. musi spełniać każdy z Wykonawców. -Wykonawca musi spełniać wymagania określone w art.22 ustawy Pzp, tj: - posiadać uprawnienia, wymagane ustawami, do wykonywania działalności i czynności w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia, - posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. - nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. -W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki opisane w pkt 6.1.2. Idw. muszą spełniać łącznie Wykonawcy występujący wspólnie. -Warunki szczegółowe - Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (zakończył) w okresie ostatnich 3 lat licząc wstecz od daty wszczęcia postępowania, sprzątanie min. 2 obiektów o charakterze publicznym (biura, zakłady przemysłowe, obiekty służby zdrowia, itp.) przez okres min. 12 miesięcy. -Doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 6.2.1. Idw. Ocena wg. zasady spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -Oświadczenie o treści zgodnej z art. 22 ust. 1 i art.44 ustawy Pzp na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego Rozdziału. -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych opisanych w pkt 6.2. niniejszej instrukcji Wykonawca przedłoży: -Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, na formularzu zgodnym z treścią Załącznika nr 4. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 6.2.1 niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. Do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie usługi zostały wykonane należycie. -Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 7.1.2. Idw. składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej w punkcie 7.3 Idw., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty i oświadczenia wymienione w punkcie 7.3. Idw. winny być wystawione w terminach analogicznych do odpowiadających im dokumentów wymienionych w pkt 7.1. Idw. Dokumenty wymienione w pkt 7 sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. -W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: - oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. 7.1.2., 7.2.1 oraz 7.3. Idw. winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę; -oświadczenie wymienione w pkt 7.1.1. Idw. winno być przedłożone w imieniu wszystkich Wykonawców. -dokumenty wymienione w pkt 7.2. Idw. powinien złożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców składających wspólną ofertę, którzy potwierdzają spełnianie warunków określonych w pkt 6.2. Idw.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.lodz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości wewnątrz oraz na zewnątrz obiektu Aquapark FALA należącego do Spółki Aqua Park Łódź Sp. z o.o.
Dodano: 2016-07-18 - Kompleksowa usługa utrzymania czystości w obiektach należących do Miejskiego Centrum Medycznego Bałuty w Łodzi zgodnie z 17 Zadaniami
Dodano: 2016-07-18 - Usługa kompleksowego sprzątania
Dodano: 2016-07-12 - Wykonanie usługi sprzątania pomieszczeń biurowych GDDKiA Oddział w Łodzi z podziałem na 4 zadania
Dodano: 2016-05-25 - Świadczenie usługi utrzymania czystości w budynkach i na terenie SP ZOZ Centralnego Szpitala Klinicznego Ośrodka Pediatrycznego im. M. Konopnickiej w Łodzi przy ul. Spornej 36/50
Dodano: 2016-05-12 - Przetarg nieograniczony na świadczenie usług utrzymania czystości w pomieszczeniach i na terenie WSRM w Łodzi.
Dodano: 2016-05-09 - Usługa utrzymania czystości w Sądzie Okręgowym w Łodzi oraz w Sądach Rejonowych w Brzezinach i Rawie Mazowieckiej
Dodano: 2016-04-18 - USŁUGA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W OBIEKTACH SOLPARK KLESZCZÓW SP. Z O.O., PRZY UL. SPORTOWEJ 8 ORAZ SPORTOWEJ 3 W KLESZCZOWIE.
Dodano: 2016-04-15 - Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania obiektów Muzeum Sztuki w Łodzi - część V: Świadczenie usługi mycia okien w obiekcie MSŁ przy ul. Więckowskiego 36 i w obiekcie przy ul. Przędzalnianej 72 oraz koszenia trawy w obiekcie przy ul. Więckowskiego 36 i w obiekcie przy ul. Ogrodowej 19
Dodano: 2016-04-06 - Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania obiektów Muzeum Sztuki w Łodzi Część IV: Świadczenie usługi mycia okien w obiekcie MSŁ przy ul. Ogrodowej 19
Dodano: 2016-04-06