Przetargi.pl
SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ BUDYNKU URZĘDU SKARBOWEGO W WIELUNIU

Urząd Skarbowy w Wieluniu ogłasza przetarg

  • Adres: 98-300 Wieluń, ul. Krakowskie Przedmieście 34
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 8439136 , fax. 043 8439159
  • Data zamieszczenia: 2011-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy w Wieluniu
    ul. Krakowskie Przedmieście 34 34
    98-300 Wieluń, woj. łódzkie
    tel. 043 8439136, fax. 043 8439159
    REGON: 73001246900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uswielun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ BUDYNKU URZĘDU SKARBOWEGO W WIELUNIU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Postanowienia ogólne 1)Przedmiotem zamówienia są usługi sprzątania polegające na kompleksowym utrzymaniu porządku i czystości w obiekcie Urzędu Skarbowego w Wieluniu z siedzibą przy ul. Krakowskie Przedmieście 34 składającym się z budynku biurowego, dwukondygnacyjnego oraz budynku biurowego, czterokondygnacyjnego o powierzchni całkowitej 2113m2. 2)Zamówienie powinno być wykonane w siedzibie Urzędu w terminie od dnia 1 października 2011r. do dnia 30 września 2015 r. 3)Do wykonania przedmiotu zamówienia wymagane jest zatrudnienie przez Wykonawcę co najmniej 3 pracowników. 4)Zapłata wynagrodzenia za wykonanie usługi będzie dokonywana z dołu, bezgotówkowo, raz w miesiącu, przelewem na rachunek Wykonawcy w terminie 14 dni od dnia doręczenia faktury ( rachunku). 5)Pozostałe dane dotyczące przedmiotu zamówienia: a)powierzchnia wykładzin dywanowych - 155m2, b)powierzchnia posadzki z gresu i terakoty - 1958m2, c)liczba okien - 212szt., d)liczba drzwi - 74szt., e)74szt. przewodów kominowych ( wentylacyjnych ) o długości 577 metrów bieżących. 6) Usługi sprzątania budynku obejmują utrzymanie porządku i czystości w pomieszczeniach biurowych, magazynach, archiwum, sanitariatach, ciągach komunikacyjnych, na korytarzach i klatkach schodowych poprzez: a)codzienne zamiatanie oraz mycie posadzek wyłożonych gresem lub terakotą, b)codzienne mycie schodów wewnętrznych i zewnętrznych, klatek schodowych, korytarzy oraz podjazdu wewnątrz dla osób niepełnosprawnych, c)codzienne odkurzanie wykładzin dywanowych, d)codzienne ścieranie kurzu z biurek, mebli biurowych, krzeseł, przy użyciu środków antystatycznych do czyszczenia mebli biurowych oraz usuwanie pajęczyn, e)codzienne czyszczenie lad i przeszkleń na sali obsługi podatników, f)codzienne opróżnianie koszy na śmieci, pojemników w niszczarkach dokumentów i wymiana worków, g)zapewnienie higienicznych warunków i czystości w sanitariatach poprzez codzienne sprzątanie, mycie i czyszczenie sanitariatów, toalet, umywalek, luster i armatury, h)cotygodniowe mycie drzwi wewnętrznych i zewnętrznych, mebli i sprzętu biurowego oraz parapetów wewnętrznych, i)przynajmniej 3 razy w roku, w miesiącach: marcu, lipcu i listopadzie czyszczenie oświetlenia, okien i grzejników oraz pranie firan i zasłon, j)co najmniej raz w roku w miesiącu wrześniu - zapewnienie czyszczenia przewodów wentylacyjnych przez osobę posiadającą kwalifikacje mistrza w rzemiośle kominiarskim i przekazanie protokołu wykonania tych czynności Zamawiającemu, k)uzupełnianie mydła i papieru toaletowego w toaletach, l)wykonanie innych prac zleconych przez Zamawiającego. 2.Inne warunki wykonywania usług sprzątania. 1)Wykonawca będzie wykonywał usługi sprzątania przy użyciu własnego sprzętu i środków czystości posiadających atesty PZH, zakupionych we własnym zakresie. 2)Zamawiający będzie dostarczał Wykonawcy mydło i papier toaletowy do uzupełniania w toaletach. 3)Wykonawca będzie wykonywał usługi w godzinach pracy Urzędu, nie wcześniej niż od godz. 14 - tej i nie później niż do godz. 18 - tej. 4)Usługi sprzątania mogą być wykonywane przez pracowników Wykonawcy po uprzednim, codziennym dokonaniu wpisu w odrębnej ewidencji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uswielun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach