Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka ogłasza przetarg
- Adres: 03-122 Warszawa, ul. Modlińska 197
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 5103125 , fax. 22 5103189
- Data zamieszczenia: 2015-12-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka
ul. Modlińska 197 197
03-122 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 5103125, fax. 22 5103189
REGON: 01525966300036 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialoleka.waw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzątanie pomieszczeń biurowych w budynkach Urzędu Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Usługa Serwis dzienny od poniedziałku do piątaku w godzinach 8:00-16:00 (8 godzin dziennie), lokalizacja: ul. Modlińska 197. Szczegółowy wykaz powierzchni oraz czynności dla usługi serwis dzienny przedstawiono w załącznikach do wzoru umowy: - załącznik nr 1 Opis przedmiotu zamówienia pkt 1 - załącznik nr 3 Wykaz powierzchni Pomieszczenia przy ul. Modlińskiej 197, - wzorze umowy - załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Sprzątanie pozostałej powierzchni biurowej (4 godziny dziennie) Lokalizacja: ul. Modlińskiej 197 ul. Milenijna 2A, ul. Marywilskiej 44, ul. Marywilskiej 44C. Szczegółowy wykaz powierzchni oraz czynności przedstawiono w załącznikach do wzoru umowy: - załącznik nr 1 Opis przedmiotu zamówienia pkt 2, - załącznik nr 3 Wykaz powierzchni, - wzór umowy - załącznik nr 6 do SIWZ. 3. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany będzie również do wykonania w miarę potrzeb lecz nie rzadziej niż raz na kwartał mycia okien wraz z ościeżnicami, żaluzji, wyłączników światła oraz drzwi do pomieszczeń biurowych wyszczególnionych w załączniku nr 4 do umowy, szczegółowe zestawienie powierzchni okien, żaluzji, wertikali drzwi - wskazano w załączniku nr 4 do wzoru umowy. 4. Rodzaje sprzątanej powierzchni: - pokoje: wykładzina dywanowa, - korytarze: wykładzina PCV typ tarkett, - hol: granit, - łazienki: glazura, terakota. 5. Godziny pracy Urzędu: poniedziałek: 08.00 - 18.00, wtorek - piątek: 8.00 - 16.00 6. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 4 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zatrudnienia całym okresie obowiązywania umowy co najmniej 8 osób, w tym: - jednej (1) osoby do realizacji zadania: dzienny serwis sprzątający (zgodnie z warunkami wskazanymi w pkt 2.1. ppkt 1 SIWZ) zatrudnionej w pełnym wymiarze czasu pracy (8 godzin dziennie), na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy i ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy. Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowego pracownika lub wyznaczenie do realizacji zamówienia już zatrudnionego u Wykonawcy pracownika. - siedmiu (7) osób do realizacji zadania: sprzątanie pozostałej powierzchni (zgodnie z pkt 2.1. ppkt 2 i ppkt 3 SIWZ), zatrudnionych w co najmniej ? wymiaru czasu pracy (4 godziny dziennie) na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy i ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy lub na podstawie umowy cywilnoprawnej, przy czym osoby zatrudnione na podstawie umów nie regulowanych przez Kodeks pracy muszą otrzymać wynagrodzenia w wysokości co najmniej płacy minimalnej ustalonej na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2015r., poz. 2008). Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia pracowników już u Wykonawcy zatrudnionych. a) Realizacja zamówienia przez osoby zatrudnione na umowę o pracę ma na celu podniesienie jakości i terminowości wykonania zamówienia. Personel zatrudniony na podstawie stosunku pracy to większa dyspozycyjność osób wykonujących zamówienie wobec zamawiającego i wykonawcy, większe doświadczenie personelu (wynikające ze stałości zatrudnienia u danego wykonawcy), lepsza kontrola wykonania zamówienia z uwagi na podporządkowanie pracowników wynikające ze stosunku pracy większe zaangażowanie pracowników (wynikające z potrzeby należytego wywiązania się z obowiązków pracowniczych, co przekłada się na utrzymanie zatrudnienia). b) Wykonawca ma obowiązek w terminie 3 dni od daty zawarcia przedmiotowej umowy, przedłożyć Zamawiającemu dwustronne (Wykonawca - Pracownik) oświadczenie potwierdzające zawarcie umów o pracę z osobami, których dotyczy wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę i/lub umów cywilnoprawnych. Oświadczenie powinno zawierać informacje o umowie zawartej z pracownikiem (między innymi: podstawa prawna zawartej umowy, okres obowiązywania umowy, a w przypadku umów cywilnoprawnych zestawienie umów potwierdzające okres zatrudnienia oraz informację potwierdzającą, iż wynagrodzenie brutto pracownika jest nie niższe niż wynagrodzenie minimalne brutto ustalone na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2015r., poz. 2008). c) Wykonawca jest zobowiązany każdorazowo w przypadku zmiany osób wykonujących czynności w ramach umowy, przedstawić Zamawiającemu oświadczenie stron, o którym mowa w pkt b, nie później niż na dzień podjęcia przez te osoby pracy w ramach realizacji umowy. d) Wykonawca, zobowiązuje się do comiesięcznego składania oświadczenia o zatrudnieniu pracowników na umowę o pracę oraz umowę cywilnoprawną, do 5 dnia każdego miesiąca. e) W przypadku niezatrudnienia na umowę o pracę pracowników przy realizacji zamówienia, lub zatrudnieniu w mniejszej niż zaoferowana liczbie, Wykonawca poniesie sankcje w postaci obniżenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy za każdą niezatrudnioną osobę poniżej liczby zaoferowanej, w wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, o którym mowa w art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2015r., poz. 2008), obowiązującego na dzień dokonania naruszenia. Obniżenie wynagrodzenia będzie naliczane za każdy dzień miesiąca, w którym ta osoba nie była zatrudniona, chyba że okoliczność, o której mowa powyżej wystąpiła z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy (art. 36, ust. 2, pkt 9 ppkt c) ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r. poz. 907 z późn. zm.). Wykonawca wyraża zgodę na potrącenia z należności wynikających z bieżących faktur. f) Wykonawca zobowiązany jest na żądanie Zamawiającego złożyć w terminie do 14 dni od dnia otrzymania pisemnego wezwania, oświadczenie podpisane przez Wykonawcę, że warunek dot. stanu zatrudnienia pracowników wskazanych w załączniku nr 5 (Lista osób biorących udział w realizacji umowy) do umowy jest realizowany. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli w tym zakresie poprzez żądanie dostarczenia przez Wykonawcę stosownych dokumentów z zakładu ubezpieczeń społecznych potwierdzających wymaganą niniejszym zamówieniem liczbę osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę i zgłoszonych do ubezpieczenia społecznego oraz oświadczeń potwierdzających zatrudnienie w okresie realizacji umowy oraz otrzymywania wynagrodzenia w wysokości co najmniej wynagrodzenia minimalnego brutto ustalonego na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2015r., poz. 2008) od osób zatrudnionych na podstawie umowy cywilnoprawnej. g) Zamawiający dopuszcza zmiany osób podlegających zatrudnieniu zgodnie z wymogami określonymi w pkt. c. Zmiany te nie stanowią zmian umowy. 7 Przez cały okres obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązany jest posiadać aktualną polisę potwierdzającą jego ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę nie mniejszą niż wartość całkowitego wynagrodzenia ryczałtowego brutto za wykonanie przedmiotu umowy, określonego w § 6 ust. 1 wzoru umowy. Przed zawarciem umowy Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić Zamawiającemu oryginał polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności. W przypadku wygaśnięcia ubezpieczenia w trakcie realizacji umowy, Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia oryginału nowej polisy, z której będzie wynikać, że Wykonawca dysponuje z zachowaniem ciągłości i wysokości, ubezpieczeniem odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 4000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Liczba osób
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialoleka.waw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utrzymanie czystości i świadczenie usług porządkowych w obiektach sportowych Centralnego Ośrodka Sportu: halach Torwar I i Torwar II (lodowisko) w Warszawie przy ul. Łazienkowskiej 6A wraz z terenami zewnętrznymi wokół tych obiektów w okresie 18 miesięcy od dnia podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Dodano: 2016-07-27 - Kompleksowe utrzymanie czystości w obiektach Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie
Dodano: 2016-07-27 - Świadczenie usługi sprzątania powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych Sądu Rejonowego w Wołominie przy ulicy Prądzyńskiego 3A w Wołominie Nr ZP/SR/01/16
Dodano: 2016-07-25 - Usługa sprzątania pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych budynku Sądu Rejonowego w Mińsku Mazowieckim
Dodano: 2016-07-25 - Sprzątanie wnętrz budynków Urzędu Dzielnicy Mokotów oraz sprzątanie i odśnieżanie terenów zewnętrznych wokół budynku przy ul. Rakowieckiej 25/27 od dnia 1 września 2016r. do dnia 31 sierpnia 2017r.
Dodano: 2016-07-15 - Utrzymanie czystości oraz sprzątanie budynków użyteczności publicznej w Łysych, Lipnikach i Zalasiu
Dodano: 2016-07-13 - Sprzątanie wnętrz budynków Urzędu Dzielnicy Mokotów wraz z jednokrotnym myciem okien oraz sprzątanie i odśnieżanie terenów zewnętrznych wokół budynku przy ul. Rakowieckiej 25/27 od dnia 1 września 2016r. do dnia 31 sierpnia 2017r.
Dodano: 2016-07-01 - Usługa stałego sprzątania powierzchni biurowych, zewnętrznych zielonych oraz zewnętrznych utwardzonych w kompleksie wojskowym 0046 przy ul Bystra 1 w Warszawie, administrowanym przez JW 3964
Dodano: 2016-06-29 - Usługa sprzątania obiektu rekreacyjno - sportowego i terenu zewnętrznego DOSiR-u w Warszawie
Dodano: 2016-06-23 - Kompleksowa usługa sprzątania Zachęty - Narodowej Galerii Sztuki w Warszawie, plac Małachowskiego 3 oraz pomieszczeń galerii Miejsce Projektów Zachęty w Warszawie przy ul. Gałczyńskiego 3
Dodano: 2016-06-10