Przetargi.pl
Sprzątanie pomieszczeń - świadczenie usług z zakresu bieżącego utrzymywania czystości w budynkach Sądu Okręgowego w Radomiu.

Sąd Okręgowy ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, ul. M. J. Piłsudskiego 10
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 3680245 , fax. 048
  • Data zamieszczenia: 2009-11-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy
    ul. M. J. Piłsudskiego 10 10
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 048 3680245, fax. 048
    REGON: 00057151800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radom.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzątanie pomieszczeń - świadczenie usług z zakresu bieżącego utrzymywania czystości w budynkach Sądu Okręgowego w Radomiu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Sprzątanie pomieszczeń - świadczenie usług z zakresu bieżącego utrzymywania czystości w budynkach Sądu Okręgowego w Radomiu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2000 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, e) posiadają oddział na terenie województwa mazowieckiego, celem właściwego sprawowania nadzoru nad osobami bezpośrednio wykonującymi usługę, f) zobowiążą się do wykonywania prac porządkowych i utrzymania czystości własnym sprzętem do utrzymania czystości i środkami czystości tj. urządzeniami pozwalającymi wykonać usługi prania wykładzin oraz tapicerki meblowej, urządzeniami do czyszczenia wykładzin podłogowych oraz środkami (o jakości nie gorszej niż charakteryzująca Domestos, Ajax, Cif, Cilit, Pronto itp.) do czyszczenia mebli, płyny i preparaty do mycia i konserwacji, pasty, płyny do dezynfekcji wc, worki foliowe do odpadów, środki zapachowe, środki utrzymania czystości i pielęgnacji powierzchni: podłóg i mebli, ręczniki jednorazowego użytku, mydło w płynie, papier toaletowy, preparaty dezynfekcyjne do dezynfekcji dużych i małych powierzchni itp. g) zobowiążą się do zabezpieczenia toalet w środki czystości i higieny w miarę zużywania. h) zobowiążą się do usunięcia stwierdzonych przypadków nieutrzymania czystości w terminie 60 minut od chwili telefonicznego powiadomienia. i) na czas wykonywania usługi posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość co najmniej 100 000,00 PLN. j) zapewnią wykonywanie poleceń wydawanych przez upoważnionych pracowników Zamawiającego dotyczących właściwego utrzymania czystości i prawidłowego wykonywania prac porządkowych, przez osoby wyznaczone przez Wykonawcę do wykonywania prac porządkowych i utrzymania czystości. k) przeprowadzą na koszt własny wizję lokalną w obiektach Sądu Okręgowego w Radomiu, w celu zapoznania się z zakresem prac i warunkami ich wykonania; l) zapewnią wykonywanie przedmiotu zamówienia w składzie osobowym niezbędnym do wykonywania prac porządkowych i utrzymania czystości na najwyższym, satysfakcjonującym Zamawiającego poziomie jakościowym w zakresie zawartym w Załączniku Nr 1 wymienionym w Rozdziale IV SIWZ, przekazywanym wraz ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. m) Zobowiążą się do sporządzenia w terminie na 2 dni przed podpisaniem umowy harmonogramu prac porządkowych niezbędnych do utrzymania czystości obiektów objętych przedmiotowym zamówieniem, sporządzony na podstawie Załącznika Nr 1 - Rozdział IV SIWZ, który musi uzyskać zatwierdzenie Zamawiającego. n) po zapoznaniu się z warunkami zamówienia akceptują je bez zastrzeżeń. Ocena dokonywana będzie na podstawie oferty i znajdujących się w niej dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ZAMAWIAJĄCY WYMAGA ZŁOŻENIA NASTĘPUJĄCYCH DOKUMENTÓW: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert, b) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w powyższym wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, f) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, g) polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia (w przypadku braku polisy) potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość co najmniej 100 000,00 PLN , h) potwierdzenia przeprowadzenia wizji lokalnej, i) wypełnionego formularza ofertowego, j) zatwierdzonego wzoru umowy, k) wypełnionego formularza oświadczeń, l) dowodu wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radom.so.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach