Przetargi.pl
Wycinka drzew przydrożnych zlokalizowanych w pasie dróg powiatowych powiatu mławskiego

Powiatowy Zarząd Dróg w Mławie ogłasza przetarg

  • Adres: 06-500 Mława, ul. Stefana Roweckiego "Grota" 10
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6543468 , fax. 023 6543020
  • Data zamieszczenia: 2009-11-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Mławie
    ul. Stefana Roweckiego "Grota" 10 10
    06-500 Mława, woj. mazowieckie
    tel. 023 6543468, fax. 023 6543020
    REGON: 13038230500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wycinka drzew przydrożnych zlokalizowanych w pasie dróg powiatowych powiatu mławskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wycinka drzew przydrożnych zlokalizowanych w pasie dróg powiatowych powiatu mławskiego Zamówienie obejmuje 2 niżej wymienione zadania: Zadanie Nr 1 Wycięcie 453 sztuk drzew wraz z zagospodarowaniem drewna. Drzewa są zlokalizowane w pasie dróg powiatowych na terenie Gmin: Radzanów, Wiśniewo, Szreńsk, Strzegowo, Lipowiec Kościelny, Szydłowo, Stupsk. Zadanie Nr 2 Wycięcie 350 sztuk drzew wraz z zagospodarowaniem drewna. Drzewa są zlokalizowane w pasie dróg powiatowych na terenie Gmin: Wieczfnia Kościelna, Dzierzgowo.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772114006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W miejsce wyciętych drzew, należy dokonać nasadzeń nowych gatunków drzew wskazanych przez Zamawiającego wraz z palikami w liczbie nie mniejszej niż liczba usuwanych drzew. Nasadzeń nowych gatunków drzew należy dokonać w najbliższym sezonie wegetacyjnym. 2. Drzewa zlokalizowane w poboczu drogi należy wyciąć min. 10 cm poniżej istniejącego pobocza. 3. Drzewa zlokalizowane poza rowem należy wyciąć na wysokości do 10 cm od gruntu. 4. Wycięte drzewa oraz gałęzie należy składować na bieżąco poza koroną drogi tj. w rowie lub poza rowem. (do 75 cm licząc od przeciwskarpy rowu) 5. W terminie pięciu dni od daty wycięcia drzew, należy pas drogowy doprowadzić do stanu pierwotnego. 6. Zamawiający zastrzega sobie, że w razie nie zastosowania się do opisów zawartych w punktach 2- 5 wstrzyma dalszą wycinkę drzew. 7. Wszelkie koszty związane z wycinką drzew będzie ponosił Wykonawca (np. wyłączenie linii energii elektrycznej). 8. Wykonawca będzie ponosił także całkowitą odpowiedzialność za ewentualne szkody wynikłe podczas prowadzenia robót zgłoszone przez osoby trzecie. 9. Przed przystąpieniem do robót, należy je oznakować następującymi znakami: -roboty na drodze, -ograniczenie prędkości do 40 km-h, -tablice z napisem >Wycinka drzew<, -zastawami drogowymi . 10. Na czas wycinki drzewa droga winna być zamknięta dla ruchu. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych, 2) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych, 3) posiadanie uprawnień do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, 4) zatrudnią minimum dwóch pracowników posiadających uprawnienia do obsługi pił spalinowych. 5) Wykonawca w imieniu własnym przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu następujące polisy ubezpieczeniowe dotyczące okresu od rozpoczęcia robót do ich zakończenia w wysokości minimum 80.000,00 zł - ubezpieczenie od zniszczenia własności prywatnej osób trzecich spowodowanego działaniami lub niedopatrzeniami Wykonawcy, - bezpieczenie na wypadek śmierci lub kalectwa spowodowanego działaniami lub niedopatrzeniami Wykonawcy w stosunku do osób trzecich, które przebywają na terenie wykonywanych robót. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły >spełnia - nie spełnia< Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać wypełniony formularz OFERTA oraz następujące załączniki: załącznik nr 1 - pisemne oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, załącznik nr 2 - pisemne oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych, załącznik nr 3 - zaświadczenia o posiadaniu uprawnień do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, załącznik nr 4 - polisa OC - potwierdzenie zawarcia ubezpieczenia komunikacyjnego OC na zatrudniony sprzęt, załącznik nr 5 - wykaz pracowników przewidzianych do wykonania zamówienia, załącznik nr 6 - wykaz sprzętu, jakim dysponuje Oferent do wykonania zamówienia, załącznik nr 7 - aktualny wypis / odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem oraz zawierającym nazwisko osoby uprawnionej do reprezentowania firmy z datą wystawienia nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, załącznik nr 8 - zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych z datą wystawienia nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, załącznik nr 9 - zaświadczenie z ZUS lub KRUS o braku zaległości w uiszczaniu składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z datą wystawienia nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, załącznik nr 10 - polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w wysokości nie mniej 80.000,00 złotych, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatmlawski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach