Przetargi.pl
Wykonanie usługi polegającej na:wycince drzew oraz krzewów, pielęgnacji drzew i krzewów oraz wykonaniu nasadzeń zastępczych na terenach kompleksów wojskowych w rejonie działania 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego - w strefie konserwatorskiej.

26 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 05-131 Zegrze, ul. Juzistek 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261 883 896 , fax. 261 883 868
  • Data zamieszczenia: 2016-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Juzistek 2 2
    05-131 Zegrze, woj. mazowieckie
    tel. 261 883 896, fax. 261 883 868
    REGON: 14291704000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi polegającej na:wycince drzew oraz krzewów, pielęgnacji drzew i krzewów oraz wykonaniu nasadzeń zastępczych na terenach kompleksów wojskowych w rejonie działania 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego - w strefie konserwatorskiej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na wycince drzew oraz krzewów ( w tym wywrotów i złomów), pielęgnacji drzew i krzewów, usuwaniu samosiewów i odrostów, karczowaniu samosiewów i odrostów, karczowaniu krzewów, frezowaniu karp, wykonaniu nasadzeń zastępczych na terenach kompleksów wojskowych w rejonie działania 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego ( 26 WOG) - ( rejony: Kazuń, Modlin, Ostrów Mazowiecka, Przasnysz, Ciechanów) - w strefie konserwatorskiej. 2.Opis przedmiotu zamówienia: 1)Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania usługi będącej przedmiotem umowy z należytą starannością i dokładnością, zgodnie ze sztuką ogrodniczą, zasadami współczesnej wiedzy technicznej oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami dotyczącymi przedmiotu zamówienia w zakresie wycinki drzew oraz krzewów (w tym wywrotów i złomów), pielęgnacji drzew i krzewów, usuwaniu samosiewów i odrostów, karczowaniu samosiewów i odrostów, karczowaniu krzewów, frezowaniu karp, wykonaniu nasadzeń zastępczych. 2)Wykonawca przy realizacji przedmiotu umowy w zakresie wycinki zobowiązuje się do: a)wycinki zgodnie z każdorazowym zgłoszeniem Zamawiającego; b)ścinania drzew, krzewów oraz samosiewów na minimalnej wysokości od gruntu; c)pocięcia uzyskanego drewna na kawałki o długości około 1mb; d)przewiezienia własnym transportem uzyskanego drewna w miejsce wskazane przez przedstawiciela Sekcji Obsługi Infrastruktury. W przypadku SOI Przasnysz (rejon Ciechanów) przewiezienia drewna z wycinki na teren SOI Przasnysz ul. Makowska 1; e)ułożenia pociętego drewna w stosy dogodne do obmiaru w miejscu wskazanym przez przedstawiciela Sekcji Obsługi Infrastruktury; f)podania objętości netto posegregowanego drewna w m3/kubikach; g)oczyszczenia terenu objętego wycinką po zakończeniu prac. 3)Wykonawca przy realizacji przedmiotu umowy w zakresie pielęgnacji zobowiązuje się do: a)pielęgnacji drzew i krzewów zgodnie z każdorazowym zgłoszeniem Zamawiającego; b)do dokonania cięć sanitarnych, korekcyjnych i prześwietlających, niezbędnych do utrzymania dobrego stanu zdrowotnego drzew, ich prawidłowej statyki i pokroju oraz usunięcia niebezpieczeństwa obłamania się suchych lub uszkodzonych konarów; c)zabezpieczenia ran po cięciach odpowiednim preparatem; d)oczyszczenia terenu objętego pielęgnacją po zakończeniu prac. 4)Wykonawca przy realizacji przedmiotu umowy w zakresie frezowania pni zobowiązuje się do: a)frezowania pni zgodnie z każdorazowym zgłoszeniem Zamawiającego; b)usunięcia pni wraz z karpiną na głębokość co najmniej 15 cm pod powierzchnią gruntu; c)uzupełnienia na własny koszt powstałych ubytków po frezowaniu ziemią ogrodniczą; d)wyrównania i oczyszczenia terenu objętego frezowaniem pni po zakończeniu prac. 5)Wykonawca przy realizacji przedmiotu umowy w zakresie nasadzeń zastępczych zobowiązuje się do: a)nasadzenia drzew i krzewów w ilościach, gatunkach, odmianach i o parametrach wskazanych w każdorazowym zgłoszeniu Zamawiającego zgodnych z załącznikiem nr 2 do SIWZ; b)Zamawiający dopuszcza możliwość nasadzenia innych gatunków drzew i krzewów (w cenach jednostkowych zawartych w załączniku nr 1) w przypadku konieczności realizacji decyzji administracyjnej, w której określone zostały konkretne gatunki drzew i krzewów. c)nasadzeń drzew i krzewów z pojemnika, o prawidłowo ukształtowanym systemie korzeniowym; d)zakupu zdrowego (bez oznak chorobowych i szkodników) materiału roślinnego; e)rośliny winny być sadzone w doły zaprawione ziemią urodzajną w całej objętości, a następnie obficie podlane; f)wyłożenia gruntu wokół posadzonych krzewów czarną agrowłókniną w ilości nie mniejszej jak 1m2 na jedną roślinę oraz zastosowania 5 cm warstwy podsypki z kory mielonej o granulacji 0-60 mm oraz zabezpieczenia przed uszkodzeniem w wyniku koszenia poprzez zastosowanie obrzeży ogrodowych ochronnych (z tworzywa sztucznego w kolorze zielonym); g)zabezpieczenia posadzonych drzew przed złamaniem 3 palikami drewnianymi i taśmą, wyposażenie w dren nawadniający oraz zabezpieczenia przed uszkodzeniem w wyniku koszenia poprzez zastosowanie obrzeży ogrodowych ochronnych (z tworzywa sztucznego w kolorze zielonym); h)do przekazania poszczególnym Kierownikom Sekcji Obsługi Infrastruktury w formie pisemnej szczegółowych wytycznych odnośnie pielęgnacji posadzonych w danym miejscu gatunków drzew i krzewów na okres 3 lat od momentu posadzenia, w rozbiciu na poszczególne pory roku-sezony. 6)Wykonawca przy realizacji przedmiotu umowy w zakresie karczowania samosiewów, odrostów i krzewów zobowiązuje się do: a)usunięcia roślin wraz z bryłą korzeniową; b)uzupełnienia na własny koszt ziemią ogrodniczą ubytków powstałych po karczowaniu; c)wyrównania i oczyszczenia terenu objętego karczowaniem; 7)Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia na własny koszt odpadów pochodzących z wycinki, pielęgnacji, frezowania i nasadzeń tj. gałęzi, liści, korzeni itp., lub zgodnie z decyzją właściwej osoby upoważnionej ze strony Zamawiającego mechanicznego zrębkowania drobnych gałęzi. 3.Wykaz rodzaju usług i ilości podane są w załączniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy). 4.Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa projekt umowy stanowiący Załącznik nr 7 do SIWZ. 5.Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 6.W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, tj. oferty przewidującej odmienny niż określony w niniejszej SIWZ sposób wykonania zamówienia. 7.Wszelkie prace i czynności związane z realizacją zamówienia będą wykonywane w dniach od poniedziałku do czwartku w godz. 7:30- 15:00 w piątek w godz. 7:30 - 12:30 w uzasadnionych przypadkach dopuszcza się wykonanie prac w innych godzinach po wcześniejszym uzgodnieniu z właściwym przedstawicielem ze strony Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772114006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości:2 500,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące pięćset złotych). 2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, wskazanym w Rozdziale XIV SIWZ. 3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą, określony w Rozdziale XII SIWZ. 4.W wypadku niewniesienia wadium, wniesienia go w innej niż wymaganej prawem formie oraz wniesienia wadium w innej niż określonej przez Zamawiającego wysokości, Wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, stosownie do art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp. 5.Wadium może być wnoszone w następujących formach: a)w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, numer rachunku NBP O Warszawa nr: 20 1010 1010 0019 1913 9130 0000 o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy; b)w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)w gwarancjach bankowych; d)w gwarancjach ubezpieczeniowych; e)w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 z późn. zm.). 6.Dokumenty, o których mowa w ust. 5, lit. b - e muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Gwarancje określone w ust. 5 lit. c i d muszą być złożone w formie oryginału i powinny zawierać następujące elementy: a)bezwarunkowe zobowiązanie banku lub firmy ubezpieczającej do zapłaty sumy wadium na wezwanie Zamawiającego, b)informację dotyczącą postępowania stanowiącego przyczynę wystawienia gwarancji, c)wskazanie sumy gwarancyjnej, d)wskazanie Zamawiającego, czyli beneficjenta gwarancji, e)wskazanie Wykonawcy, czyli zleceniodawcy gwarancji, f)określenie terminu ważności gwarancji. 7.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na poniżej wskazany rachunek bankowy Zamawiającego: NBP O Warszawa Nr konta: 20 1010 1010 0019 1913 9130 0000 z dopiskiem: nr NIP wnoszącego wadium, wadium w postępowaniu na wykonanie usługi polegającej na wycince drzew oraz krzewów, nr sprawy ZP-47-2016. 8.W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie pieniądza do oferty należy załączyć kopię przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 9.W przypadku wniesienia wadium w innej dozwolonej formie niż pieniężna dokument poręczenia lub gwarancji należy złożyć przed terminem składania ofert w Kancelarii 10.Jawnej Zamawiającego tj. 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Juzistek 2,05-131 Zegrze, budynek nr 220, pok. 43, a kopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem załączyć do oferty. Kancelaria czynna jest od poniedziałku do czwartku w godz.700 - 1530, w piątek od godz. 700 - 1300. 11.Zamawiający zwraca-zatrzymuje wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji od dnia zgłoszenia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.26wog.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach