Przetargi.pl
Sprzątanie placów zabaw, administrowanych przez ZGN w dzielnicy Wawer m. st. Warszawy

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 04-667 Warszawa, ul. Trakt Lubelski 353
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5006240 , fax. 022 6132452
  • Data zamieszczenia: 2009-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy
    ul. Trakt Lubelski 353 353
    04-667 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5006240, fax. 022 6132452
    REGON: 01083634000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzątanie placów zabaw, administrowanych przez ZGN w dzielnicy Wawer m. st. Warszawy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Sprzątanie placów zabaw, administrowanych przez ZGN w dzielnicy Wawer m. st. Warszawy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6.1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655, z późn. zm.). Spełnienie tego warunku oceniane będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty. 6.2. Zrealizowali lub realizują w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia ww. postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie minimum 2 zamówienia obejmujące usługi w zakresie sprzątania terenów rekreacyjnych, każde o wartości nie mniejszej niż 70 tysięcy złotych brutto, z których każde realizowane było przez okres nie krótszy niż pół roku dla jednego Zamawiającego. Spełnienie tego warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonego do oferty wykazu, określonego w pkt. 9.1.4 SIWZ, sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ i przedłożonych dokumentów, że usługi te zostały wykonane z należytą starannością. 6.3. Posiadają polisę lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej dotyczącej odpowiedzialności cywilnej za wszelkie zawinione przez oferenta szkody osobiste i majątkowe wobec osób trzecich, które mogą powstać w związku z wykonywaniem niniejszej umowy. Ponadto od Wykonawcy wymagane jest: - spełnianie i przyjęcie warunków określonych w niniejszej SIWZ oraz załączonym wzorze umowy, - w przypadku zatrudnienia podwykonawców, zawarcie umowy ubezpieczeniowej od ryzyka niewypłacalności Wykonawcy lub nieterminowej zapłaty przez Wykonawcę za prace zlecone i wykonane przez podwykonawców i dokonają cesji praw i obowiązków z tej umowy na Zamawiającego w terminie 14 dni od chwili rozpoczęcia usług będących przedmiotem umowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.1. Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków oraz uznania ważności, do oferty należy załączyć następujące dokumenty: 9.1.1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ; 9.1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9.1.3. Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu przez wykonawcę wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 doSIWZ; 9.1.4. Wykaz wykonanych kompleksowo w ostatnich 3 latach co najmniej 2 zamówień obejmujących usługi w zakresie sprzątania terenów rekreacyjnych, każde o wartości nie mniejszej niż 70 tysięcy złotych brutto, z których każde realizowane było przez okres nie krótszy niż pół roku dla jednego Zamawiającego - załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji. 9.1.5. Dokumenty potwierdzające, iż prace wymienione w wykazie określonym w poz. 9.1.4 zostały wykonane z należytą starannością (referencje lub protokoły końcowego odbioru usług itp.) umożliwiające identyfikację poszczególnego zamówienia; 9.1.6. Polisa lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej dotyczącej odpowiedzialności cywilnej za wszelkie zawinione przez oferenta szkody osobiste i majątkowe wobec osób trzecich, które mogą powstać w związku z wykonywaniem niniejszej umowy. 9.1.7. Pełnomocnictwo regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie zawierającą zapisy określone w pkt. 8.1 ppkt. od 1 do 7. 9.1.8. Pisemne pełnomocnictwo osoby upoważnionej do składania ofert w trakcie aukcji elektronicznej. 9.2. Dokumenty wymienione w pozycjach: 9.1.2 - 9.1.6 można składać również w formie kserokopii potwierdzonych przez wykonawcę za zgodność z oryginałem (np. zapis: za zgodność z oryginałem opatrzony podpisem osoby uprawnionej do reprezentowania oferenta). 9.3. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgn-wawer.bipnet.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach