Specjalistyczna Przychodnia Lekarska dla Pracowników Wojska Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 00-911 Warszawa, ul. Nowowiejska 31
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 8258221 , fax. 022 6874170
- Data zamieszczenia: 2009-12-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczna Przychodnia Lekarska dla Pracowników Wojska Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Nowowiejska 31 31
00-911 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 8258221, fax. 022 6874170
REGON: 01328082500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spl.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaprojektowanie modernizacji części pomieszczeń i instalacji w budynku przy ul. Nowowiejskiej 31 w Warszawie nr SPL/27/ZP/PN/S/2009 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie modernizacji części pomieszczeń i instalacji w budynku przy ul. Nowowiejskiej 31 w Warszawie dla potrzeb Specjalistycznej Przychodni Lekarskiej dla Pracowników Wojska SP ZOZ z siedzibą przy ul. Nowowiejskiej 31 w 00-911 Warszawie - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712200006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 35 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Przystępując do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne każdy Wykonawca składa oświadczenie, że spełnia następujące warunki:
1. Warunki potwierdzające prawo do ubiegania się o zamówienie publiczne:
posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, z uwagi na okoliczności wskazane przepisami art. 24 ust.1oraz ust. 2 pkt.1.
2. Warunki potwierdzające zdolność do wykonania przedmiotowego zamówienia:
posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
w okresie ostatnich 3 pełnych lat wykonał z należytą starannością minimum 3 opracowania w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, w tym 1 opracowanie wykonane dla placówki służby zdrowia
3. Oświadczenie musi być złożone w formie pisemnej, z własnoręcznym podpisem osoby upoważnionej do reprezentacji Wykonawcy. Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oświadczenia w postaci elektronicznej z podpisem elektronicznym. Brak podpisu osoby upoważnionej oznaczać będzie nieważność oświadczenia.
4. Wymagania odnoszące się do Wykonawców składających ofertę wspólnie (art. 23 ustawy):
warunki formalne uprawniające do ubiegania się o zamówienie publiczne wskazane w art. 22 ust. 1 pkt. 1 i 4 muszą być spełnione oddzielnie przez każdego z Wykonawców,
warunki wskazane w art. 22 ust. 1 pkt. 2 i 3 potwierdzające zdolność do wykonania przedmiotowego zamówienia mogą być spełnione łącznie (sumarycznie) przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia,
jeżeli oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
Wykonawcy chcący łącznie ubiegać się o zamówienie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w przetargu.
5. Inne informacje, dokumenty i oświadczenia dotyczące sytuacji Wykonawcy i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on warunki uczestnictwa w postępowaniu:
złoży ofertę zgodną z wymogami specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz przepisami ustawy,
akceptuje warunki umowne załączone do specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
Wykonawca nie może powierzać wykonywania całości przedmiotowych usług pośrednikom lub podwykonawcom. - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca ubiegający się o zamówienie spełnia stawiane warunki, musi przedstawić oświadczenie pisemne i dokumenty wyszczególnione w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.spl.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Koncepcja adaptacji istniejącego poddasza oraz przebudowy elementów budynku wpływających na bezpieczeństwo pożarowe i dostępność dla osób niepełnosprawnych.
Dodano: 2016-07-27 - Budowa budynku zaplecza sportowo - rekreacyjnego w Baniosze (zaprojektuj i wybuduj)
Dodano: 2016-07-27 - Budowa przedszkola w Baniosze (zaprojektuj i wybuduj)
Dodano: 2016-07-27 - Remont i przebudowa elementów budynku oraz zagospodarowanie terenu w Oddziale Urzędu Dozoru Technicznego w Płocku wraz z wykonaniem niezbednej dokumentacji projektowej budowlanej i wykonawczej w tym zakresie oraz uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na wykonanie zaprojektowanych robót, nr sprawy ZP-AN-34/16
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego budynku socjalnego przy ul. Wiązowskiej w Józefowie
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego rozbudowy i termomodernizacji budynku szkolnego w ramach zadania inwestycyjnego Głęboka termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 przy ul. Granicznej w Józefowie
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie wielobranżowej koncepcji dla projektu przebudowy, rozbudowy i remontu piwnic Kordegardy wraz z remontem elewacji budynku oraz stolarki okiennej i drzwiowej oraz opracowanie wniosku o wydanie decyzji lokalizacji celu publicznego dla ww. przedsięwzięcia
Dodano: 2016-07-27 - WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO - KOSZTORYSOWEJ NA REMONT POMIESZCZEŃ DZIAŁU INFORMATYKI I SEKCJI TELEKOMUNIKACJI
Dodano: 2016-07-27 - PRZEBUDOWA BUDYNKU NR 9 NA STOŁÓWKĘ WOJSKOWĄ - OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO - KOSZTORYSOWEJ
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Modernizacja Ośrodka Namysłowska wraz z zagospodarowaniem terenu oraz pełnienie nadzoru autorskiego
Dodano: 2016-07-26