Przetargi.pl
Sprzątanie obiektów

Hale Targowe ogłasza przetarg

  • Adres: 98-980 Łódź, al. Politechniki 32
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 6385950 , fax. 42 6385950
  • Data zamieszczenia: 2013-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Hale Targowe
    al. Politechniki 32 32
    98-980 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 6385950, fax. 42 6385950
    REGON: 47289017500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.haletargowe.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzątanie obiektów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest stałe utrzymanie czystości w obiektach handlowych, na zewnątrz obiektów oraz targowiskach administrowanych przez Hale Targowe w sposób sprawny, dokładny i terminowy z zastosowaniem najnowszej technologii, techniki, sprzętu, materiałów i środków o nieniszczącym działaniu na czyszczone elementy. Zamawiający wymaga, aby usługi sprzątania wykonywane były przez Wykonawcę:profesjonalnym specjalistycznym sprzętem, właściwym do danego rodzaju prac i powierzchni gwarantującym wysoką jakość świadczonych usług, Wykonawca będzie używał środków czystości i środków higieniczno - sanitarnych o bezspornie dobrej jakości, oraz środków chemicznych służących do rozpuszczania śniegu i lodu posiadających atest PZH do powszechnego stosowania. (Używając zwrotu chemiczne środki służące do rozpuszczania śniegu i lodu Zamawiający ma na uwadze ekologiczne środki typu chlorek wapnia w granulkach lub równoważny, które nie niszczą zieleni, powierzchni betonowych oraz materiałów ceramicznych. Zamawiający nie dopuszcza stosowania jako środka rozpuszczającego lód soli). Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje usługę sprzątania następujących obiektów zarządzanych przez Hale Targowe: Hala targowa Górniak w Łodzi przy ul. Piotrkowskiej 317. Zakres prac - sprzątanie wewnętrznych powierzchni hali: godziny rozpoczęcia sprzątania: poniedziałek - piątek od godziny 17:00, sobota od godziny 15:00, oraz dodatkowo w niedziele handlowe przed świętami po zakończeniu handlu, w okresie jesienno - zimowym sprzątanie uzupełniające (około południa) polegające na usunięciu błota i nieczystości z ciągów komunikacyjnych. Powierzchnie poziome - 2118,00 m2 (załącznik nr 7 szkice nr 1, 2) a) płyta główna (komunikacja), wejścia do hali szt. 4, wejścia przy bramach - 1340,00 m2 zamiatanie i mycie specjalistyczną maszyną posadzki płyty głównej do stanu jednorodności powierzchni bez smug i zacieków, dezynfekcja - codziennie, zamiatanie i mycie wejść do hali szt. 4 i schodów zewnętrznych codziennie, w okresie jesienno- zimowym 2 razy dziennie,zamiatanie i mycie powierzchni przy bramach wjazdowych szt. 2 - codziennie,b) antresola 630,00 m2:zamiatanie posadzki codziennie,3 razy w tygodniu mycie posadzki i balustrad, c) klatki schodowe szt. 4 - 82,00 m2: zamiatanie,mycie i dezynfekcja 3 razy w tygodniu lub częściej (w razie potrzeby) wszystkich elementów klatek schodowych, d) toalety - 66,00 m2: mycie, posadzek, sprzątanie i dezynfekcja misek sedesowych - 3 szt., umywalek - 3 szt., pisuarów - 1 szt. z użyciem płynów odkażających i środków usuwających kamień, stosowanie środków zapachowych - minimum raz dziennie (wg potrzeb). Powierzchnie pionowe i inne a) mycie daszków nad boksami mięsnymi- 650,00 m2, - co najmniej trzy razy w roku. Mycie daszków powinno się odbywać w taki sposób, aby nie uszkodzić daszków oraz aby boksy nie zostały zalane. Obowiązkiem firmy sprzątającej będzie ewentualne usunięcie negatywnych skutków mycia daszków tj. zachlapań i zacieków szyb lokali sąsiednich, b) konserwacja specjalnym środkiem czyszcząco-nabłyszczającym (typu olej do konserwacji stali szlachetnej) ozdobnej osłony kanału na antresoli wykonanej z stali nierdzewnej -120,00 m2 - dwa razy w roku,c) mycie (dwustronne) bram automatycznych 2 sztuki 54,00 m2 - raz w miesiącu lub częściej w razie potrzeby, d) mycie (dwustronne) drzwi automatycznych 8 sztuk 112,00 m2 - min. raz w tygodniu lub częściej w razie potrzeby - mycie należy przeprowadzić w taki sposób aby nie uszkodzić instalacji elektrycznej drzwi,e) mycie glazury na ścianach w wejściach - 120,00 m2 - raz w tygodniu,f) usuwanie pajęczyn i kurzu ze ścian, sufitów, lamp oświetleniowych - raz w miesiącu, g)opróżnianie i mycie koszy o pojemności ok. 40 litrów, wymiana worków na nowe, wynoszenie śmieci do pojemnika na zewnątrz -sztuk 8 - codziennie, h)mycie punktów świetlnych (lamp i kloszy) w taki sposób, aby nie uszkodzić instalacji (wymaga podnośnika), - dwa razy w roku,i) wykonanie doraźnych prac porządkowych poremontowych i poawaryjnych wg potrzeb Zamawiającego. Zakres prac - teren wokół hali targowej Górniak - 3458,00 m2 (załącznik nr 7 szkic 3):a) utrzymanie czystości i porządku ze sprzątaniem po zakończeniu handlu około godziny 18:00, w soboty ok. godz. 15:00 i sprzątaniem uzupełniającym w godzinach 8:00-10:00 (polegające na sprawdzeniu stanu czystości oraz usunięciu nieprawidłowości), usługę należy wykonywać od poniedziałku do soboty oraz dodatkowo w niedziele handlowe przed świętami po zakończeniu handlu,b) w okresie zimowym odśnieżanie, posypywanie pokrytego śniegiem i lodem terenu odpowiednimi środkami chemicznymi i posypywanie piaskiem, usuwanie zwisających sopli oraz wywóz śniegu powstałego z odśnieżania płyty targowiska, c)w okresie zimowym w czasie opadów śniegu, odśnieżanie należy rozpocząć od godziny 6:00 rano lub najpóźniej 1,5 godz. po wystąpieniu opadów i zakończyć w 1,5 godz. po ustąpieniu opadów, d)zebrane i posegregowane nieczystości stałe należy wyrzucać w miejsce i czasie wskazanym przez Zamawiającego, e)opróżnianie i mycie koszy o pojemności ok 50 litrów, wymiana worków na nowe, wynoszenie śmieci do pojemnika - sztuk 9 codziennie,f) usuwanie nieczystości i wygrabianie liści wraz z ich wywozem,g)bieżące oczyszczanie kratek kanalizacji deszczowej - usuwanie zanieczyszczeń powodujących niedrożność,h) utrzymanie porządku przy pojemnikach na śmieci, zimą odśnieżanie,i)likwidacja przyrostów chwastów oraz traw znajdujących się na powierzchni chodników, przy krawężnikach itp. Hala targowa w Łodzi przy ul. Małej 2. Zakres prac sprzątanie wewnętrznych powierzchni hali: godziny rozpoczęcia sprzątania: poniedziałek - piątek od godziny 18:00, sobota od godziny 15:00, oraz dodatkowo w niedziele handlowe przed świętami po zakończeniu handlu,w okresie jesienno - zimowym sprzątanie uzupełniające ok. południa polegające na usunięciu błota i nieczystości z ciągów komunikacyjnych,Powierzchnie poziome - 581,00 m2: (załącznik nr 7 szkice 4,6):a) sprzątanie i dezynfekcja powierzchni płyty głównej na parterze - 408,00 m2 - codziennie, zamiatanie i mycie specjalistyczną maszyną- posadzki płyty głównej do stanu jednorodności powierzchni bez smug i zacieków, dezynfekcja - codziennie, zamiatanie i mycie posadzek przy wejściach głównych do hali szt. 2 oraz wejściach bocznych szt. 3 - codziennie, w okresie jesienno - zimowym 2 razy dziennie, b)antresola - 73 m2: zamiatanie posadzki - codziennie, mycie posadzki i balustrad - 3 razy w tygodniu,c) mycie i dezynfekcja wszystkich elementów klatek schodowych prowadzących na antresolę - 9,00 m2 - codziennie,d) mycie i dezynfekcja windy towarowej i jej drzwi - 6,00 m2 - dwa razy w tygodniu,e) sprzątanie korytarzy w piwnicy - 42,00 m2 (korytarz prowadzący do toalety - codziennie, korytarz prowadzący do chłodni - 1 raz w tygodniu), f) mycie schodów prowadzących do piwnicy - 29,00 m2 (schody prowadzące do toalety - codziennie, schody prowadzące do chłodni - 1 raz w tygodniu),g) toaleta - 14,00 m2: mycie posadzki, sprzątanie i dezynfekcja miski sedesowej oraz umywalki z użyciem płynów odkażających i środków usuwających kamień, stosowanie środków zapachowych - minimum raz dziennie. Powierzchnie pionowe i inne. a)mycie daszków nad boksami mięsnymi 600 m2 - co najmniej 2 razy w roku. Mycie daszków powinno się odbywać w taki sposób, aby nie uszkodzić daszków oraz aby boksy nie zostały zalane. Obowiązkiem firmy sprzątającej będzie ewentualne usunięcie negatywnych skutków mycia daszków tj. zachlapań i zacieków szyb i ścian lokali sąsiednich,b)mycie ścianek miedzy lokalami oraz grzejników- 60 m2 - co najmniej 2 razy w roku. Mycie ścian oraz grzejników powinno się odbywać w taki sposób aby ich nie uszkodzić. Obowiązkiem firmy sprzątającej będzie ewentualne usunięcie negatywnych skutków mycia tj. zachlapań i zacieków szyb i ścian lokali sąsiednich,c)mycie szyb na antresoli - 140 m2 - dwa razy w roku (na wiosnę i jesień), d) mycie (dwustronnie) drzwi bocznych do hali szt. 8 - 30,00m2 - w zależności od potrzeb min. 1 raz w miesiącu,e) mycie (dwustronne) drzwi automatycznych szt. 4 - 120,00 m2 - raz w miesiącu - mycie należy przeprowadzić w taki sposób, aby nie uszkodzić instalacji elektrycznej drzwi,f) mycie terakoty na ścianach przy wszystkich wejściach - 100,00 m2 - w zależności od potrzeb, min. 1 raz w miesiącu,g) wykonanie doraźnych prac porządkowych poremontowych i poawaryjnych wg potrzeb Zamawiającego,h) opróżnianie koszy o pojemności ok. 50 litrów, wymiana worków na nowe, wynoszenie śmieci do pojemnika na zewnątrz - szt. 2 - codziennie, i) mycie punktów świetlnych (lamp i kloszy) w taki sposób, aby nie uszkodzić instalacji (wymaga podnośnika) - dwa razy w roku. Zakres prac: sprzątanie terenu wokół hali - 615,00 m2 (załącznik nr 7 szkic 5)a) utrzymanie czystości i porządku tj. codzienne sprzątanie po zakończeniu handlu około godziny 18:00, w soboty ok. godz. 15:00 i sprzątanie uzupełniające w godzinach 8:00-10:00 polegające na sprawdzeniu stanu czystości oraz usunięciu nieprawidłowości), usługę należy wykonywać od poniedziałku do soboty oraz dodatkowo w niedziele handlowe przed świętami po zakończeniu handlu,b) zamiatanie i zmywanie glazury przy wejściach na halę, w okresie zimowym odśnieżanie i posypywanie pokrytego śniegiem i lodem terenu odpowiednimi środkami chemicznymi i posypywanie piaskiem,c) w okresie zimowym odśnieżanie, posypywanie pokrytego śniegiem i lodem terenu odpowiednimi środkami chemicznymi i posypywanie piaskiem, usuwanie zwisających sopli oraz wywóz śniegu powstałego z odśnieżania, d) w okresie zimowym w czasie opadów śniegu, odśnieżanie należy rozpocząć od godziny 6:00 rano lub najpóźniej 1,5 godz. po wystąpieniu opadów i zakończyć w 1,5 godz. po ustąpieniu opadów, e) usługę odśnieżania należy wykonywać od poniedziałku do soboty oraz dodatkowo w niedziele handlowe przed świętami,f) utrzymanie porządku przy pojemnikach na śmieci, zimą odśnieżanie, chlorowanie powierzchni pod pojemnikami, g) likwidacja przyrostów chwastów oraz traw znajdujących się na powierzchni chodników, przy krawężnikach itp.h) zebrane i posegregowane nieczystości stałe należy wyrzucać w miejsce wskazane przez Zamawiającego,i)usuwanie nieczystości i wygrabianie liści wraz z ich wywozem,j) bieżące oczyszczanie kratek kanalizacji deszczowej - usuwanie zanieczyszczeń powodujących niedrożność. Targowisko miejskie w Łodzi przy ul. Jaracza/Kilińskiego - 480,00 m2 (załącznik nr 7 szkic 8):a) utrzymanie czystości i porządku ze sprzątaniem po zakończeniu handlu około godziny 18:00 oraz w niedziele handlowe przed świętami po zakończeniu handlu, b) w okresie zimowym odśnieżanie, posypywanie pokrytego śniegiem i lodem terenu odpowiednimi środkami chemicznymi i posypywanie piaskiem oraz wywóz śniegu powstałego z odśnieżania płyty targowiska,c) w okresie zimowym w czasie opadów śniegu, odśnieżanie należy rozpocząć od godziny 6:00 rano lub najpóźniej 1,5 godz. po wystąpieniu opadów i zakończyć w 1,5 godz. po ustąpieniu opadów, d) usługę odśnieżania należy wykonywać od poniedziałku do soboty oraz dodatkowo w niedziele handlowe przed świętami, e) zebrane i posegregowane nieczystości stałe należy wyrzucać w miejsce wskazane przez Zamawiającego, f)usuwanie nieczystości i wygrabianie liści wraz z ich wywozem, Targowisko miejskie w Łodzi przy ul. Wielkopolskiej 58 - 1195,00 m2 podzielone na dwie części oznaczone literami A i B zgodnie z załączonym szkicem sytuacyjnym stanowiącym (załącznik nr 7 szkic 8). W część A o powierzchni 745 m? znajdują się przenośne obiekty handlowe, które zajmują ok. 395,00 m?. Powierzchnia do sprzątania wynosi 350,00 m2. Zakres prac na targowisku w części A obejmuje:a) utrzymanie czystości i porządku ze sprzątaniem bieżącym po zakończeniu handlu około godziny 18:00, b) w okresie zimowym odśnieżanie, posypywanie pokrytego śniegiem i lodem terenu odpowiednimi środkami chemicznymi i posypywanie piaskiem oraz wywóz śniegu powstałego z odśnieżania płyty targowiska, c) w okresie zimowym w czasie opadów śniegu, odśnieżanie należy rozpocząć od godziny 6.00 rano lub najpóźniej 1,5 godz. po wystąpieniu opadów i zakończyć w 1,5 godz. po ustąpieniu opadów, d) usługę odśnieżania należy wykonywać od poniedziałku do soboty oraz dodatkowo w niedziele handlowe przed świętami,e) zebrane i posegregowane nieczystości stałe należy wyrzucać w miejsce wskazane przez Zamawiającego. f) usuwanie nieczystości i wygrabianie liści wraz z ich wywozem,g) opróżnianie kosza o pojemności ok. 50 litrów, wymiana worków na nowe, wynoszenie śmieci do pojemnika - szt. 1 - codziennie. W części B o powierzchni 450,00 m? znajdują się fundamenty budowanych pawilonów, których powierzchnia wynosi 150,00 m?, powierzchnia do sprzątania wynosi 300,00 m?. Zamawiający przewiduje, że w okresie trwania umowy usługa sprzątania wykonywana byłaby nie częściej niż raz w miesiącu i każdorazowo zlecana byłaby z co najmniej 3-dniowym wyprzedzeniem. Zakres prac na targowisku w części B obejmuje:a) sprzątanie nie częściej niż raz w miesiącu terenu oraz koszenie traw, b) w okresie zimowym zapewnienie dostępu do ujęcia wody poprzez odśnieżanie, posypywanie pokrytego śniegiem i lodem terenu odpowiednimi środkami chemicznymi i posypywanie piaskiem oraz wywóz śniegu powstałego z terenu prowadzącego do ujęcia - około 10,00 m? c) zebrane i posegregowane nieczystości stałe należy wyrzucać w miejsce wskazane
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.haletargowe.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach