Hale Targowe ogłasza przetarg
- Adres: 98-980 Łódź, al. Politechniki 32
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 6385950 , fax. 42 6385950
- Data zamieszczenia: 2011-10-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Hale Targowe
al. Politechniki 32 32
98-980 Łódź, woj. łódzkie
tel. 42 6385950, fax. 42 6385950
REGON: 47289017500000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzątanie obiektów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres przedmiotu zamóienia obejmuje sprzątanie obiektów administrowanych przez Hale Targowe Zakres prac - teren wokół hali przy ul. Małej 2 (front, zaplecze) o pow. 450,00 m2 a)utrzymanie czystości i porządku tj. codzienne sprzątanie po zakończeniu handlu około godziny 18:00, w soboty ok. godz. 15:00 i sprzątanie uzupełniające w godzinach 8:00-10:00 ( polegające na sprawdzeniu stanu czystości oraz usunięciu nieprawidłowości), usługę należy wykonywać od poniedziałku do soboty oraz dodatkowo w niedziele handlowe przed świętami po zakończeniu handlu, b)w okresie zimowym odśnieżanie, posypywanie odśnieżonego terenu mieszaniną piasku i soli oraz wywóz śniegu, c)w okresie zimowym w czasie opadów śniegu, odśnieżanie należy rozpocząć od godziny 6:00 rano lub najpóźniej 1,5 godz. po wystąpieniu opadów i zakończyć w 1,5 godz. po ustąpieniu opadów, d)utrzymywanie porządku przy pojemnikach na śmieci - chlorowanie powierzchni na której ustawione są pojemniki, zimą odśnieżanie, e)usługę odśnieżania należy wykonywać od poniedziałku do soboty oraz dodatkowo w niedziele handlowe przed świętami, f)zebrane i posegregowane nieczystości stałe należy wyrzucać w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Zakres prac - sprzątanie wewnętrznych powierzchni w hali targowej przy ul. Małej 2 o pow. wewnętrznej 620,00 m2: a)godziny rozpoczęcia sprzątania: poniedziałek - piątek od godziny 18:00, sobota od godziny 15:00, oraz dodatkowo w niedziele handlowe przed świętami po zakończeniu handlu, b)w okresie jesienno - zimowym sprzątanie uzupełniające ok. południa polegające na usunięciu błota i nieczystości z ciągów komunikacyjnych, c) zamiatanie i mycie powierzchni płyty głównej codziennie, d)dbanie o drożność i czystość kratek ściekowych, e)mycie windy towarowej i jej drzwi - 2 razy w tygodniu, f)sprzątanie korytarzy i schodów prowadzących do piwnicy 3 razy w tygodniu, g)opróżnienie koszy, wymiana worków na nowe, wyniesienie śmieci do pojemnika na zewnątrz codziennie, h)mycie drzwi bocznych do hali szt. 6 (22 m2) w zależności od potrzeb, min. 1 raz w miesiącu, i)mycie antresoli i schodów prowadzących na nią - codziennie, j)utrzymanie w czystości wejść głównych szt. 2 -codziennie, w okresie jesienno- zimowym 2 razy dziennie, k)mycie drzwi automatycznych + terakoty na ścianach 82 m2 w zależności od potrzeb, min. 1 raz w miesiącu, l)dwa razy w roku mycie dachów nad sklepami 600 m2 i okien zewnętrznych 16,76 m2. Zakres prac - teren wokół hali targowej Górniak o pow. 3458,00 m2, a)utrzymanie czystości i porządku ze sprzątaniem po zakończeniu handlu około godziny 18:00, w soboty ok. godz. 15:00 i sprzątaniem uzupełniającym w godzinach 8:00-10:00 (polegające na sprawdzeniu stanu czystości oraz usunięciu nieprawidłowości), usługę należy wykonywać od poniedziałku do soboty oraz dodatkowo w niedziele handlowe przed świętami po zakończeniu handlu, b)w okresie zimowym odśnieżanie, posypywanie odśnieżonego terenu mieszaniną piasku i soli oraz wywóz śniegu, c)w okresie zimowym w czasie opadów śniegu, odśnieżanie należy rozpocząć od godziny 6:00 rano lub najpóźniej 1,5 godz. po wystąpieniu opadów i zakończyć w 1,5 godz. po ustąpieniu opadów, d)zebrane i posegregowane nieczystości stałe należy wyrzucać w miejsce i o godzinie wskazanej przez Zamawiającego. Zakres prac - sprzątanie wewnętrznych powierzchni w hali targowej Górniak o pow. wewnętrznej 2058,95 m2 a)godziny rozpoczęcia sprzątania: poniedziałek - piątek od godziny 17:00, sobota od godziny 15:00, oraz dodatkowo w niedziele handlowe przed świętami po zakończeniu handlu, b)w okresie jesienno - zimowym sprzątanie uzupełniające ok. południa polegające na usunięciu błota i nieczystości z ciągów komunikacyjnych, c)antresola powierzchnia 630m2 zamiatanie posadzki codziennie,3 razy w tygodniu mycie posadzki i balustrad, mycie i opróżnienie koszy, wymiana worków na nowe, wyniesienie śmieci do pojemnika na zewnątrz codziennie, d)Klatki schodowe szt. 4 - 82 m2 - zamiatanie, mycie 3 razy w tygodniu lub w razie potrzeby,raz na kwartał mycie żaluzji, e)Wejście do hali szt. 4 i płyta główna - 1346 m2 - zamiatanie i mycie specjalistyczną maszyną posadzki płyty głównej do stanu jednorodności powierzchni bez smug i zacieków, codziennie,zamiatanie i mycie wejść do hali szt. 4 i schodów zewnętrznych codziennie, w okresie jesienno- zimowym 2 razy dziennie,zamiatanie i mycie bram wjazdowych szt. 2 codziennie, - mycie szyb w drzwiach wejściowych i automatycznych 180 m2, min. raz w tygodniu lub w razie potrzeby, mycie bram automatycznych 35 m2 raz w miesiącu lub w razie potrzeby,mycie, dezynfekcja i sprzątanie toalet dla najemców hali szt. 3, WC administracji, szatni i pomieszczeń gospodarczych, według potrzeb, minimum raz dziennie. raz w tygodniu mycie glazury na ścianach w wejściach około 120 m2, 2 razy w roku mycie dachów nad pawilonami handlowymi wewnątrz hali 650 m2 usuwanie pajęczyn i kurzu ze ścian, sufitów, lamp oświetleniowych. targowisk Jaracza /Kilińskiego, Pomorska-Kilińskiego, WiN, Przędzalniana 95, pasaż handlowy ul. Ogrodowa 4, targowisko Felińskiego. Zakres prac- sprzątanie targowiska przy ul. Jaracza-Kilińskiego w Łodzi o pow. 480,00 m2 a)utrzymanie czystości i porządku ze sprzątaniem po zakończeniu handlu około godziny 18:00 oraz w niedziel handlowe przed świętami po zakończeniu handlu, b)w okresie zimowym odśnieżanie, posypywanie odśnieżonego terenu mieszaniną piasku i soli oraz wywóz nadmiaru śniegu, c)w okresie zimowym w czasie opadów śniegu, odśnieżanie należy rozpocząć od godziny 6:00 rano lub najpóźniej 1,5 godz. po wystąpieniu opadów i zakończyć w 1,5 godz. po ustąpieniu opadów, d)usługę odśnieżania należy wykonywać od poniedziałku do soboty oraz dodatkowo w niedziele handlowe przed świętami, e)zebrane i posegregowane nieczystości stałe należy wyrzucać w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Zakres prac - sprzątanie targowiska przy ul. Pomorska-Kilińskiego w Łodzi o pow. 314,00 m2 a)targowisko sprzątane 2 razy w tygodniu tzn. wtorek i sobota po zakończeniu handlu ok. godz. 17:00 oraz w niedziele handlowe przed świętami po zakończeniu handlu, b) w okresie zimowym odśnieżanie, posypywanie odśnieżonego terenu mieszaniną piasku i soli oraz wywóz nadmiaru śniegu, c)w okresie zimowym w czasie opadów śniegu, odśnieżanie należy rozpocząć od godziny 6:00 rano lub najpóźniej 1,5 godz. po wystąpieniu opadów i zakończyć w 1,5 godz. po ustąpieniu opadów, d) usługę odśnieżania należy wykonywać od poniedziałku do soboty oraz dodatkowo w niedziele handlowe przed świętami, e)zebrane i posegregowane nieczystości stałe należy wyrzucać w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Zakres prac- sprzątanie targowiska przy ul. Organizacji WiN w Łodzi o pow. 2000,00 m2 a) targowiska sprzątane 1 razy w tygodniu we wtorek po zakończeniu handlu ok. godz. 17:00 oraz w niedziele handlowe przed świętami po zakończeniu handlu, b) w okresie zimowym odśnieżanie, posypywanie odśnieżonego terenu mieszaniną piasku i soli oraz wywóz nadmiaru śniegu, c) w okresie zimowym w czasie opadów śniegu, odśnieżanie należy rozpocząć od godziny 6:00 rano lub najpóźniej 1,5 godz. po wystąpieniu opadów i zakończyć w 1,5 godz. po ustąpieniu opadów, d)usługę odśnieżania należy wykonywać od poniedziałku do soboty oraz dodatkowo w niedziele handlowe przed świętami, e)zebrane i posegregowane nieczystości stałe należy wyrzucać w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Zakres prac -sprzątanie targowiska przy ul. Przędzalniana 95 w Łodzi o pow. 300,00 m2, a)targowiska sprzątane 1 raz w tygodniu w piątek po zakończeniu handlu ok. godz. 17:00 oraz w niedziele handlowe przed świętami po zakończeniu handlu, b) w okresie zimowym odśnieżanie, posypywanie odśnieżonego terenu mieszaniną piasku i soli oraz wywóz nadmiaru śniegu, c)w okresie zimowym w czasie opadów śniegu, odśnieżanie należy rozpocząć od godziny 6:00 rano lub najpóźniej 1,5 godz. po wystąpieniu opadów i zakończyć w 1,5 godz. po ustąpieniu opadów, d)usługę odśnieżania należy wykonywać od poniedziałku do soboty oraz dodatkowo w niedziele handlowe przed świętami, e)zebrane i posegregowane nieczystości stałe należy wyrzucać w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Zakres prac - sprzątanie pasażu handlowego przy ul. Ogrodowej 4 w Łodzi o pow. 480,00 m2, a)targowisko sprzątane 2 razy w tygodniu po zakończeniu handlu we wtorek ok. godz. 17:00 i sobotę ok. godz. 15:00 oraz w niedziele handlowe przed świętami po zakończeniu handlu, b)utrzymanie czystości w WC dla najemców pow. 9 m2 sprzątanie dwa razy w tygodniu, c)w okresie zimowym odśnieżanie, posypywanie odśnieżonego terenu mieszaniną piasku i soli oraz wywóz nadmiaru śniegu, d)w okresie zimowym w czasie opadów śniegu, odśnieżanie należy rozpocząć od godziny 6:00 rano lub najpóźniej 1,5 godz. po wystąpieniu opadów i zakończyć w 1,5 godz. po ustąpieniu opadów, e)usługę odśnieżania należy wykonywać od poniedziałku do soboty oraz dodatkwo w niedziele handlowe przed świętami, f)zebrane i posegregowane nieczystości stałe należy wyrzucać w miejsce wskazne przez Zamawiającego. Zakres prac - sprzątanie targowiska przy ul. Felińskiego w Łodzi o pow. 2680,00 m2 a)utrzymanie czystości i porządku ze sprzątaniem bieżącym po zakończeniu handlu około godziny 18:00 i sprzątaniem uzupełniającym w godzinach 8:00-10:00, b)w okresie zimowym odśnieżanie, posypywanie odśnieżonego terenu mieszaniną piasku i soli oraz wywóz nadmiaru śniegu, c)w okresie zimowym w czasie opadów śniegu, odśnieżanie należy rozpocząć od godziny 6.00 rano lub najpóźniej 1,5 godz. po wystąpieniu opadów i zakończyć w 1,5 godz. po ustąpieniu opadów, d)usługę odśnieżania należy wykonywać od poniedziałku do soboty oraz dodatkowo w niedziele handlowe przed świętami, e)zebrane i posegregowane nieczystości stałe należy wyrzucać w miejsce wskazane przez Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.haletargowe.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości wewnątrz oraz na zewnątrz obiektu Aquapark FALA należącego do Spółki Aqua Park Łódź Sp. z o.o.
Dodano: 2016-07-18 - Kompleksowa usługa utrzymania czystości w obiektach należących do Miejskiego Centrum Medycznego Bałuty w Łodzi zgodnie z 17 Zadaniami
Dodano: 2016-07-18 - Usługa kompleksowego sprzątania
Dodano: 2016-07-12 - Wykonanie usługi sprzątania pomieszczeń biurowych GDDKiA Oddział w Łodzi z podziałem na 4 zadania
Dodano: 2016-05-25 - Świadczenie usługi utrzymania czystości w budynkach i na terenie SP ZOZ Centralnego Szpitala Klinicznego Ośrodka Pediatrycznego im. M. Konopnickiej w Łodzi przy ul. Spornej 36/50
Dodano: 2016-05-12 - Przetarg nieograniczony na świadczenie usług utrzymania czystości w pomieszczeniach i na terenie WSRM w Łodzi.
Dodano: 2016-05-09 - Usługa utrzymania czystości w Sądzie Okręgowym w Łodzi oraz w Sądach Rejonowych w Brzezinach i Rawie Mazowieckiej
Dodano: 2016-04-18 - USŁUGA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W OBIEKTACH SOLPARK KLESZCZÓW SP. Z O.O., PRZY UL. SPORTOWEJ 8 ORAZ SPORTOWEJ 3 W KLESZCZOWIE.
Dodano: 2016-04-15 - Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania obiektów Muzeum Sztuki w Łodzi - część V: Świadczenie usługi mycia okien w obiekcie MSŁ przy ul. Więckowskiego 36 i w obiekcie przy ul. Przędzalnianej 72 oraz koszenia trawy w obiekcie przy ul. Więckowskiego 36 i w obiekcie przy ul. Ogrodowej 19
Dodano: 2016-04-06 - Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania obiektów Muzeum Sztuki w Łodzi Część IV: Świadczenie usługi mycia okien w obiekcie MSŁ przy ul. Ogrodowej 19
Dodano: 2016-04-06