Przetargi.pl
Sprzątanie obiektów

Jednostka Budżetowa "Hale Targowe" ogłasza przetarg

  • Adres: 98-980 Łódź, al. Politechniki 32
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 6385950 , fax. 42 6385950
  • Data zamieszczenia: 2010-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Budżetowa "Hale Targowe"
    al. Politechniki 32 32
    98-980 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 6385950, fax. 42 6385950
    REGON: 47289017500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.haletargowe.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzątanie obiektów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje sprzątanie i wywóz nieczystości z nieruchomości zarządzanych przez Hale Targowe z podziałem na trzy części: Część I - Mała 2 i Gdańska 59 Część I obejmuje sprzątanie terenu hali targowej w Łodzi, przy ul. Małej 2, teren wokół hali (front, zaplecze) oraz terenu przyległego do hali od ul. Gdańskiej 59 Zakres prac - teren wokół hali (front, zaplecze) oraz terenu przyległego do hali od ul. Gdańskiej 59: a) utrzymanie czystości i porządku ze sprzątaniem bieżącym po zakończeniu handlu około godziny 18:00 i sprzątaniem uzupełniającym w godzinach 8:00-10:00, b) w okresie zimowym odśnieżanie, posypywanie odśnieżonego terenu mieszaniną piasku i soli oraz wywóz nadmiaru śniegu, c) w okresie zimowym w czasie opadów śniegu, odśnieżanie należy rozpocząć od godziny 6:00 rano, d) usługę należy wykonywać od poniedziałku do soboty oraz dodatkowo w niedzielę handlową przed świętami, e) powierzchnia terenu 1620 m2, f) zbiórka, segregacja i wywóz nieczystości stałych takich jak papier tektura, szkło i elementy plastikowe 18,00 m3/ miesiąc. Zakres prac - sprzątanie wewnętrznych powierzchni w hali targowej przy ul. Małej 2 o pow. wewnętrznej 700 m2 a) zamiatanie płyty głównej, b) mycie powierzchni płyty głównej codziennie c) mycie windy towarowej i jej drzwi - 2 razy w tygodniu, d) sprzątanie schodów i korytarzy do piwnicy 1 raz w tygodniu, e) utrzymywanie porządku przy pojemnikach na śmieci - chlorowanie, zimą odśnieżanie, f) przetarcie drzwi bocznych do hali szt. 6 w zależności od potrzeb 22 m2, g) mycie pojemnika na kości oraz chłodni raz na tydzień, h) mycie antresoli i schodów prowadzących na nią - codziennie, i) utrzymanie w czystości wejść głównych szt. 2 - mycie drzwi automatycznych + terakoty na ścianach 82m2 w zależności od potrzeb, j) dwa razy w roku mycie dachów nad sklepami 600 m2 i okien zewnętrznych 16,76 m2. Część II - Hala Górniak i teren wokół hali Część II obejmuje sprzątanie terenu hali targowej Górniak w Łodzi, przy ulicy Piotrkowska 317oraz terenu wokół hali. Zakres prac - teren wokół hali Górniak o pow. 3458 m2, a) utrzymanie czystości i porządku ze sprzątaniem bieżącym po zakończeniu handlu około godziny 18:00 i sprzątaniem uzupełniającym w godzinach 8:00-10:00, b) w okresie wiosenno-letnim koszenie i pielęgnacja trawników, c) w okresie zimowym odśnieżanie, posypywanie odśnieżonego terenu mieszaniną piasku i soli oraz wywóz nadmiaru śniegu, d) w okresie zimowym w czasie opadów śniegu, odśnieżanie należy rozpocząć od godziny 6:00 rano, e) usługę należy wykonywać od poniedziałku do soboty oraz dodatkowo w niedzielę handlową przed świętami, f) zbiórka, segregacja i wywóz nieczystości stałych takich jak papier tektura, szkło i elementy plastikowe 36,00 m3/ miesiąc. Zakres prac - sprzątanie wewnętrznych powierzchni w hali targowej Górniak przy ul. Piotrkowska 317 o pow. wewnętrznej 2058,95 a) godziny rozpoczęcia sprzątania: poniedziałek - piątek od godziny 17:00, sobota godzina 16:00, b) antresola powierzchnia 630m2 - zamiatanie posadzki i szachty energetycznej, - 2 razy w tygodniu mycie posadzki, - opróżnienie koszy, wyniesienie śmieci do pojemnika na zewnątrz, - wytarcie balustrady z kurzu i mycie koszy z zewnątrz i wewnątrz, c) Klatki schodowe szt. 4 - 82 m2 - zamiatanie, - mycie 2 razy w tygodniu lub w razie potrzeby, - raz na kwartał mycie żaluzji, d) Wejście do hali szt. 4 i płyta główna - 1346 m2 - zamiatanie płyty głównej, - mycie maszyną posadzki hali codziennie, - opróżnienie koszy, wyniesienie śmieci do pojemnika na zewnątrz, - mycie pojemników i konstrukcji koszy raz na miesiąc lub według potrzeb, - zamiatanie i mycie wejść do hali szt. 4, - zamiatanie i mycie bram wjazdowych szt.2, - mycie szyb w drzwiach wejściowych i automatycznych raz w miesiącu 180 m2, - mycie bram automatycznych raz w miesiącu lub w razie potrzeby 35 m2 , - mycie, dezynfekcja i sprzątanie toalet dla najemców hali szt. 3, WC administracji, szatni i pomieszczeń gospodarczych, według potrzeb, minimum raz dziennie. - raz w miesiącu mycie glazury na ścianach w wejściach około 120 m2, - 2 razy w roku mycie dachów nad pawilonami handlowymi wewnątrz hali 650 m2 Część III -inne targowiska Część III obejmuje sprzątanie terenu targowisk :Górniak - Południe, Jaracza Kilińskiego, Pomorska Kilińskiego, WiN, Przędzalniana 95, pasaż handlowy ul. Ogrodowa 4, targowisko Felińskiego Zakres prac - sprzątanie targowiska Górniak - Południe o pow. 8508,00m2 a) targowisko sprzątane 3 razy w tygodniu tzn. wtorek, czwartek i sobota po zakończeniu handlu ok. godz. 18:00, b) utrzymanie czystości i porządku ze sprzątaniem bieżącym po zakończeniu handlu około godziny 18:00 i sprzątaniem uzupełniającym w godzinach 8:00-10:00, c) w okresie wiosenno-letnim koszenie i pielęgnacja trawników, d) w okresie zimowym odśnieżanie, posypywanie odśnieżonego terenu mieszaniną piasku i soli oraz wywóz nadmiaru śniegu, e) w okresie zimowym w czasie opadów śniegu, odśnieżanie należy rozpocząć od godziny 6:00 rano, f) usługę należy wykonywać od poniedziałku do soboty oraz dodatkowo w niedzielę handlową przed świętami, g) zbiórka, segregacja i wywóz nieczystości stałych takich jak papier tektura, szkło i elementy plastikowe 12,00 m3 na miesiąc, Zakres prac- sprzątanie targowiska Jaracza Kilińskiego o pow. 480,00m2 a) utrzymanie czystości i porządku ze sprzątaniem bieżącym po zakończeniu handlu około godziny 18:00 i sprzątaniem uzupełniającym w godzinach 8:00-10:00, b) w okresie zimowym odśnieżanie, posypywanie odśnieżonego terenu mieszaniną piasku i soli oraz wywóz nadmiaru śniegu, c) w okresie zimowym w czasie opadów śniegu, odśnieżanie należy rozpocząć od godziny 6:00 rano, d) usługę należy wykonywać od poniedziałku do soboty oraz dodatkowo w niedzielę handlową przed świętami, e) zbiórka, segregacja i wywóz nieczystości stałych takich jak papier tektura, szkło i elementy plastikowe 10,00 m3 na miesiąc, Zakres prac - sprzątanie targowiska Pomorska Kilińskiego o pow. 314,00m2 a) targowisko sprzątane 2 razy w tygodniu tzn. wtorek i sobota po zakończeniu handlu ok. godz. 17:00, b) w okresie zimowym odśnieżanie, posypywanie odśnieżonego terenu mieszaniną piasku i soli oraz wywóz nadmiaru śniegu, c) w okresie zimowym w czasie opadów śniegu, odśnieżanie należy rozpocząć od godziny 6:00 rano, d) usługę należy wykonywać od poniedziałku do soboty oraz dodatkowo w niedzielę handlową przed świętami, e) zbiórka, segregacja i wywóz nieczystości stałych takich jak papier tektura, szkło i elementy plastikowe 10,00 m3 na miesiąc. Zakres prac- sprzątanie targowiska WiN o pow. 2099,00m2 a) targowiska sprzątane 1 raz w tygodniu w piątek po zakończeniu handlu ok. godz. 17:00, b) w okresie zimowym odśnieżanie, posypywanie odśnieżonego terenu mieszaniną piasku i soli oraz wywóz nadmiaru śniegu, c) w okresie zimowym w czasie opadów śniegu, odśnieżanie należy rozpocząć od godziny 6:00 rano, d) usługę należy wykonywać od poniedziałku do soboty oraz dodatkowo w niedzielę handlową przed świętami, e) zbiórka, segregacja i wywóz nieczystości stałych takich jak papier tektura, szkło i elementy plastikowe 10,00 m3 na miesiąc Zakres prac -sprzątanie targowiska Przędzalniana 95 300,00 m2, a) targowiska sprzątane 1 raz w tygodniu w piątek po zakończeniu handlu ok. godz. 17:00, b) w okresie zimowym odśnieżanie, posypywanie odśnieżonego terenu mieszaniną piasku i soli oraz wywóz nadmiaru śniegu, c) w okresie zimowym w czasie opadów śniegu, odśnieżanie należy rozpocząć od godziny 6:00 rano, d) usługę należy wykonywać od poniedziałku do soboty oraz dodatkowo w niedzielę handlową przed świętami, e) zbiórka, segregacja i wywóz nieczystości stałych takich jak papier tektura, szkło i elementy plastikowe 10,00 m3/ miesiąc, Zakres prac - sprzątanie pasażu handlowego ul. Ogrodowa 4 o pow. 480,00m2, a) targowisko sprzątane 2 razy w tygodniu tzn. wtorek i sobota po zakończeniu handlu ok. godz. 17:00, b) utrzymanie czystości w WC dla najemców pow. 9 m2 sprzątanie dwa razy w tygodniu c) w okresie zimowym odśnieżanie, posypywanie odśnieżonego terenu mieszaniną piasku i soli oraz wywóz nadmiaru śniegu, d) w okresie zimowym w czasie opadów śniegu, odśnieżanie należy rozpocząć od godziny 6:00 rano, e) usługę należy wykonywać od poniedziałku do soboty oraz dodatkowo w niedzielę handlową przed świętami, f) zbiórka, segregacja i wywóz nieczystości stałych takich jak papier tektura, szkło i elementy plastikowe 3 m3 na miesiąc. Zakres prac - sprzątanie targowiska Felińskiego o pow. 1685m2 a) utrzymanie czystości i porządku ze sprzątaniem bieżącym po zakończeniu handlu około godziny 18:00 i sprzątaniem uzupełniającym w godzinach 8:00-10:00, b) w okresie wiosenno-letnim koszenie i pielęgnacja trawników, c) w okresie zimowym odśnieżanie, posypywanie odśnieżonego terenu mieszaniną piasku i soli oraz wywóz nadmiaru śniegu, d) w okresie zimowym w czasie opadów śniegu, odśnieżanie należy rozpocząć od godziny 6.00 rano, e) usługę należy wykonywać od poniedziałku do soboty oraz dodatkowo w niedzielę handlową przed świętami f) zbiórka, segregacja i wywóz nieczystości stałych takich jak papier tektura, szkło i elementy plastikowe 8,00 m3 na miesiąc.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.haletargowe.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach