Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Radomsku Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 97-500 Radomsko, ul. Kościuszki 12A
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 044 6835403 w. 42, 6832112 , fax. 044 6835403
- Data zamieszczenia: 2010-04-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Radomsku Sp. z o.o.
ul. Kościuszki 12A 12A
97-500 Radomsko, woj. łódzkie
tel. 044 6835403 w. 42, 6832112, fax. 044 6835403
REGON: 59213179800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbsradomsko.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka z o.o. z większościowym udziałem gminy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzątanie nieruchomości, terenów niezabudowanych i zielonych na terenie posesji administrowanych i użytkowanych przez Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Radomsku Sp. z o.o. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Sprzątanie nieruchomości, terenów niezabudowanych i zielonych na terenie posesji administrowanych i użytkowanych przez Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Radomsku Sp. z o.o. obejmujące niżej wymienione czynności: Do obowiązków Wykonawcy należy (z zastrzeżeniem, że użyty w niniejszym paragrafie termin codzienne należy odnieść do dni roboczych): 1. Sprzątanie klatek schodowych i pomieszczeń wspólnego użytku, polegające na: a. zamiataniu klatek schodowych - 1 raz na tydzień, b. zamiataniu pomieszczeń w.c. wspólnego użytku - codziennie do godziny 11-tej, c. myciu klatek schodowych, obejmującym podłogi, schody, parapety, drzwi wejściowe (do klatek schodowych, piwnic, strychów, pomieszczeń wspólnego użytku), grzejniki, skrzynki listowe, lamperie, balustrady, poręcze, klosze lamp, pomieszczenia w.c. wspólnego użytku - 1 raz w miesiącu, d. myciu okien na klatkach schodowych i w pomieszczeniach wspólnego użytku - 1 raz na kwartał, e. zamiataniu korytarzy piwnicznych - 1 raz w miesiącu, f. sprzątaniu i zamiataniu pomieszczeń strychowych - 1 raz w miesiącu, g. usuwaniu zanieczyszczeń będących skutkami awarii, h. usuwaniu pajęczyn, i. deratyzacji (środkami chemicznymi dostarczonymi przez Dział Administracji). Ponadto przedmiotem zamówienia jest również codzienne sprzątanie siedziby Zamawiającego przy ul. Kościuszki 12A w Radomsku. 2. Sprzątanie chodników, parkingów i wyznaczonych miejsc pod pojemniki z odpadami stałymi polegające na: a. codziennym sprzątaniu - zamiataniu chodników, dróg wewnątrz osiedlowych, placów, podwórzy, bram, prześwitów, wnęk przy okienkach piwnicznych oraz podłoży osłon śmietnikowych, b. codziennym czyszczeniu wycieraczek przed wejściami do klatek schodowych, c. codziennym opróżnianiu ze śmieci koszy przy ławkach, d. usuwaniu śniegu i lodu oraz posypywaniu piaskiem (dostarczonym przez Dział Administracji) chodników, dojść do klatek schodowych i osłon śmietnikowych, dróg wewnątrz osiedlowych, parkingów, oczyszczaniu ze śniegu i lodu studzienek ściekowych. Czynności te muszą być wykonane codziennie do godziny 7-ej rano. W przypadku ciągłych i nadmiernych opadów śniegu Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania powyższych czynności na bieżąco w ciągu całego dnia, również w soboty, niedziele i święta. 3. Sprzątanie terenów zielonych polegające na: a. codziennym usuwaniu nieczystości z terenów zielonych, b. dbaniu i pielęgnacji terenów zielonych; w tym koszenie trawy, przycinanie żywopłotów, krzewów, gałęzi drzew, wycinanie traw i chwastów z chodników, opasek przy budynkach, obrzeży przy trawnikach, c. wygrabianiu liści - zakres prac obejmuje bieżące wygrabianie liści, ich załadunek oraz wywiezienie z terenu; (wybór miejsca wywózki i koszty składowania lub unieszkodliwiania obciążą Wykonawcę. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do udokumentowania wywozu zgrabionych liści umową zawartą z firmą zajmującą się odbiorem odpadów. W przypadku wywożenia zgrabionych liści we własnym zakresie, Wykonawca zobowiązany jest do udokumentowania wywozu fakturami za ich składowanie lub unieszkodliwienie, bądź do wskazania miejsca ich składowania lub unieszkodliwiania), 4 Niezależnie od obowiązków wymienionych w pkt od 1 do 3 Wykonawca zobowiązany jest do: a. usuwania zbędnych ogłoszeń, plakatów itp. z elewacji budynków, ścian, drzwi i piwnic, b. rannego gaszenia zbędnego oświetlenia przed wejściem do klatek schodowych. c. wywieszania i usuwania flag państwowych, d. bezzwłocznego zawiadamiania administracji o stwierdzonych wypadkach zakłóceń porządku domowego oraz dewastacji i niszczenia mienia, e. wystawiania pojemników z odpadami stałymi przed posesję w celu ich wywozu, f. natychmiastowego zawiadomienia Policji, Straży Pożarnej, Pogotowia Ratunkowego lub odpowiedniego pogotowia technicznego i zleceniodawcy w przypadku zagrożenia życia i zdrowia ludzkiego lub zniszczenia mienia znaczących rozmiarów, g. bezzwłocznego powiadamiania administracji o dostrzeżonych uszkodzeniach lub wadliwym działaniu urządzeń ogólnego użytku, oświetlenia klatek schodowych, oświetlenia ulicznego, samozamykaczy, szyb w oknach klatek schodowych, piwnicach, pralniach, suszarniach, zamknięcia dopływu gazu i wody w przypadku awarii, itp. Oraz stwierdzonych faktach niewykonania bądź nienależytego wykonania obowiązków przez jednostki i przedsiębiorstwa zajmujące się wykonywaniem robót remontowo-konserwacyjno-budowlanych, a także wywozem nieczystości, h. codziennego zgłaszania do działu administracji Zamawiającego, wywozu pojemników z odpadami stałymi oraz zgłaszanie konieczności opróżnienia szamb, 5. Wykonawca ma obowiązek zapewnić swym pracownikom dostęp do punktów poboru wody. Zabrania się poboru wody z lokali mieszkalnych i użytkowych znajdujących się zasobie objętym realizacją zamówienia. 6. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia wszelkich materiałów oraz sprawnego sprzętu i narzędzi niezbędnych do realizacji zadania, a mianowicie: a) dostępu do niezbędnej ilości punktów poboru wody, gwarantującej należyte wykonanie zamówienia, b) środków myjących (płyny, proszki), c) środków dezynfekujących (płyny, proszki), d) ścierek, myjek, zmiotek, szczotek do zamiatania na kiju, szczotek do szorowania, śmietniczek, wiader, drabin rozkładanych, grabi, pazurków do wygrabiania, haczek do okopywania, łopat do śniegu, siekaczy do lodu oraz wszelkich innych, których użycie będzie konieczne do realizacji zadania. 7. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów b.h.p. i p.poż oraz zapewnienia w tym zakresie sprzętu oraz odzieży dla osób uczestniczących przy realizacji zadania. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tbsradomsko.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości wewnątrz oraz na zewnątrz obiektu Aquapark FALA należącego do Spółki Aqua Park Łódź Sp. z o.o.
Dodano: 2016-07-18 - Kompleksowa usługa utrzymania czystości w obiektach należących do Miejskiego Centrum Medycznego Bałuty w Łodzi zgodnie z 17 Zadaniami
Dodano: 2016-07-18 - Usługa kompleksowego sprzątania
Dodano: 2016-07-12 - Wykonanie usługi sprzątania pomieszczeń biurowych GDDKiA Oddział w Łodzi z podziałem na 4 zadania
Dodano: 2016-05-25 - Świadczenie usługi utrzymania czystości w budynkach i na terenie SP ZOZ Centralnego Szpitala Klinicznego Ośrodka Pediatrycznego im. M. Konopnickiej w Łodzi przy ul. Spornej 36/50
Dodano: 2016-05-12 - Przetarg nieograniczony na świadczenie usług utrzymania czystości w pomieszczeniach i na terenie WSRM w Łodzi.
Dodano: 2016-05-09 - Usługa utrzymania czystości w Sądzie Okręgowym w Łodzi oraz w Sądach Rejonowych w Brzezinach i Rawie Mazowieckiej
Dodano: 2016-04-18 - USŁUGA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W OBIEKTACH SOLPARK KLESZCZÓW SP. Z O.O., PRZY UL. SPORTOWEJ 8 ORAZ SPORTOWEJ 3 W KLESZCZOWIE.
Dodano: 2016-04-15 - Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania obiektów Muzeum Sztuki w Łodzi - część V: Świadczenie usługi mycia okien w obiekcie MSŁ przy ul. Więckowskiego 36 i w obiekcie przy ul. Przędzalnianej 72 oraz koszenia trawy w obiekcie przy ul. Więckowskiego 36 i w obiekcie przy ul. Ogrodowej 19
Dodano: 2016-04-06 - Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania obiektów Muzeum Sztuki w Łodzi Część IV: Świadczenie usługi mycia okien w obiekcie MSŁ przy ul. Ogrodowej 19
Dodano: 2016-04-06