Przetargi.pl
Sprawdzenie, skuwanie i odtworzenie tynków w budynku A SGH w Warszawie, ul. Rakowiecka 24

Szkoła Główna Handlowa ogłasza przetarg

  • Adres: 02-554 Warszawa, Aleja Niepodległości 162
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5648608 , fax. 022 5648608
  • Data zamieszczenia: 2009-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Główna Handlowa
    Aleja Niepodległości 162 162
    02-554 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5648608, fax. 022 5648608
    REGON: 00000150200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sgh.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprawdzenie, skuwanie i odtworzenie tynków w budynku A SGH w Warszawie, ul. Rakowiecka 24
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Sprawdzenie, skuwanie i odtworzenie tynków w budynku A SGH w Warszawie, ul. Rakowiecka 24
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 150 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej, w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. do robót w branży budowlanej i elektrycznej. 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują lub będą dysponowali potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: a.dysponują lub będą dysponowali osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia budowlane specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz elektrycznej, które są członkami Izby Inżynierów Budownictwa, b.w ciągu ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonali co najmniej 2 roboty budowlane, odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia - tynkowanie, prace malarskie i elektryczne (instalacje podtynkowe odbiorcze) oraz posiadają dokumenty potwierdzające należyte ich wykonanie, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.:są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż kwota w złożonej ofercie , 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów. Nie spełnienie chociażby jednego warunku określonego w pkt. od 1 do 4 skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty złożone w oryginale lub w poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii: a)Oferta, zgodna w treści z załączonym formularzem Nr 1 do specyfikacji. Oferta musi zawierać oświadczenie wykonawcy, wskazujące te części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. b)Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art.22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i ust. 2 pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodne w treści z załączonym formularzem Nr 2 do SIWZ. c)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d)Wykaz wykonanych robót budowlanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia - tynkowanie, prace malarskie i elektryczne (instalacje podtynkowe odbiorcze)), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, wg załączonego do SWIZ formularza nr 3. e)Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nie czynności, wg załączonego do SWIZ formularza nr 4. f)Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt e), wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. g)Kopie aktualnych uprawnień budowlanych i zaświadczenia, potwierdzające, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada uprawnienia określone w części III pkt. 2 a. SIWZ. h)Kopia aktualnej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę nie mniejszą niż kwota w złożonej ofercie. i)Zaakceptowane (zaparafowane) przez Wykonawcę warunki umowne - załącznik nr 3 do SIWZ j)Formularz danych wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sgh.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach