Przetargi.pl
skład i druk Dziennika Urzedowego Województwa Lubelskiego rocznik 2010

Zakład Obsługi Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-914 Lublin, ul. Spokojna 4
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 7424412 , fax. 081 7424489
  • Data zamieszczenia: 2009-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Obsługi Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie
    ul. Spokojna 4 4
    20-914 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 7424412, fax. 081 7424489
    REGON: 00051429400020
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: gospodarstwo pomocnicze państwowej jednostki budżetowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    skład i druk Dziennika Urzedowego Województwa Lubelskiego rocznik 2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    wykonywanie od dnia podpisania umowy na rzecz Zamawiającego druku (wraz ze składem i przekazaniem wydrukowanych egzemplarzy do odbiorców i Zamawiającego) - zgodnie z obowiązującymi przepisami i specyfikacją istotnych warunków zamówienia - Dziennika Urzędowego Województwa Lubelskie w nakładzie 111 egzemplarzy każdego numeru z możliwością zwiększenia lub zmniejszenia nakładu. Przedmiot zamówienia będzie obejmował numery Dziennika Urzędowego Województwa Lubelskiego, które będą przewidziane do wydania po dniu podpisania umowy jako rocznik 2010 wraz ze skorowidzem oraz płyty CD - w 2 egzemplarzach - z tekstem każdego numeru dziennika nagranym na odrębnej płycie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają łącznie warunki : 1. nie podlegają wykluczeniu z niniejszego postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r -Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r Nr 223, poz.1655, z późn. zm.), 2. posiadają uprawnienia do wykonania czynności objętych zamówieniem, 3. dysponują co najmniej: 2 osobami posiadającymi umiejętności pisania komputerowego w języku polskim, 1 osobą posiadającą uprawnienia do obsługi maszyn drukarskich i 1 osobą do przygotowania wysyłki przesyłek pocztowych oraz co najmniej: 2 zestawami komputerowymi z oprogramowaniem (edytor tekstów pozwalający na formatowanie dokumentów w formatach określonych przepisami, o których mowa w pkt. V. 2. f) specyfikacji istotnych warunków zamówienia), skanerem (do skanowania map), urządzeniami do drukowania i cięcia papieru oraz czcionką wymaganą przez przepisy, urządzeniami do nagrywania płyt CD wraz z niezbędnym do nagrywania oprogramowaniem. 4. w ciągu ostatnich dwu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania wykonywały co najmniej przez 6 miesięcy co najmniej jedną usługę drukowania dziennika urzędowego połączoną ze składaniem tekstu. 5. osiągnęły w jednym z ostatnich dwóch swoich okresów sprawozdawczych tj. lat obrotowych obrót netto w kwocie co najmniej 250000 PLN albo posiadają zdolność kredytową według kryteriów banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w (którym) której posiadają rachunek. Dla celów ustalenia spełnienia warunku osiągnięcia określonego obrotu w przypadku sporządzania dokumentacji księgowej w walucie innej niż PLN obrót wyrażony w walucie innej niż PLN przelicza się w oparciu o średni kurs tej waluty na dzień 28 października 2009r. w stosunku do PLN, obowiązujący w Narodowym Banku Polskim. Ocena spełnienia przez wykonawców wyżej stawianych wymagań (warunków udziału w postępowaniu) będzie się odbywać na podstawie analizy informacji zawartych w wymaganych i złożonych przez wykonawców dokumentach i na podstawie analizy oświadczenia o spełnieniu warunków, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy zobowiązani są do załączenia do oferty w jednym egzemplarzu : 1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dla potwierdzenia spełnienia warunków z pkt. VII 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 2. informacji o urządzeniach i osobach, jakimi dysponuje wykonawca, służących do wykonania zamówienia i niezbędnych do wykonania zamówienia - sporządzonej wg wzoru określonego w załączniku nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - dla potwierdzenia spełnienia warunków z pkt. VII 3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. VIII 2 a) specyfikacji istotnych warunków zamówienia składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w zdaniu pierwszym, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - dla potwierdzenia spełnienia warunków z pkt. VII 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia - dokumenty określone w niniejszym punkcie powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. wypełnionego oświadczenia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - w formie oryginału - dla potwierdzenia spełnienia warunków z pkt. VII 1, pkt. VII 2, pkt. VII 3, pkt. VII 4 i pkt. VII 5 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin płatności
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zo.lublin.uw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach