Przetargi.pl
Ścieżki rowerowe

Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej w Czeladzi ogłasza przetarg

  • Adres: 41-253 Czeladź, ul. Elizy Orzeszkowej 12
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 265 26 53 , fax. 032 363 26 53
  • Data zamieszczenia: 2009-09-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej w Czeladzi
    ul. Elizy Orzeszkowej 12 12
    41-253 Czeladź, woj. śląskie
    tel. 032 265 26 53, fax. 032 363 26 53
    REGON: 24090935100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzgk.czeladz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ścieżki rowerowe
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni W ramach zamówienia oferent zobowiązany jest do wykonania następujących robót:- wykonanie nawierzchni szutrowych z klińca ok. 1 678,70 m3, - mechaniczne cięcie nawierzchni z mas mineralno - asfaltowych (5 cm grubości) ok.310 m, - mechaniczne rozebranie nawierzchni asfaltowej (3 cm grubości) ok. 975 m2, - rozebranie nawierzchni z płytek chodnikowych ok. 375 m2, - wykonanie nawierzchni z kostki granitowej (6cm grubości) ok. 22 m2, - wykonanie nawierzchni z płyt betonowych ażurowych ok. 600 m2, - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej szarej (8cm grubości) ok. 550 m2,- wykonanie trawników dywanowych siewem (bez nawożenia) ok. 1 500 m3, - dostawa i montaż stołu oraz 2-ch ławek o konstrukcji betonowej - 6 kpl, - dostawa i montaż ławek betonowych ok. 12szt. - dostawa i montaż stojaka rowerowego 5 stanowiskowego ok. 11szt, - dostawa i montaż tablic informacyjnych ok. 13szt, - dostawa i montaż koszy betonowych ok. 16szt, - przymocowanie tablic znaków drogowych ok. 180szt, Materiał z rozbiórki nadający się do ponownego wbudowania ma zostać zabezpieczony a następnie dostarczony na miejsce wskazane przez Zamawiającego.1) Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót stanowiący załącznik nr 2 do siwz, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 3 do siwz., dokumentacja techniczna - załącznik nr 4 do siwz.2) Po wykonanych pracach Wykonawca zobowiązany będzie doprowadzić teren do stanu pierwotnego.3) Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć podczas odbioru końcowego certyfikaty lub aprobaty techniczne dla materiałów używanych przy realizowanych robotach, wyników badań oraz dokumentacji powykonawczej. 4) Miejsce realizacji zamówienia: Miasto Czeladź.5) Każdy z wykonawców ma obowiązek dokonać wizji lokalnej w miejscu budowy celem sprawdzenia uwarunkowań terenu budowy, oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia celem uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do wyceny prac.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w niniejszym postępowaniu jest wniesienie wadium przez Wykonawcę w wysokości 22 875,00 zł /słownie: dwadzieścia dwa tysiące osiemset siedemdziesiąt pięć złotych/.Wadium może być wnoszone w:a) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zakładu Zamawiającego: Nr 64 1050 1227 1000 0023 3771 4543b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,c) gwarancjach bankowychd) gwarancjach ubezpieczeniowych,e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) Wykonawca sam wybiera formę wadium. W przypadku wnoszenia wadium w gwarancjach, poręczeniach, oryginały należy zdeponować w Wydziale Finansowym Zakładu Zamawiającego w godzinach od 7OO do 15OO a kopie z potwierdzeniem wniesienia należy złożyć łącznie z ofertą. Gwarancje winny być ważne na cały okres związania ofertą. Wniesienia wadium dokonać należy przed upływem terminu składania ofert, określonego w punkcie 11 SIWZ, a dowód wniesienia należy złożyć łącznie z ofertą. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu uważa się wadium, które w oznaczonym terminie znajdować się będzie na rachunku bankowym Zakładu.2. Zamawiający dokonuje zwrotu wadium jeżeli:a) upłynął termin związania ofertą zgodnie z pkt 9 SIWZ.b) zawarto umowę i wniesiono wymagane zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy.c) unieważnił postępowanie, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia.d) na pisemny wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, który został wykluczony z postępowania lub którego oferta została odrzucona, przy czym złożenie wniosku o jakim mowa powoduje utratę prawa do wniesienia protestu.3. Utrata wadium:Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 Ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 Ustawy PZP, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku gdy:a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego okaże się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy : 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia w szczególności w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali 1 zadanie - realizowane w terenie i polegało na przebudowie dróg, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 500 000,- zł. 3. dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia w szczególności - dysponują co najmniej 1 osobą posiadającą potwierdzenie przygotowania zawodowego: a) do wykonywania samodzielnych funkcji kierowniczych w budownictwie w specjalności drogowej, 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia w szczególności są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość nie mniejszą niż 500.000,- zł.5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy; Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 6 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, ze Wykonawca spełnia wymogi określone w art.22 ust.1 Ustawy i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy - (wzór załącznik nr 5 )2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.4. Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, przy czym należy wykazać, że 1 zadania o wartości nie mniejszej niż 500.000zł realizowane było w terenie i polegało na wykonaniu nawierzchni ( wzór - załącznik nr 6). Za roboty odpowiadające uznaje się w szczególności wykonanie:a) min. 1 500 m3 nawierzchni szutrowej, b) min. 20 m2 nawierzchni z kostki granitowej, c) min. 400 m2 nawierzchni z kostki betonowej,d) min. 500 m2 nawierzchni z płyt betonowych ażurowych5. Wykaz osób po stronie wykonawcy, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia posiadające wymagane uprawnienia - wg wzoru jak w załączniku nr 7. Do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień przez w/w osoby oraz potwierdzające ich przynależność do odpowiedniej Izby Samorządu Zawodowego.6. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość nie mniejszą niż 500.000,- zł.Uwagi:1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2 i 3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.Dokument, o którym mowa w pkt a) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a dokument, o którym mowa w pkt b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. a) i b) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.2.Podmioty składające ofertę wspólną zobowiązane są przedłożyć dokumenty wymienione w pkt 1, 2 i 3 odrębnie dla poszczególnych podmiotów.3. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument, którym ustanowiono pełnomocnika należy dołączyć do oferty. Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców ubiegających się wspólnie Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców,4. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy nie złożyli pełnomocnictwa albo którzy złożyli dokumenty zawierające błędy bądź którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwo, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzgk.czeladz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach