Gmina Panki ogłasza przetarg
- Adres: 42-140 Panki, ul. Tysiąclecia 5
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 034 3179035 , fax. 034 3179062
- Data zamieszczenia: 2009-12-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Panki
ul. Tysiąclecia 5 5
42-140 Panki, woj. śląskie
tel. 034 3179035, fax. 034 3179062
REGON: 15139835600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.panki.akcessnet.net
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sala Gimnastyczna w Pankach przy ul.Ogrodowej, działka nr ewid.413/4 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Sala Gimnastyczna, zlokalizowana w Panakch przy ul. Ogrodowej na działce o nr ewid. 413/4. Zakres zadania obejmuje budowę kompletnego budynku Sali Gimnastycznej z płytą boiska pełnowymiarową do rozgrywek koszykówki i piłki siatkowej, z wolnym polem areny 35x18 m i wysokości min. netto 7,5 m, z widownią w formie trybun amfiteatrowych oddzieloną od płyty boiska. W budynku zlokalizowane sa pomieszczenia szatniowo - sanitarne dla ćwiczących, siłownia, magazyn sprzętu sportowego, pokój dla nauczycieli w.f. i sędziów, gabinet pielęgniarsko - lekarski, węzły sanitarne dla młodzieży i ogólnodostepne, szatnia dla widzów, pomieszczenie dla spikera, pomieszczenia dla obsługi obiektu, kasa, pomieszczenie dla kawiarenki, pomieszczenia techniczne - w tym kotłownia wbudowana, uwzględniająca zapotrzebowanie ciepła do ogrzewania i przygotowania c.w.u. Obiekt wyposażony jest w instalacje sanitarne, w tym w wentylację mechaniczną nawiewno - wywiewną, oraz w elektryczna, nagłasniającą i alarmową. Przedmiot zamówienia obejmuje także przyłącza: wodociągowe, kanalizacyjne i elektryczne, plac przedwejściowy, chodniki, drogi dojazdowe, miejsca parkingowe dla rowerów, samochodów osobowych i autobusów, plac gospodarczy w zakresie koniecznym do użytkowania Sali Gimnastycznej, zieleń i nasadzenia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium wniesionym przed terminem złożenia oferty do godz. 10.00. w wysokosci: 70.000 PLN Wadium można wnieść: - przelewem bankowym na konto Gminy panki, Nr 06 8248 1012 1001 0000 0329 0002, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy ocszczędnościowo - kredytowej, - w gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: -Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy - Prawo zamówień publicznych. -Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy -Zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat, lub jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jeden obiekt budowlany o podobnym zakresie jak przedmiot zamówienia. -Zatrudniają w ramach personelu kluczowego przewidzianego do wykonania zamówienia, osoby z odpowiednimi kwalifikacjami i doświadczeniem, zdolne do wykonania zamówienia w tym 1 kierownika budowy, posiadające uprawnienia wymagane Prawem Budowlanym i przepisami szczegółowymi z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego. -Posiadają polisę ubezpieczeniową OC (wartość min. 500.000 PLN). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postepowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177, z późn. zm.), 2)aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne pzrepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miwesięcy przed upływem terminu składania ofert), 3)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), 4)wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz doświadczenia zawodowego w realizacji podobnych zamówień, wraz z dokumentami stwierdzającymi, ze osoby które będą wykonywac zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, a także przynalezność do izby samorządu zawodowego, 5)wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat, lub jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, obiektów budowlanych (co najmniej jednego obiektu budowlanego) o podobnym zakresie jak przedmiot zamówienia, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie, 6)informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7)polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonwaca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (wraz z dokumentem potwierdzającym opłacenie składek).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.panki.akcessnet.net
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja wybranych pomieszczeń budynku Urzędu Miejskiego w Gliwicach wraz z wykonaniem klimatyzacji i wentylacji
Dodano: 2016-07-27 - Budowa Ośrodka Edukacyjno- Rehabilitacyjno- Wychowawczego w Ustroniu dla dzieci, młodzieży oraz dorosłych osób z niepełnosprawnością intelektualną, przy ul. Wiejskiej w Ustroniu
Dodano: 2016-07-27 - Zagospodarowanie części terenu zieleni pomiędzy ulicą Dąbrowskiego a torowiskiem w Tychach - projektuj i buduj
Dodano: 2016-07-27 - Remont pomieszczeń dydaktycznych. Oznaczenie sprawy: OZ/B/16/37/MW
Dodano: 2016-07-27 - Budowa kanalizacji w ul. Fabrycznej w Sławkowie - etap I kanalizacja deszczowa w Sławkowie
Dodano: 2016-07-27 - Ocieplenie ścian zewnętrznych, stropodachu, częściowa wymiana stolarki drzwiowej oraz budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych. Lokalizacja: budynek administracyjny 42-500 Będzin, ul. Krakowska 16
Dodano: 2016-07-27 - Rozbiórka budynku mieszkalnego dawnej leśniczówki przy ul. Hutniczej 2 w Będzinie
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa Domu Gościnnego Sezam wraz z adaptacją na Dom Studencki Politechniki Śląskiej. Oznaczenie sprawy: OZ/B/16/34/NC
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa dawnej siedziby Nadleśnictwa Siewierz - Etap II
Dodano: 2016-07-27 - Remont mostu na rzece Ruda w KM 17+035 w miejscowości Rudy-Brantolka - usuwanie skutków klęsk żywiołowych
Dodano: 2016-07-27