Przetargi.pl
Sala Gimnastyczna w Pankach przy ul.Ogrodowej, działka nr ewid.413/4

Gmina Panki ogłasza przetarg

  • Adres: 42-140 Panki, ul. Tysiąclecia 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3179035 , fax. 034 3179062
  • Data zamieszczenia: 2009-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Panki
    ul. Tysiąclecia 5 5
    42-140 Panki, woj. śląskie
    tel. 034 3179035, fax. 034 3179062
    REGON: 15139835600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.panki.akcessnet.net
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sala Gimnastyczna w Pankach przy ul.Ogrodowej, działka nr ewid.413/4
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Sala Gimnastyczna, zlokalizowana w Panakch przy ul. Ogrodowej na działce o nr ewid. 413/4. Zakres zadania obejmuje budowę kompletnego budynku Sali Gimnastycznej z płytą boiska pełnowymiarową do rozgrywek koszykówki i piłki siatkowej, z wolnym polem areny 35x18 m i wysokości min. netto 7,5 m, z widownią w formie trybun amfiteatrowych oddzieloną od płyty boiska. W budynku zlokalizowane sa pomieszczenia szatniowo - sanitarne dla ćwiczących, siłownia, magazyn sprzętu sportowego, pokój dla nauczycieli w.f. i sędziów, gabinet pielęgniarsko - lekarski, węzły sanitarne dla młodzieży i ogólnodostepne, szatnia dla widzów, pomieszczenie dla spikera, pomieszczenia dla obsługi obiektu, kasa, pomieszczenie dla kawiarenki, pomieszczenia techniczne - w tym kotłownia wbudowana, uwzględniająca zapotrzebowanie ciepła do ogrzewania i przygotowania c.w.u. Obiekt wyposażony jest w instalacje sanitarne, w tym w wentylację mechaniczną nawiewno - wywiewną, oraz w elektryczna, nagłasniającą i alarmową. Przedmiot zamówienia obejmuje także przyłącza: wodociągowe, kanalizacyjne i elektryczne, plac przedwejściowy, chodniki, drogi dojazdowe, miejsca parkingowe dla rowerów, samochodów osobowych i autobusów, plac gospodarczy w zakresie koniecznym do użytkowania Sali Gimnastycznej, zieleń i nasadzenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium wniesionym przed terminem złożenia oferty do godz. 10.00. w wysokosci: 70.000 PLN Wadium można wnieść: - przelewem bankowym na konto Gminy panki, Nr 06 8248 1012 1001 0000 0329 0002, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy ocszczędnościowo - kredytowej, - w gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: -Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy - Prawo zamówień publicznych. -Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy -Zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat, lub jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jeden obiekt budowlany o podobnym zakresie jak przedmiot zamówienia. -Zatrudniają w ramach personelu kluczowego przewidzianego do wykonania zamówienia, osoby z odpowiednimi kwalifikacjami i doświadczeniem, zdolne do wykonania zamówienia w tym 1 kierownika budowy, posiadające uprawnienia wymagane Prawem Budowlanym i przepisami szczegółowymi z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego. -Posiadają polisę ubezpieczeniową OC (wartość min. 500.000 PLN). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postepowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177, z późn. zm.), 2)aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne pzrepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miwesięcy przed upływem terminu składania ofert), 3)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), 4)wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz doświadczenia zawodowego w realizacji podobnych zamówień, wraz z dokumentami stwierdzającymi, ze osoby które będą wykonywac zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, a także przynalezność do izby samorządu zawodowego, 5)wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat, lub jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, obiektów budowlanych (co najmniej jednego obiektu budowlanego) o podobnym zakresie jak przedmiot zamówienia, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie, 6)informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7)polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonwaca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (wraz z dokumentem potwierdzającym opłacenie składek).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.panki.akcessnet.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach