Przetargi.pl
ROZWÓJ INFRASTRUKTURY TURYSTYCZNEJ GMINY BRENNA POPRZEZ ZAGOSPODAROWANIE TERENU REKREACYJNEGO POD BRANDYSEM PRZY UL. SPORTOWEJ W GÓRKACH WIELKICH

Gmina Brenna ogłasza przetarg

  • Adres: 43-438 Brenna, ul. Wyzwolenia 77
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8536222 , fax. 033 8536370
  • Data zamieszczenia: 2010-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brenna
    ul. Wyzwolenia 77 77
    43-438 Brenna, woj. śląskie
    tel. 033 8536222, fax. 033 8536370
    REGON: 00053176600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brenna.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROZWÓJ INFRASTRUKTURY TURYSTYCZNEJ GMINY BRENNA POPRZEZ ZAGOSPODAROWANIE TERENU REKREACYJNEGO POD BRANDYSEM PRZY UL. SPORTOWEJ W GÓRKACH WIELKICH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest Rozwój infrastruktury turystycznej Gminy Brenna poprzez zagospodarowanie terenu rekreacyjnego Pod Brandysem przy ul. Sportowej w Górkach Wielkich Prace budowlane obejmują wykonanie: 1. Roboty rozbiórkowe nawierzchni istniejących 2. Budowa przyłącza energetycznego 3. Budowa przyłącza wodno-kanalizacyjnego 4. Roboty budowlane - budowa sanitariatów i zaplecza 5. Roboty budowlane - budowa boiska do piłki plażowej o wymiarach zewnętrznych 22 x 14 (wymiar boiska 16 x 8 m) 6. Budowa nawierzchni placów i ciągów pieszych - 1646,45 m2 (ciągi piesze, miejsca postojowe) 7. Roboty instalacyjne (elektryczne, wodno-kanalizacyjne) 8. Roboty wykończeniowe 9. Mała architektura (ławki betonowe, kosze na śmieci, stojaki na rowery) 10. Wykonanie ścianki wspinaczkowej 8 m x 4 m x 4 m (wysokość) 11. Ustawienie trybun przenośnych 12. Nasadzenia zieleni 13. Budowa linii kablowej zasilającej oprawy oświetlenia ulicznego i terenu rekreacyjnego Szczegółowy przedmiot zamówienia określa dokumentacja projektowa ( załącznik nr 9, 10, 11) opracowana przez INFO MARK CIUĆKA MAREK ul. Beskidzka 5, 244-200 Rybnik, oraz dokumentacja projektowa oświetlenia (załącznik nr 9, 10, 11) opracowana przez Usługi Projektowe Pomiary Elektryczne Urządzeń Instalacji Elektrycznych mgr inż. Marian Babiarz ul. Z. Kossak 12/33, 43-400 Cieszyn. 2. Dokumentacja techniczna znajduje się również do wglądu w siedzibie zamawiającego pok. nr 26 od poniedziałku do czwartku w godz. od 730 do 1530., w piątek od 800 do 1600. 3. Wykonawca wykona wszelkie inne roboty towarzyszące, tymczasowe, porządkowe i zabezpieczające - niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia i funkcjonowania obiektu, w tym zaplecza budowy. 4.Wykonawca zobowiązany jest do: - realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami prawa budowlanego, wiedzą i sztuką techniczną, zaleceniami jednostek uzgadniających, obowiązującymi normami technicznymi, - zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej przez uprawnionego geodetę, - wykonanie wszystkich prac związanych z opracowaniem i wdrożeniem projektu czasowej organizacji ruchu oraz oznakowaniem i zabezpieczeniem terenu budowy zgodnie z przepisami BHP, - po zakończeniu robót uporządkowania terenu najpóźniej w ciągu 14 dni, - usunięcia na własny koszt skutków awarii które zostały spowodowane przez Wykonawcę, - złożenia w dwóch egzemplarzach operatu powykonawczego, zawierającego Dziennik Budowy, oświadczenie kierownika budowy, inwentaryzację geodezyjną powykonawczą, protokoły badań i sprawdzeń ( skrzyżowania z podziemnym uzbrojeniem terenu,), deklaracje zgodności, atesty, wyniki pomiarów, badań, instrukcje eksploatacyjne, protokoły pomontażowe, gwarancje i wszystkie inne dokumenty niezbędne do stwierdzenia prawidłowości wykonania robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 10.000,00 - zł ( słownie: dziesięć tysięcy złotych.) przed upływem terminu do składania ofert - w pieniądzu na konto Urzędu: w Banku Spółdzielczym Skoczów Oddział Brenna nr 71 8126 1020 0040 0002 2000 0030 ( za datę wniesienia wadium w pieniądzu liczy się datę wpływu pieniędzy na konto Zamawiającego). Ponadto wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej , z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. - gwarancjach bankowych - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.) 2. Wpłaty dokonywane przelewem lub przekazem powinny mieć na przelewie lub przekazie wyraźny napis WADIUM - Przetarg na Rozwój infrastruktury turystycznej Gminy Brenna poprzez zagospodarowanie terenu rekreacyjnego Pod Brandysem przy ul. Sportowej w Górkach Wielkich. Wniesienie wadium w formie innej niż w pieniądzu, dopuszczonej przez ustawę Prawo zamówień publicznych i nie wymagającej zgody Zamawiającego, należy zdeponować u Skarbnika Gminy Brenna w siedzibie Zamawiającego (pok. nr 4 w godz. pracy urzędu tj. od poniedziałku do czwartku w godz. od 730 do 1530 w piątek w godz. od 800 do 1600 ). 3. Do oferty należy dołączyć kopię dowodu wniesienia wadium, a w przypadku gwarancji - również kopię gwarancji. 4. Warunki zwrotu wadium i utraty wadium określa artykuł 46 ustawy Pzp, przy czym należy pamiętać, że Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 , nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie - art.46 ust. 4a Pzp. Zapis j.w. winien mieć również odzwierciedlenie, we wszystkich gwarancjach czy poręczeniach, wnoszonych w formie innej niż pieniężnej. 5. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brenna.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach