Przetargi.pl
Rozbudowa Zespołu Szkół Nr 43 przy ul. Kobiałka 49 w Warszawie

Dzielnica Białołęka m. st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 03-122 Warszawa, ul. Modlińska 197/232
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5103125 , fax. 022 5103189
  • Data zamieszczenia: 2009-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dzielnica Białołęka m. st. Warszawy
    ul. Modlińska 197/232 197/232
    03-122 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5103125, fax. 022 5103189
    REGON: 01525966300036
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialoleka.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa Zespołu Szkół Nr 43 przy ul. Kobiałka 49 w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Rozbudowa zespołu szkół nr 43 przy ul. Kobiałka 49 w Warszawie - obejmująca budowę nowego budynku dydaktycznego z sala gimnastyczną połączoną łącznikiem wraz z rozbudową niezbędnej infrastruktury. Zakres robót obejmuje: 1) wdrożenie projektu organizacji ruchu na czas rozbiórki istniejącego wjazdu, 2) rozbiórka i wywóz: istniejącego budynku przedszkola, stacji transformatorowej (kontenerowej), zbiornika podziemnego (szambo) przy budynku przedszkola, demontaż elementów uzbrojenia terenu - sieci, 3) przeniesienie murowanego śmietnika na południową cześć działki, 4) rozbiórka istniejących dróg, placów i chodnika oraz boiska do koszykówki o nawierzchni asfaltowej i do siatkówki o nawierzchni tartanowej, 5) wycinka i przesadzenie kolidujących drzew i krzewów, Za przesadzenie 22 szt. drzew oraz 11 krzewów, opłata zostanie zawieszona na okres 3 lat, przy czym jeżeli po tym okresie drzewa i krzewy zachowają żywotność opłata zostanie umorzona. Do usunięcia: 1 drzewo o nr 15 oraz krzewy o nr 4,5,9,10,15,20,42 - istnieje możliwość zawieszenia opłaty na okres 3 lat i umorzenia ich po tym okresie, pod warunkiem zastąpienia drzew i krzewów innymi drzewami i krzewami w ilości: 1 szt. drzewa o obwodzie pnia nie mniej niż 12 cm (mierzonym na wysokości 1,3m), wysokości min. 3m i prawidłowo ukształtowanej koronie (na wysokości nie mniej niż 2,5m); oraz 44 szt krzewów o dowolnym gatunku (gatunek drzew i krzewów oraz miejsce przesadzenia należy uzgodnić z Inwestorem). Za usunięcie klonu o nr inw. 16 z uwagi na zły stan zdrowotny drzewa, opłaty nie będą naliczone; 6) budowa trzykondygnacyjnego, niepodpiwniczonego budynku dydaktycznego wraz z salą gimnastyczną z zapleczem, połączoną łącznikiem z budynkiem głównym, 7) przebudowa zespołu żywieniowego w istniejącej szkole, 8) budowa miejskiej stacji transformatorowej wraz z budową wiaty przy wejściu głównym z miejscem na rowery, 9) instalacje wewnętrzne: wodno - kanalizacyjne, centralnego ogrzewania i ciepła technologicznego, wentylacji mechanicznej, gazowe wraz z budową kotłowni zasilanej gazem, elektryczne - oświetleniowe podstawowe i awaryjne, gniazd wtykowych, teletechniczne - odbiorcza z anteną satelitarną i TV kablową, alarmowa, p.poż., monitoringu CCTV i systemu sygnalizacji włamania, komputerowa wraz z okablowaniem, telefoniczna z centralą, dzwonkowa, radiowęzła, domofonowa, 10) technologie pomieszczeń obiektu i terenu, 11) budowa przyłącza wodociągowego, 12) budowa kanalizacji sanitarnej wraz z odprowadzeniem ścieków z nowego budynku dydaktycznego łącznie ze ściekami z istniejącej szkoły, poprzez włączenie do istniejącego kanału tłocznego w ul. Kobiałka, 13) przebudowa istniejących przyłączy gazowych (dn25PE, dn40PE), 14) budowa odcinków linii kablowej 0,4kV do zasilania istniejącej szkoły oraz kabli zasilających przepompownię na terenie szkoły; przebudowa kabla 0,4 kV do zasilenia stacji trafo i na terenie szkoły, przebudowa kabla 15 KV do zasilenia stacji trafo i na terenie szkoły, 15) przebudowa części boisk przy sali gimnastycznej, 16) likwidacja trzech zjazdów i budowa nowego zjazdu z ulicy, 17) budowa ciągów pieszych w miejscach likwidowanych zjazdów, przebudowa dróg wewnętrznych z miejscami parkingowymi, 18) uzupełnienie i przebudowanie ogrodzenia przy nowej lokalizacji stacji TRAFO, wiacie i śmietniku, 19) zagospodarowanie terenu z DFA, 20) przebudowa oświetlenia na terenie szkoły i kolidującego słupa oświetlenia ulicznego, 21) nasadzenia zieleni wewnątrz budynku i na zewnątrz - sala gimnastyczna i przybudówka, jak i na terenie szkolnym, 22) oznakowanie i zamontowanie sprzętu przeciwpożarowego, 23) wdrożenie stałej organizacji ruchu, 24) wykonanie dokumentacji powykonawczej z inwentaryzacją geodezyjną w wersji papierowej i elektronicznej (w 2 egz.). 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w: a) kompleksowej wielobranżowej dokumentacji architektoniczno budowlanej i wykonawczej wraz z zagospodarowaniem terenu (zał. nr 10 SIWZ), b) przedmiarach robót (zał. nr 11 SIWZ), c) specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (zał. nr 12 SIWZ), d) wymogach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 400 000, 00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi spełniać warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007r., nr 223, poz. 1655 ze zm.). 2. Wykonawca musi wykazać się należytym wykonaniem w okresie ostatnich 5-ciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielanie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3-ech zamówień odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia, w tym: a) budową od podstaw 2-ch budynków o charakterze oświatowym o powierzchni użytkowej (netto) nie mniejszej niż 5000m2, b) budową od podstaw, rozbudową, przebudową lub remontem 1-ego budynku o charakterze oświatowym o pow. użytkowej (netto) nie mniejszej niż 5000m2. Wyżej wymienione budynki/obiekty muszą zaliczać się wg Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych do klasy: Sekcja 1; Dział 12; Grupa 126; Klasa 1263 w części niżej wymienionej: - Budynki szkolnictwa przedszkolnego, szkolnictwa podstawowego i ponadpodstawowego (np. przedszkola, szkoły podstawowe, gimnazja, szkoły średnie, licea ogólnokształcące, licea techniczne, itp.), budynki szkół zawodowych lub kształcenia specjalistycznego; - Budynki szkół wyższych; - Specjalne szkoły dla dzieci niepełnosprawnych; Warunek, o którym mowa powyżej, musi być udokumentowany w wykazie zrealizowanych robót budowlanych z podaniem ich wartości, dat i miejsca wykonania z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 3. Wykonawca musi wykazać posiadanie w banku lub spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, środków finansowych lub zdolności kredytowej wykonawcy w kwocie nie mniejszej niż 10 mln zł (słownie: dziesięć milionów złotych); 4. Wykonawca musi wykazać, że roczny obrót działalności firmy za ostatnie 3 lata obrachunkowe jest nie mniejszy niż 80 mln zł w każdym roku obrachunkowym (słownie: osiemdziesiąt milionów złotych); 5. Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 15 mln zł (słownie: piętnaście milionów złotych); 6. Wykonawca musi wykazać, że zapewni objęcie kierownictwa budowy i nadzór nad prowadzonymi robotami przez osoby posiadające uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2006r. nr 156, poz. 1118 - tekst jedn. ze zm.) w zakresie odpowiednich specjalności do: - kierowania robotami budowlanymi (przynajmniej 1 osoba) w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; - kierowania robotami budowlanymi (przynajmniej 1 osoba) w specjalności sanitarnej, - kierowania robotami budowlanymi (przynajmniej 1 osoba) w specjalności elektrycznej - kierowania robotami budowlanymi (przynajmniej 1 osoba) w specjalności drogowej. 7. Wykonawca musi wykazać się, że posiada przeciętną liczbę zatrudnionych pracowników, w okresie ostatnich trzech lat kalendarzowych a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 200 osób. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w oparciu o niżej wymienione dokumenty, według formuły spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż wymienione powyżej warunki udziału postępowania wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 1 - 3 ustawy - wg wzoru stanowiącego zał. nr 2 do SIWZ; b oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełnianiu wymogów art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, wg wzoru stanowiącego zał. nr 3 do SIWZ, c aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, g aktualną informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert na kwotę nie mniejsza niż 10 mln zł (słownie: dziesięć milionów złotych); h polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 15 mln zł (słownie: piętnaście milionów złotych); i sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Roczny obrót działalności firmy za ostatnie 3 lata obrachunkowe nie może być mniejszy niż 80 mln zł w każdym roku obrachunkowym (słownie: osiemdziesiąt milionów złotych); j informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat kalendarzowych a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z zał. nr 7 do SIWZ. k wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - zał. nr 8 do SIWZ. l uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie (w zakresie wymaganych specjalności t.j. konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej, elektrycznej, drogowej) dla osób wyznaczonych do kierowania robotami budowlanymi oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Budownictwa zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.). m pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt k wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; n wykaz wykonanych co najmniej trzech robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, zgodnie z zał. nr 9 do SIWZ; Zasady wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: 1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. 2) Oryginał pełnomocnictwa (lub kopia pełnomocnictwa potwierdzona notarialnie) powinien być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: a. postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy; b. wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby; c. ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania; 3) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. 4) W odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 Ustawy każdy z Wykonawców oddzielnie musi udokumentować spełnienie wymaganych warunków, w tym przypadku dokument wymieniony w pkt 3.2. ppkt 7) lit c, d, e, f, składają wszyscy Wykonawcy z tym, że podpisuje za wszystkich za zgodność z oryginałem Pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy. 5) W odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1, 2 i 3 Ustawy wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców (suma wymagań określonych przez Zamawiającego w tym zakresie), na ich potwierdzenie należy złożyć dokumenty określone w pkt 3.2. ppkt 7) lit. g, h, i, j, k, l, m, n 6) Oświadczenia, formularze, dokumenty sporządzone na załączonych do SIWZ wzorach, składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców, Pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy, wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. 7) Kopie dokumentów załączone do oferty muszą być opisane - za zgodność z oryginałem - i podpisane przez Pełnomocnika lub wszystkich Wykonawców. 8) Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać na formularzu oferty. 9) Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać przed zawarciem u mowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Wykonawca zagraniczny 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o którym mowa w pkt 3.2. ppkt 7): 1) lit. c, d i f - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) lit. e - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3.2. ppkt 7) lit c, d, e, f, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialoleka.waw.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach