Przetargi.pl
Rozbudowa zaplecza szkolnego na potrzeby Zakładu Aktywności Zawodowej

Zespół Szkół Specjalnych im. Janusza Korczaka ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, ul. Dolnej Wsi 74
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 231 32 22 , fax. 032 231 32 22
  • Data zamieszczenia: 2014-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Specjalnych im. Janusza Korczaka
    ul. Dolnej Wsi 74 74
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 231 32 22, fax. 032 231 32 22
    REGON: 27628545400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa zaplecza szkolnego na potrzeby Zakładu Aktywności Zawodowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące: a) rozbiórkę istniejącego garażu b) kompleksową wielobranżową budowę budynku Zakładu Aktywności Zawodowej zgodnie z dokumentacja projektowa i pozwoleniem na budowę c) uporządkowanie gospodarki wodnej zgodnie z operatem wodno-prawnym i pozwoleniem wodno-prawnym Podstawowe wielkości charakteryzujące zakres prac: budynek Zakładu Aktywności Zawodowej - powierzchnia użytkowa: 207,20 m2 W wyniku realizacji zamówienia zamawiający ma uzyskać przedmiot zamówienia w stanie kompletnym, gotowym do użytkowania - planowane rozpoczęcie działalności Zakładu Aktywności Zawodowej to 01.10.2015 r.. Wykonawca, dodatkowo, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia i w ramach zaoferowanej ceny: - wykona zakres prac niezbędny do prawidłowego użytkowania, nawet nie wyspecyfikowany w przedmiarach robót , a konieczny dla właściwego użytkowania przedmiotu zamówienia, - dostarczy wszelkie wyposażenie, sprzęt niezbędne do prawidłowego użytkowania, nawet nie wyspecyfikowany w przedmiarach robót, a konieczny dla właściwego użytkowania przedmiotu zamówienia, - przeprowadzi wszelkie: próby, badania, odbiory urzędowe przewidziane przepisami - pokryje wszelkie koszty wymagane przez: urzędy, instytucje, właścicieli sieci uzbrojenia terenu, pokryje koszty nadzoru właścicieli uzbrojenia terenu,itp., - wykona ogrodzenie tymczasowe terenu robót, zapewni całodobowe stróżowanie i zabezpieczenie terenu robót, - zorganizuje własne zaplecze na potrzeby budowy w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym, w tym przenośne toalety dla swoich pracowników - wykona pomiary geodezyjne dla realizacji robót oraz powykonawcze pomiary geodezyjne z naniesieniem wyników pomiarów do miejskich zasobów geodezyjnych, z podaniem numeru ID oraz dostarczeniem zaktualizowanej mapy zasadniczej w skali 1:500(3 egzemplarze), - pokryje koszty zużycia wody, energii elektrycznej, w wysokości ryczałtowej 5000,00 złotych brutto - wykona zabezpieczenie terenu robót, całodobową ochronę i stróżowanie - zabezpieczy sąsiadujące pomieszczenia przed zapyleniem w związku z realizacją robót, - pokryje koszty dodatkowego uzgodnienia dokumentacji w Zespole Uzgadniania Dokumentacji, jeśli zajdzie taka potrzeba, - uzyska zgodę właścicieli nieruchomości, budynku lub lokalu (najemcy) na wejście oraz uzgodni z nim przewidywany sposób, zakres i terminy korzystania z tych obiektów, a także ewentualną rekompensatę z tego tytułu, - będzie prowadził roboty budowlane z poszanowaniem uzasadnionych interesów osób trzecich, a ewentualne szkody wynikłe w trakcie prowadzenia robót budowlanych Wykonawca usunie we własnym i na swój koszt, - wykona rozbiórkę nawierzchni i ponowne wykonanie z materiału z odzysku dla wykonania robót objętych przedmiotem zamówienia, - na bieżąco będzie utrzymywał porządek i wykonywał prace porządkowe, - wywiezie i podda utylizacji odpady, - złoży złom użytkowy z rozbiórki w miejscu wskazanym przez zamawiającego, wywiezie i sprzeda złom pozyskany z rozbiórki oraz zwróci uzyskane środki finansowe zamawiającemu -opracuje projekt organizacji robót z planem BIOZ i przedstawi go zamawiającemu do uzgodnienia, -wykona postanowienia pozwolenia na budowę -wykona postanowienia pozwolenia wodno-prawnego - przekaże: dokumentację powykonawczą, wszelkie atesty na materiały i urządzenia, -uzyska w imieniu Zamawiającego pozwolenie na użytkowanie w terminie umownym Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących opracowaniach: - przedmiary robót - załącznik nr 8 do SIWZ - dokumentacja projektowa , operat wodno-prawny- załącznik nr 9 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 10 do SIWZ - pozwolenie na budowę - załącznik nr 11 do SIWZ - pozwolenie wodno-prawne - załącznik nr 12 do SIWZ Przedstawione w powyższych, lub innych dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza art. 29 do 31.Podane dokładne określenia np. nazwy dostawców, producentów, materiałów, urządzeń, ich elementów, nie oznaczają, że obowiązkowo należy je zaoferować. Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia, ich elementy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez np. dołączenie katalogów, folderów, opisów technicznych, certyfikatów, atestów oferowanego rozwiązania równoważnego oraz uzyskać wszelkie ewentualne uzgodnienia. Wymagany okres gwarancji: Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia gwarancji na okres 3 lat, licząc od dnia końcowego odbioru robót, z tym, że na dach i pokrycie wraz z systemem odwodnienia 10 lat gwarancji. Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia rękojmi na okres 3 lat licząc od dnia końcowego odbioru robót. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie przez Wykonawcę (przed złożeniem oferty) wizji lokalnej miejsca robót objętego przedmiotem zamówienia, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. Inne wymagania: a) wykonawca zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko fabrycznie nowe materiały, urządzenia oraz wyposażenie, b) przy przygotowaniu oferty i realizacji robót Wykonawca winien uwzględnić specyfikę pracy w czynnych obiektach oświatowych c) wykonywanie robót musi być tak prowadzone, aby była zapewniona ciągłość pracy placówki
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: skrócenie terminu wykonania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.gliwice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach