Przetargi.pl
Rozbudowa wraz z przebudową budynku biurowego OR KRUS w Lublinie, ul. Droga Męczenników Majdanka 12

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-325 Lublin, ul. Droga Męczenników Majdanka 12
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 7463191 , fax. 081 7462238
  • Data zamieszczenia: 2010-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Lublinie
    ul. Droga Męczenników Majdanka 12 12
    20-325 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 7463191, fax. 081 7462238
    REGON: 01251326200131
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa wraz z przebudową budynku biurowego OR KRUS w Lublinie, ul. Droga Męczenników Majdanka 12
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest wybór wykonawcy robót przy zadaniu inwestycyjnym pn.: Rozbudowa wraz z przebudową budynku biurowego OR KRUS w Lublinie, ul. Droga Męczenników Majdanka 12, składające się z następujących zadań: 1) rozbiórka przybudówki (istniejącego łącznika) budynku biurowego, 2) rozbudowa budynku biurowego z instalacjami wewnętrznymi i zewnętrznymi oraz zagospodarowaniem terenu (np. wycinka drzew, wykonanie ogrodzenia i parkingów, wykonanie nasadzeń kompensacyjnych) 3) wyposażenie nowego budynku w meble i drobne wyposażenie zgodnie z wykazem zawartym w załączniku nr 8 do SIWZ, 4) wykonanie zjazdu z drogi gminnej nr - 106788L - ul. Wrońskiej na teren działki nr ewid. 17/18, 5) przebudowa dachu na istniejącym budynku biurowym, 6) wykonanie remontu w istniejącym budynku, polegającym na: a) remoncie pomieszczeń sanitarnych (13 sztuk) - rozebranie ścian i obudów w miejscach usytuowania pionów kanalizacyjnych, - wymiana pionów kanalizacyjnych, - odtworzenie rozebranych ścian obudów rurociągów, - obudowa rurociągów kanalizacyjnych poziomy, - ułożenie glazury, - tynki i malatura ścian ponad glazurą, - wymiana armatury sanitarnej. b) wymianie podwieszanych sufitów w ? długości korytarza na parterze - 101,00 m?, c) wymianie wykładzin podłogowych w pokojach biurowych wraz z cokołami - 1600 m?, d) malowaniu ścian i sufitów wraz z przygotowaniem podłoża, wymianą kratek wentylacyjnych oraz malowanie grzejników i rur co - 9800 m?, e) wymianie mebli biurowych, f) zakupie i montażu 2 klimatyzatorów. Szczegółowy opis i rodzaj robót remontowych oraz wykaz mebli biurowych zawiera załącznik nr 8 do SIWZ. 2. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: - projekty budowlane, - projekty wykonawcze, - przedmiary robót, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót które stanowią załącznik nr 9 do SIWZ Zamawiający zaznacza, iż załączone przedmiary mają wyłącznie charakter pomocniczy, poglądowy i orientacyjny, a podstawą do obliczenia ceny oferty jest dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 3. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być realizowane zgodnie z projektami budowlanymi i wykonawczymi, a także innymi decyzjami i warunkami wydanymi na potrzeby realizacji przedmiotowych zamówień. 4. Wszystkie dokumenty zamieszczone przez Zamawiającego na stronie internetowej http:/www.krus.gov.pl, m.in. projekty budowlane, projekty wykonawcze, przedmiary robót , specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, dostępne są do wglądu w siedzibie Zamawiającego. 5. Inwestycja realizowana będzie na działce o powierzchni 4638 m2, na której stoi budynek OR KRUS w Lublinie: - powierzchnia dróg, parkingów i chodników - 2036m2 Dane dotyczące dobudowywanej części: - powierzchnia zabudowy - 264,10m2, - powierzchnia użytkowa budynku - 831,90m2, - kubatura budynku - 3360,00m3 , - budynek podpiwniczony, 3-kondygnacyjny. Dobudowane skrzydło zaprojektowano o regularnym rzucie w planie w technologii tradycyjnej ze ścianami murowanymi, - ściany piwniczne zewnętrzne zbrojone, betonowe, natomiast wewnętrzne z pustaków betonowych do poziomu parteru. Pod ściany zaprojektowano ławy fundamentowe, - ściany kondygnacji nadziemnych murowane z silikatów bloków drążonych, - stropy żelbetowe gęstożebrowe typu Teriva 6,0, - klatka schodowa żelbetowa monolityczna, - dach o konstrukcji drewnianej kryty blachą tytan-cynk. 6. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcy. Informacje należy złożyć w Załączniku nr 1-Formularz Oferty (rozdział II pkt 15). 7. Materiały i urządzenia stosowane przez Wykonawcę muszą posiadać wymagane polskim prawem atesty, certyfikaty dopuszczające do stosowania oraz deklaracje zgodności jakościowe i bezpieczeństwa. 8. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne szkody i następstwo nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich przebywających w rejonie prowadzonych robót oraz za szkody wynikające ze zniszczenia obiektów, materiałów, sprzętu i innego mienia oraz innych zdarzeń dotyczących robót, będących skutkiem realizacji przedmiotu umowy. 9. Wymagane jest, aby Wykonawca wykonał część robót wymagających wyłączeń/przełączeń w systemie zmianowym w dni wolne od pracy i w sposób możliwie najmniej uciążliwy dla pracowników i interesantów Zamawiającego. 10. Wykonawca we własnym zakresie zapewni warunki socjalne (zaplecze) i inne przewidziane prawem świadczenia dla podległych mu pracowników. 11. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zapewni wszelkie media niezbędne do prowadzenia robót. 12. Wykonawca zapewni swoim pracownikom niezbędny sprzęt i wszelkie dodatkowe wyposażenie w celu zapewnienia bezpieczeństwa i higieny pracy, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 13. Plac budowy Wykonawca ogrodzi barierami stałymi zapewniając jednocześnie bezpieczne dojście do eksploatowanego budynku OR KRUS. 14. Wybrany w przetargu Wykonawca w ciągu 7 dni od dnia zawarcia umowy wraz z Inwestorem Zastępczym opracuje harmonogram rzeczowo-finansowy zwany Harmonogramem Inwestycji, celem jego akceptacji przez Zamawiającego. 15. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zatrudni kierownika budowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 110.000,00 zł (słownie: sto dziesięć tysięcy złotych) w terminie do dnia 02.12.2010r. do godziny 10:00 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach ubezpieczeniowych; d) gwarancjach bankowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane na rachunek Zamawiającego w NBP O/O Lublin, numer rachunku: 49101013390770021893200000 z adnotacją (Wadium na roboty budowlane polegające na rozbudowie wraz z przebudową budynku biurowego OR KRUS w Lublinie, ul. Droga Męczenników Majdanka 12). 4. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż pieniądz, należy oryginał dokumentu umieścić w odrębnej kopercie opatrzonej dopiskiem (WADIUM) i złożyć wraz z ofertą , natomiast kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem dołączyć do oferty. 5. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy PZP. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy PZP, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci, zgodnie z art. 46 ust. 4 ustawy PZP, wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy, na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach