Przetargi.pl
Rozbudowa Szkoły Podstawowej i budowa sali gimnastycznej w Żukowie, gmina Sławno

Gmina Sławno ogłasza przetarg

  • Adres: 76-100 Sławno, ul. M. C. Skłodowskiej 9
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8106229 , fax. 059 8107526
  • Data zamieszczenia: 2015-10-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sławno
    ul. M. C. Skłodowskiej 9 9
    76-100 Sławno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 059 8106229, fax. 059 8107526
    REGON: 77097990900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaslawno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa Szkoły Podstawowej i budowa sali gimnastycznej w Żukowie, gmina Sławno
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej pn. Rozbudowa Szkoły Podstawowej i budowa sali gimnastycznej w Żukowie, gmina Sławno, dz. nr 116/4, 539 i 252 w miejscowości Żukowo, gmina Sławno, zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane i rozporządzeniami wykonawczymi oraz uzyskanie, w imieniu Zamawiającego, pozwolenia na użytkowanie obiektu. 2. Na przedmiot zamówienia składają się następujące roboty objęte dokumentacją projektową: 1) rozbudowa istniejącego obiektu szkoły (budynek A1) poprzez budowę nowego budynku części dydaktycznej i łącznika (budynek B) i budynku sali gimnastycznej (budynek C), 2) rozbiórka istniejących budynków: budynek A2 - sanitariat (rozpoczęcie rozbiórki od 1.03.2017 r.), garaż i budynek gospodarczy, 3) wykonanie zagospodarowania terenu i infrastruktury towarzyszącej w tym m. in.: dróg dojazdowych, parkingu, chodników, małej architektury. 3. Z zakresu prac objętych projektem budowlanym wyłącza się: 1) wykonanie placu zabaw z ogrodzeniem (w miejscu projektowanego placu zabaw Wykonawca wykona korytowanie na głębokość 10 cm analogicznie jak dla terenów zielonych); 2) zakup i dostawę wyposażenia: ławek szatniowych, zabudowy meblowej sal lekcyjnych, TYP IX.15 tablic korkowych, TYP IX.16 gablot ogłoszeniowych, szafek, mebli; 3) wykonanie instalacji kanalizacji deszczowej od punktu SD7 do Sd1 i R, Wykonawca zakończy wykonanie na studzience Sd7; 4) wykonanie terenów zieleni, w miejscach projektowanych trawników Wykonawca wykona korytowanie na głębokość min. 10 cm z pominięciem terenu Siedzisko zewnętrzne rys. A.6.11, które należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową również z obsianiem trawą. 4. Na przedmiot zamówienia składają się następujące roboty nie objęte dokumentacją projektową: 1) zaprojektowanie i wykonanie instalacji fotowoltaicznej zgodnie z wymaganiami dla instalacji fotowoltaicznej o mocy 10 kWp stanowiącymi załącznik do SIWZ; 2) montaż konstrukcji do pionowego podnoszenia i opuszczania kotary grodzącej z napędem elektrycznym, sterowanej zdalnie pilotem, dzielącej salę gimnastyczną na dwie równe części, mocowanej bezpośrednio do dźwigara oraz montaż kotary siatkowo-tkaninowej nieprzezroczystej; 3) montaż tablicy białej w sali komputerowej 1.14. Tablica z wierzchnią powłoką akrylowo-poliestrową o grubości 25 mikronów (powłoką ceramiczną o grubości 40 mikronów) z ramą wykonaną z ceownika aluminiowego w kolorze naturalnym, wykończona bezpiecznymi narożnikami z tworzywa. Wymiary: min. 340x100 cm. 4) montaż tablic szkolnych w salach lekcyjnych zgodnie z dokumentacją projektową. Tablice kredowe sucho ścieralne z powłoką akrylowo-poliestrowa o grubości 25 mikronów (powłoka ceramiczna grubości 40 mikronów). Wymiary: min. 340x100 cm. 5. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: 1) zapewnienia wykonania planu ewakuacji budynku oraz wyposażenia budynku w wymagane projektem i przepisami prawa środki ochrony przeciwpożarowej i oznaczenia ewakuacyjne; 2) zapewnienia wykonania badań termowizyjnych (kontroli jakości prac budowlanych) przegród zewnętrznych zgodnie z normą europejską PN-EN 13187 Właściwości cieplne budynków - Jakościowa detekcja wad cieplnych w obudowie budynku - metoda podczerwieni po zakończeniu etapu 1 (badanie w odpowiednich warunkach atmosferycznych) i sporządzenia raportu przez firmę zewnętrzną (firma musi zostać zaakceptowana przez Zamawiającego); 3) sporządzenia Świadectwa charakterystyki energetycznej budynku zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 2014 r. o charakterystyce energetycznej budynków (Dz. U. z 2014 r., poz. 1200 z późn. zm.) i Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 27 lutego 2015 r. w sprawie metodologii wyznaczania charakterystyki energetycznej budynku lub części budynku oraz świadectw charakterystyki energetycznej (Dz. U. z 2015 r., poz. 376); 4) wykonywania czynności serwisowych i eksploatacyjnych oraz wymaganych przeglądów okresowych wszystkich zamontowanych urządzeń przez trzy lata (liczone od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego zamówienia bez uwag); 5) wykonania instrukcji użytkowania obiektu w oparciu o zastosowane urządzenia i dokonanie przeszkolenia personelu szkoły oraz zapewnienie kontroli wyników i regulacji systemu. Wykonawca jest zobowiązany dokonać pełnej integracji umożliwiającej odczyt poboru energii zgodnie z wytycznymi Programu Priorytetowego Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska Efektywnego Wykorzystania energii LEMUR Energooszczędne Budynki Użyteczności Publicznej; 6) uzyskania pozwolenia na użytkowanie dla obiektu po wykonaniu całości zakresu robót budowlanych; 7) zapewnienia obsługi geotechnicznej i geodezyjnej nad realizacją robót łącznie z geodezyjnym wytyczeniem i inwentaryzacją powykonawczą. 6. Zmiany materiałowe w stosunku do dokumentacji projektowej: 1) Materiał: TYP X.1.1. Ogrodzenie wysokie: ogrodzenie w wysokości 3,5 m obsadzone winobluszczem trójklapowym, panele z prętów pionowych o średnicy min. pręta pionowego 6 mm, w przypadku dwóch końcowych prętów pionowych średnica wynosi 8 mm i poziomych ceowników zimno giętych o wymiarach 20x5x2 mm; oczko o wymiarach 50x200 mm, szerokość paneli 2500 mm, system montażu przez śruby hakowe do słupków z otworami montażowymi. Słupki 60x40. 2) Materiał: TYP X.1.2. Ogrodzenie niskie: ogrodzenie panelowe w wysokości 1,8 m, panele z prętów pionowych o średnicy min. ?5 mm i poziomych ceowników zimno giętych o wymiarach 20x5x2 mm; oczko o wymiarach 50x200 mm, szerokość paneli 2500 mm, system montażu przez śruby hakowe do słupków z otworami montażowymi. Słupki 60x40. Malowane proszkowo na RAL 7016. 7. Etapowanie inwestycji: 1) Nie obowiązuje opisane w dokumentacji projektowej etapowanie inwestycji. 2) Zamówienie należy wykonać w dwóch etapach. a) Etap 1: Wykonanie stanu surowego zamkniętego z ociepleniem zewnętrznym i wykonanie instalacji C.O. budynku C i budynku B bez pomieszczeń łącznika 0.27, 0.28, 0.29, 0.30, które są projektowane w miejscu budynku A2 - sanitariat (rozpoczęcie rozbiórki 1.03.2017 r.). Za stan surowy zamknięty Zamawiający uważa wykonanie przegród zewnętrznych, stropodachu, dachu i warstw izolacji, tak by możliwe było wykonanie badań termowizyjnych. Etap 1 należy wykonać do 15.12.2016 r. i rozpocząć ogrzewanie budynku w celu jego osuszenia. Koszty ogrzewania budynku w czasie trwania budowy poniesie Wykonawca robót. b) Etap 2: Wykonanie pozostałych prac zakresu zamówienia m.in. roboty instalacyjne sanitarne, instalacyjne elektryczne, teletechniczne, wykończeniowe, drogowe i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie do 31.07.2017 r. 8. Informacje o obiekcie: 1) Obiekt został zaprojektowany jako budynek energooszczędny: praca układów, urządzeń i instalacji będzie monitorowana po oddaniu obiektu do użytkowania. 2) Budynek części dydaktycznej - konstrukcja mieszana, szkieletowo-ścienna żelbetowa. Szkielet żelbetowy z wypełnieniem z bloczków gazobetonowych. 3) Łącznik - konstrukcja słupowa żelbetowa. Szkielet żelbetowy z wypełnieniem z bloczków gazobetonowych. 4) Budynek sali gimnastycznej - konstrukcja szkieletowa żelbetowa. Szkielet żelbetowy z wypełnieniem z bloczków gazobetonowych. Konstrukcja nośna dachu: dźwigary z drewna klejonego i płatwie drewniane oparte na słupach żelbetowych. 5) Posadowienie obiektu: bezpośrednie na ławach i stopach fundamentowych. 6) Jako zasilanie centralnego ogrzewania, zasilanie nagrzewnic wentylacyjnych i ciepłej wody użytkowej pompa ciepła z zespołem sond gruntowych. W budynku, w wydzielonych pomieszczeniach zaprojektowano wentylację mechaniczną obsługiwaną przez centrale wentylacyjne. 7) Oprócz podstawowych instalacji elektrycznych zaprojektowano również instalację standardu KNX oraz instalacje teletechniczne i teleinformatyczne. 8) Charakterystyczne parametry budynku: a) kubatura: 10 516,5 m3 b) powierzchnia zabudowy: 1 905,79 m2 c) powierzchnia użytkowa: 2 295,71 m2 d) ilość kondygnacji: 2 kondygnacje nadziemne w części dydaktycznej, 1 kondygnacja nadziemna w sali gimnastycznej i łączniku. 9. Zamawiający uzyskał decyzje pozwolenia na budowę: 1) nr 220/2013 z dnia 16.05.2013 r., 2) nr 535/2014 z dnia 21.10.2014 r. w sprawie zmiany pozwolenia na budowę nr 220/2013, 3) nr 311/2015 z dnia 17.07.2015 r. w sprawie zmiany pozwolenia na budowę nr 220/2013 i 535/2013. Powyższe decyzje zatwierdzają: 1) Projekt budowlany na rozbudowę budynku szkoły Podstawowej w miejscowości Żukowo, działka nr 116/4 obręb Żukowo, gmina Sławno z grudnia 2012 r.; 2) Zamienny projekt architektoniczno-budowlany pn. Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w miejscowości Żukowo, działka nr 116/4, 539, 252, obręb Żukowo, gmina Sławno z lipca 2014 r.; 3) Zamienny projekt architektoniczno-budowlany pn. Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w miejscowości Żukowo, działka nr 116/4, 539, 252, obręb Żukowo, gmina Sławno oraz zamienny projekt zagospodarowania działki nr 116/4, 539, 252, obręb Żukowo, gmina Sławno z czerwca 2015 r. 10. Szczegółowy opis i zakres rzeczowy robót budowlanych Rozbudowa Szkoły Podstawowej i budowa sali gimnastycznej w Żukowie, gmina Sławno zawierają: 1) Projekt budowlany na rozbudowę budynku szkoły Podstawowej w miejscowości Żukowo, działka nr 116/4 obręb Żukowo, gmina Sławno z grudnia 2012 r.; 2) Zamienny projekt architektoniczno-budowlany pn. Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w miejscowości Żukowo, działka nr 116/4, 539, 252, obręb Żukowo, gmina Sławno z lipca 2014 r.; 3) Projekt budowlany zamienny Rozbudowa budynku szkoły podstawowej w miejscowości Żukowo, Gmina Sławno z czerwca 2015 r.: a) Dokumentacja formalno-prawna; b) Projekt zamienny budynku i zagospodarowania terenu; c) Instalacje sanitarne zewnętrzne; d) Dolne źródło ciepła - pompa ciepła; e) Instalacje sanitarne wewnętrzne; f) Instalacje elektryczne wewnętrzne. 4) Projekt wykonawczy zamienny Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w miejscowości Żukowo, Gmina Sławno z czerwca 2015 r.: a) Tom 1 - Architektura i projekt drogowy; b) Tom 2 - Konstrukcja; c) Tom 3 - Instalacje sanitarne, instalacje elektryczne, instalacje niskoprądowe. 5) Projekt prac geologicznych dla wykonania 27 otworów dla wykorzystania ciepła ziemi na terenie działki nr 116/4 w miejscowości Żukowo; 6) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych: a) Ogólna specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - roboty ogólnobudowlane; b) Ogólna specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - roboty drogowe; c) Ogólna specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - instalacje sanitarne zewnętrzne; d) Ogólna specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - instalacje sanitarne, dolne źródło ciepła; e) Ogólna specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - instalacje sanitarne wewnętrzne; f) Ogólna specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - instalacje elektryczne; g) Ogólna specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - instalacje teleinformatyczne; h) Ogólna specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - instalacje teletechniczne. Dokumenty te powinny być wykorzystane do sporządzenia kosztorysu ofertowego i zestawienia rzeczowo - finansowego (Załącznik nr 7 do SIWZ). Kompletna dokumentacja projektowa i skany decyzji dostępne są na stronie internetowej Zamawiającego. 11. Inne wymagania Zamawiającego wobec Wykonawcy w ramach ustalonego wynagrodzenia: 1) projekt wykonania instalacji fotowoltaicznej musi zostać wykonany w uzgodnieniu z Autorem Projektu, rozpoczęcie prac instalacyjnych będzie możliwe po zaakceptowaniu projektu przez Nadzór Autorski i Zamawiającego; 2) projekt wykonania instalacji fotowoltaicznej musi zostać wykonany w uzgodnieniu z Autorem Dokumentacji Projektowej, rozpoczęcie prac instalacyjnych będzie możliwe po zaakceptowaniu projektu przez Nadzór Autorski i Zamawiającego; 3) przed wbudowaniem materiałów Wykonawca jest zobowiązany wystąpić z wnioskiem o zatwierdzenie materiałów i uzyskać akceptacje Nadzoru Inwestorskiego i Nadzoru Autorskiego na materiał (wzór wniosku opracuje Wykonawca w konsultacji z Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego); 4) do Wykonawcy należy przygotowanie i utrzymanie placu i zaplecza budowy, a w szczególności ich ogrodzenie i dozór, aby zapewnić bezpieczeństwo użytkownikom istniejącej szkoły; 5) Wykonawca jest zobowiązany zapewnić użytkownikom dostęp do istniejącego budynku szkoły w czasie zajęć szkolnych, wszystkie roboty wpływające na funkcjonowanie szkoły należy wykonywać po wcześniejszej konsultacji z Dyrektorem Szkoły i Inspektorem Nadzoru; 6) Wykonawca zapewni przygotowanie i utrzymanie zaplecza dla Inspektora Nadzoru: kontener biurowy min. 10 m2 w obrębie zaplecza budowy; 7) do Wykonawcy należy wykonanie, utrzymanie i rozbiórka drogi dojazdowej do placu budowy przez działkę nr 115 obręb Żukowo (brak możliwości dojazdu przez teren przyległy do istniejącej szkoły); 8) Wykonawca przewiezie do miejscowości Brzeście i przekaże Zamawiającemu czysty gruz betonowy i ceglany pozyskany z rozbiórek; 9) Wykonawca złoży i przekaże Zamawiającemu ziemie urodzajną (humus) z plantowania terenu; 10) Wykonawca przewiezie zdemontowaną nawierzchnię z kostek betonowych i obrzeży do miejscowości Brzeście i złoży w miejscu wskazanym przez Zamawiającego; 11) Wykonawca zdemontuje i przekaże Zamawiającemu infrastrukturę sportową w obrębie prowadzonych prac; 12) Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania robót budowlanych zgodnie z art. 21a. Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jedn. Dz. U. 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.), jest obowiązany opracować plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz zaznajomić z nią pracowników w zakresie wykonywanych przez nich robót; 13) Wykonawca zlikwiduje plac budowy na własny koszt i doprowadzi teren do należytego stanu; 14) Wykonawca robót w miejscach sąsiadujących z istniejącą zabudową zobowiązany jest do prowadzenia robót ze szczególną ostrożnością; 15) Wykonawca zobowiązany jest do takiego prowadzenia robót, aby nie wystąpiły uszkodzenia obiektów i infrastruktury, zlokalizowanych na terenie placu budowy i nie podlegających przebudowie oraz zlokalizowanych poza terenem placu budowy. W przypadku wystąpienia uszkodzeń tych obiektów lub infrastruktury, Wykonawca zobowiązany jest do naprawy uszkodzeń lub odtworzenia tych obiektów lub infrastruktury; 16) Wykonawca w ramach wynagrodzenia wykona własnym staraniem zasilanie placu budowy w energię elektryczną i wodę, na warunkach uzgodnionych z gestorami tych mediów; 17) Wykonawca, jeżeli uzna za konieczne, zapewni ochronę mienia znajdującego się na placu budowy, Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za mienie Wykonawcy; 18) Wykonawca zobowiązany jest zorganizować plac budowy zgodnie z wymogami właściwej gospodarki odpadami oraz w sposób zapewniający ochronę powietrza atmosferycznego przed zanieczyszczeniem, w tym także przez zastosowanie sprawnego i właściwie eksploatowanego sprzętu oraz najmniej uciążliwej akustycznie technologii prowadzenia robót; 19) Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania odpadów budowlanych wytworzonych w trakcie prac oraz prowadzenia ich ewidencji i uzyskania decyzji zatwierdzającej program gospodarki odpadami; 20) W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji. W przypadku projektowanych rozwiązań systemowych Wykonawca zobowiązany jest do zastosowania odpowiadających rozwiązań systemowych. 12. Informacje dotyczące wynagrodzenia i gwarancji: 1) W ofercie Wykonawca określa wynagrodzenie ryczałtowe za wykonanie robót opisanych w załączonej dokumentacji projektowej, STWIOR i SIWZ. 2) Wykonawca w wynagrodzeniu ryczałtowym musi uwzględnić wszystkie koszty wykonania robót określonych w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, a także koszty wynikające z zapisów SIWZ. 3) W przypadku wynagrodzenia ryczałtowego przedmiar robót nie determinuje zakresu prac objętych przedmiotem zamówienia. Zawarte w przedmiarze robót zestawienia mają jedynie zobrazować skalę robót budowlanych i pomóc w oszacowaniu kosztów inwestycji, wobec czego jest on wyłącznie dokumentem pomocniczym. 4) Na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest wykonać roboty dodatkowe. Podstawę obliczania kosztów ewentualnych robót dodatkowych stanowić będzie kosztorys ofertowy opracowany na podstawie cen jednostkowych lub dane wyjściowe do kosztorysowania przyjęte do sporządzenia kosztorysu ofertowego Wykonawcy, ceny jednostkowe pracy sprzętu i materiałów zaproponowanych przez Wykonawcę, ale nie większe niż średnie ceny SEKOCENBUD dla kwartału poprzedzającego termin wykonania robót budowlanych. 5) Na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest wykonać roboty zamienne (w stosunku do robót przewidzianych w projekcie). Rozliczenie ewentualnych robót zamiennych nastąpi kosztorysem różnicowym, który stanowić będzie różnicę pomiędzy kosztorysem ofertowym dla robót podstawowych, a kosztorysem robót zamiennych. Kosztorys zamienny należy opracować na zasadach określonych dla kosztorysu robót dodatkowych. O konieczności wykonania robót zamiennych zamawiający pisemnie powiadamia wykonawcę. Wykonawca w terminie 7 dni od daty otrzymania tego pisma sporządza kosztorys różnicowy. 6) Roboty zamienne mogą być także wykonane na wniosek Wykonawcy po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu umowy według zasad jak dla robót zamiennych na żądanie Zamawiającego. 7) Przewiduje się także możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy (roboty zaniechane), w sytuacji gdy wykonanie danych robót będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu umowy określonego w punkcie 1 niniejszego paragrafu. 8) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu rzeczowego na skutek wprowadzenia robót zamiennych oraz ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy (roboty zaniechane), bez wynagrodzenia i odszkodowania dla Wykonawcy w oparciu o protokół konieczności na podstawie kosztorysu różnicowego przy jednoczesnym zachowaniu tych samych cen i wskaźników. 9) Wykonawca poniesie wszystkie koszty związane z realizacją zadania. 10) Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia wynosi minimum 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Zamawiający wymaga by okres rękojmi był równy okresowi udzielonej gwarancji. Gwarancja obejmuje obiekt z wyposażeniem, czyli wszystkimi zamontowanymi przez Wykonawcę urządzeniami oraz elementy infrastruktury. 11) Wady, które zostaną ujawnione w termowizyjnej kontroli jakości prac budowlanych będą podstawą do żądania od Wykonawcy ponownego wykonania robót i ponownego wykonania badania termowizyjnego na koszt Wykonawcy. 13. Inne informacje: 1) Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zamiany materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej, pod warunkiem że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. Będą to np. okoliczności: powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatacje i konserwację wykonanego przedmiotu umowy, powodujące poprawienie parametrów technicznych, wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów. Zmiany muszą zostać zaakceptowane przez Nadzór Autorski i Nadzór Inwestorski. 2) Zamówienie nie obejmuje przystosowania punktu czerpania wody na działce nr 325/5, o którym mówi pkt. 11 Projektu rozbudowy budynku Szkoły Podstawowej w Żukowie z grudnia 2012 roku. Wskazane jest, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca roboty budowlanej, w celu uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty wizji lokalnej poniesie Wykonawca
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 250.000,00 zł (słownie złotych: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium można wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Sławno Nr 50 9317 00020000 3131 2000 0030 z dopiskiem Wadium na rozbudowę szkoły w Żukowie. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. Kopię przelewu należy załączyć do oferty. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz-oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy w Sławnie, ul. M.C. Skłodowskiej 9,76-100 Sławno - w Sekretariacie, pokój nr 10 (Zamawiający w tym przypadku nie żąda załączenia potwierdzenia wniesienia wadium do oferty). 8. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób inny niż określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie stosownych przepisów. 9. Zamawiający dokonuje zwrotu wadium zgodnie z postanowieniami art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 10. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art. 46 ustawy - Prawo zamówień publicznych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres obowiązywania gwarancji (nie krótszy niż 60 miesięcy)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ug.slawno.ibip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach