Przetargi.pl
Rozbudowa systemu wodno-kanalizacyjnego Gminy Skierbieszów poprzez budowę kanalizacji sanitarnej podciśnieniowej dla miejscowości Skierbieszów - etap II oraz budowę wodociągu grupowego Łaziska - etap II

Gmina Skierbieszów ogłasza przetarg

  • Adres: 22-420 Skierbieszów, Rynek 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6213670 , fax. 084 6213670
  • Data zamieszczenia: 2010-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Skierbieszów
    Rynek 1 1
    22-420 Skierbieszów, woj. lubelskie
    tel. 084 6213670, fax. 084 6213670
    REGON: 95036856900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.skierbieszow.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa systemu wodno-kanalizacyjnego Gminy Skierbieszów poprzez budowę kanalizacji sanitarnej podciśnieniowej dla miejscowości Skierbieszów - etap II oraz budowę wodociągu grupowego Łaziska - etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia podzielono na dwa etapy: I etap zadania to Budowa kanalizacji sanitarnej podciśnieniowej dla miejscowości Skierbieszów etap II - polegająca na wykonaniu rurociągów podciśnieniowych w zakresie średnic od ?90 do ? 200 o łącznej długości 5841mb wraz z monitoringiem każdego zaworu podciśnieniowego zamontowanego w studni podciśnieniowej. Ilość studni podciśnieniowych objętych przedmiotem zamówienia wynosi 79 sztuk oraz przyłącza kanalizacji sanitarnej grawitacyjne ? 160 o łącznej długości 1678mb. II etap zadania to Budowa wodociągu grupowego Łaziska etap II - zasilającego gospodarstwa zagrodowe w miejscowościach Łaziska, Sławęcin, Suchodębie, Szorcówka, Hajowniki, Iłowiec położonych w gminie Skierbieszów. Sieć posadowiona będzie na głębokości ok. 1,5 m p.p.t. Źródłem wody dla projektowanego wodociągu będzie istniejąca stacja wodociągowa we wsi Łaziska. Zakres robót budowlanych obejmuje wykonanie sieci wodociągowej wraz z przyłączami i pompownią ppoż obejmującymi następujące roboty: Sieć wodociągowa: - PCV Dz160 - 12 220 mb - PE HD Dz 160 - 705 mb - PCV Dz 90 - 310 mb Razem sieć wodociągowa - 13 235 mb Przyłącza wodociągowe: - PE - HD Dz 40 - 3 893 mb - PE - HD Dz 50 - 517 mb Razem przyłącza - 4 410 mb Punkty czerpalne - 126 szt. Pompownia ppoż. - 1 kpl. Przyłącze elektryczne do pompowni ppoż. - 50 mb Szczegółowy zakres robót, technologię wykonawstwa oraz warunki odbioru zawarte są w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - załączniki nr 8, 9 do SIWZ, przedmiarach robót - załącznik nr 7 do SIWZ oraz dokumentacji projektowej (kanalizacja i wodociąg) - załączniki nr 10, 11 do SIWZ. Wymieniona wyżej dokumentacja stanowi integralną część Specyfikacji, z zastrzeżeniem, że wszystkie wskazania z nazwy materiałów, urządzeń i armatury należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29.ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów, urządzeń i armatury równoważnej. Do urządzeń wskazanych w projekcie budowlanym, dla których są wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie można stosować urządzenia równoważne. Urządzenia równoważne powinny spełniać parametry techniczne, które nie mogą być niższe od zastosowanych w dokumentacji projektowej. Wszelkie odstępstwa od dokumentacji projektowej w wykonawstwie muszą być udokumentowane załączonymi do oferty obliczeniami, szczegółowymi rysunkami technicznymi, atestami PZH, aprobatami, deklaracjami zgodności, kartami katalogowymi urządzeń zamiennych. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych urządzeń w stosunku do przyjętych w projekcie Powyższe zmiany muszą być wykazane w załączonej tabeli /Wykaz urządzeń równoważnych/ i dołączone do oferty. Brak wskazania w załączniku propozycji zastosowania urządzeń równoważnych oznaczać będzie deklaracją wykonawcy, że przedmiot zamówienia zostanie wykonany przy zastosowaniu urządzeń i materiałów przyjętych w projekcie budowlanym. Udowodnienie, że urządzenia i armatura są równoważne spoczywa na wykonawcy na etapie składania ofert. Dokumenty potwierdzające należy załączyć do oferty. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny równoważności proponowanych rozwiązań. Zamawiający zastrzega sobie także prawo do korzystania z opinii ekspertów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w: a) Dokumentacji technicznej i przedmiarach robót. Przy opracowywaniu kosztorysu ofertowego należy ściśle przestrzegać zakresu robót objętego w przedmiarach robót i opisanych w specyfikacji technicznej. Przed opracowaniem kosztorysu ofertowego wskazane jest dokładne zapoznanie się z dokumentacją techniczną i terenem, na którym będzie wykonywana inwestycja. b) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót określającej wymagania niezbędne do określenia standardów i jakości wykonania robót, sposobu ich wykonania, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych elementów i odbioru robót. c) Przedmiarach robót, zawierających zestawienie przewidzianych do wykonania robót, stanowiących integralną część niniejszej specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 150 000 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki i złoża potwierdzające je dokumenty: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek takich uprawnień a. na poparcie spełnienia tego warunku Zamawiający żąda, aby wykonawca przedstawił aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert b. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia a. Wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadające swoim rodzajem i wartością roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia, przy czym co najmniej: - dwa zadania sieci kanalizacji sanitarnej podciśnieniowej wraz z systemem monitoringu pracy każdego zaworu podciśnieniowego zamontowanego w studni podciśnieniowej, o łącznej wartości min 4 000 000,00 PLN i o długości sieci kanalizacji podciśnieniowej min. 10 km łącznie, potwierdzone stosownymi dokumentami; - dwa zadania sieci wodociągowej lub kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej o łącznej wartości min 4 000 000,00 PLN i o długości sieci wodociągowej lub kanalizacji ciśnieniowej (tłocznej) min. 20 km łącznie, potwierdzone stosownymi dokumentami; Do oferty wykonawca dołączy wykaz wykonanych robót budowlanych z podaniem ich wartości oraz daty zakończenia i miejsca wykonania na druku Doświadczenie zawodowe zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ i załączy dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych zamówień. b. udokumentują, że dysponują nw. osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz posiadają potencjał techniczny niezbędny do wykonania zadania: - kierownika budowy - z uprawnieniami budowlanymi specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych i wodociągowych - 2 osoby, Wykonawca sporządzi i dołączy do oferty druk Potencjał kadrowy zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ, w którym wykaże ww. osoby, do oferty wykonawca dołączy ksero uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenie stwierdzające przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa dla w/w osób); 3) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia a. na poparcie spełnienia tego warunku Zamawiający żąda aby wykonawca przedstawił informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. Posiadane środki finansowe lub zdolność kredytowa min. 6 000 000,00 PLN. Potwierdzenie posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej musi być dokonane jednoznacznie - bez zastrzeżeń spełniania dodatkowych warunków. b. złoży oświadczenie o niezaleganiu w podatkach i opłatach - załącznik nr 3 do SIWZ c. Wykonawca dołączy do oferty polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty te muszą być złożone przez każdy podmiot. 4) Nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp i potwierdzą spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy pzp: a. Na potwierdzenie spełnienia warunku 4) wykonawca załączy do oferty oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy pzp z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ 5) Udzielą gwarancji na wykonane roboty na okres nie krótszy niż 36 miesięcy. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły - spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie któregokolwiek z w/w warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 3. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp. 4. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: 1) jest niezgodna z ustawą, 2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy pzp, 3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 5) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 6) zawiera błędy w obliczaniu ceny, 7) wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodzi się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy pzp, 8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca ma dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - wykaz wykonanych robót budowlanych z podaniem ich wartości oraz daty zakończenia, miejsca wykonania i długości wykonanej sieci na druku Doświadczenie zawodowe zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ i załączy dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych zamówień. (zgodnych z warunkiem opisanym w pkt V SIWZ) - druk Potencjał kadrowy zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ, w którym wykaże osoby niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia wraz z uprawnieniami budowlanymi oraz aktualnym zaświadczeniem stwierdzającym przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa dla tych osób; - informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. Posiadane środki finansowe lub zdolność kredytowa min. 6 000 000,00 PLN. Potwierdzenie posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej musi być dokonane jednoznacznie - bez zastrzeżeń spełniania dodatkowych warunków. - oświadczenie o niezaleganiu w podatkach i opłatach - załącznik nr 3 do SIWZ - polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty te muszą być złożone przez każdy podmiot - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy pzp z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ - wniesienie wymaganego wadium w terminie Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez wykonawcę z dopiskiem - za zgodność z oryginałem. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby odrzucenie oferty bądź unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.skierbieszow.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach