Przetargi.pl
Rozbudowa stacji wodociągowej w celu uzdatniania wody dla potrzeb wodociągu w Niedrzwicy Dużej

Przedsiębiorstwo Komunalne NAŁĘCZ Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 24-220 Niedrzwica Duża, ul. Kościelna 3
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 517 50 70 , fax. 81 517 50 70
  • Data zamieszczenia: 2014-03-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Komunalne NAŁĘCZ Sp. z o.o.
    ul. Kościelna 3 3
    24-220 Niedrzwica Duża, woj. lubelskie
    tel. 81 517 50 70, fax. 81 517 50 70
    REGON: 06054716300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka komunalna, spółka z o.o.- jednostka organizacyjna gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa stacji wodociągowej w celu uzdatniania wody dla potrzeb wodociągu w Niedrzwicy Dużej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn: Rozbudowa stacji wodociągowej w celu uzdatniania wody dla potrzeb wodociągu w Niedrzwicy Dużej 1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa stacji wodociągowej (stacji uzdatniania wody) na działce nr ew. 828 położonej w miejscowości Niedrzwica Duża przy ul. Bełżyckiej gm. Niedrzwica Duża, w zakresie wynikającym z zatwierdzonego projektu budowlanego obejmującego: rozbudowę i przebudowę budynku stacji uzdatniania wody, przebudowę instalacji technologicznych wraz z wykonaniem odstojnika popłuczyn, instalacji wodociągowych, instalacji kanalizacji grawitacyjnej, instalacji kanalizacji tłocznej, instalacji elektrycznych zalicznikowych i sterowniczych oraz remont ogrodzenia. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załącznik do niniejszej SIWZ, w tym w szczególności projekty budowlane. 3. Wynagrodzenie wykonawcy będzie wynagrodzeniem ryczałtowym. 4. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, w momencie podpisania umowy przedłoży Zamawiającemu kosztorys ofertowy uproszczony zawierający ceny jednostkowe i wartość robót wykonany na podstawie przedmiaru robót. Kosztorys będzie miał charakter pomocniczy, będzie służył np. jako materiał uwiarygodniający cenę ofertową oraz na potrzeby rozliczenia się Zamawiającego z Urzędem Marszałkowskim z wykonanej inwestycji. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze pewnych robót koniecznych do wykonania na podstawie dokumentacji projektowej (w tym w projekcie wykonawczym) nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu, w cenie umówionej. 5. W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie koszty związane z pełną realizacją przedmiotu zamówienia przez wykonawcę. Niezależnie od zakresu robót wynagrodzenie ma zawierać wszelkie koszty związane z: - doprowadzeniem terenu przyległego do prowadzonych robót po wykonaniu robót do stanu pierwotnego oraz rekompensata ewentualnych szkód dla osób trzecich; - usuwaniem kolizji wynikłych przy realizacji projektu: w związku z niewłaściwym wykonywaniem robót lub błędów Wykonawcy; - organizacją placu budowy; - wykonaniem wszelkich robót nie ujętych w przedmiarze robót a mających wpływ na prawidłowe działanie wbudowanych urządzeń i niezbędnych elementów; - wykonaniem wszelkich elementów nie ujętych w przedmiarze a ujętych w projekcie technicznym. 6. Po wykonaniu prac Wykonawca wykona we własnym zakresie i na własny koszt i przedłoży Zamawiającemu wszystkie niezbędne dokumenty stwierdzające poprawność wykonania prac - dokumentację powykonawczą niezbędną do zgłoszenia zakończenia robót w PINB w Lublinie 7. Wykonawca udziela 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty która obejmuje także wszelkie urządzenia i materiały, które wchodzą w skład realizowanego zadania 8. Wykonawca po wykonaniu prac przedłoży atesty i certyfikaty , DTR oraz inne niezbędne do eksploatacji dokumenty na wbudowane materiały i urządzenia oraz niezbędne badania laboratoryjne. 9. W celu prawidłowej wyceny zadania oferent może zapoznać się z terenem, na którym realizowane będą roboty. 10. Przekazanie placu budowy nastąpi w terminie do 7 dni po podpisaniu umowy 11. Na powyższe zadanie Przedsiębiorstwo Komunalne Nałęcz złożyło wniosek o dofinansowanie w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. UWAGA: 1) Wykonawca winien zapoznać się z dokumentacją przetargową, a zaistniałe ewentualnie nieścisłości lub braki wyjaśnić z Zamawiającym na podstawie art. 38 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Dokumentacja techniczna w wersji papierowej jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego 3) Ilekroć w dokumentacji przetargowej wskazano markę, znak towarowy, lub pochodzenie produktu lub urządzenia, należy przyjąć, że za każdą nazwą jest umieszczone słowo lub równoważne, tzn. że materiały sprzęt itp. rozwiązania równoważne będą posiadały (charakteryzowały się) parametrami nie gorszymi niż opisane w dokumentacji przetargowej, które będą kompatybilne z innymi materiałami i urządzeniami, oraz które będą gwarantowały realizację robót zgodnie z wydanym pozwoleniem na budowę. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania urządzeń równoważnych w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Ewentualne wskazanie przez Zamawiającego nazwy producenta ma na celu określenie klasy, funkcjonalności, przeznaczenia sprzętu będących przedmiotem zamówienia i służą ustaleniu standardu, nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ wskazane zostały normy Zamawiający dopuszcza rozwiązania (oferty) równoważne. Za ofertę równoważną Zamawiający uzna tę, która spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego określone w SIWZ oraz, w której zaoferowane parametry techniczne i funkcjonalne są identyczne lub nie gorsze niż wskazane w SIWZ. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp - Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty dokument, w którym wskaże poprzez tabelaryczne porównanie technologii, materiałów i sprzętu określonego w wyżej wymienionych dokumentach, że oferowane rozwiązanie jest rozwiązaniem równoważnym a tym samym spełnia wymagania Zamawiającego. Jeżeli rozwiązania równoważne będą naruszały wymogi niniejszej SIWZ, ustawy Prawo budowlane oraz innych przepisy lub zasady wiedzy technicznej, spowoduje to uznanie ich za nierównoważne i odrzucenie oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4)Opis techniczny projektu będącego załącznikiem do niniejszej SIWZ zawiera zapisy dotyczące budowy ogrodzenia i urządzenia zieleni. Wykonawca zobowiązany jest pominąć do wyceny przedmiotu zamówienia budowę ogrodzenia i urządzenia zieleni. Zamawiający nie przewiduje realizacji tych robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium. 2. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w kwocie 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). Wadium należy wnieść w jednej z form wymienionych w art. 45 ust. 6 Ustawy PZP: 2.1 pieniądzu; 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3 gwarancjach bankowych; 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) Z treści wadium składanego w innej formie niż pieniądz powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać tylko przelewem na rachunek bankowy nr: 07 1240 1503 1111 0010 2951 5988 - PEKAO SA V ODDZIAŁ LUBLIN z dopiskiem wadium nr sprawy ZP/2/2014. 4. Wadium należy wnieść (liczy się data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego) przed upływem terminu składania ofert. 5. Zamawiający prosi o dołączenie potwierdzenia wniesienia wadium do oferty, w celu usprawnienia procedury sprawdzenia wniesienia wadium przez Wykonawcę. 6. W przypadku wniesienia wadium w gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej z treści gwarancji musi wynikać zapewnienie Zamawiającemu przyznania sumy gwarancyjnej nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie. Z treści gwarancji musi wynikać również zabezpieczenie gwaranta do wypłaty kwoty wadium na zasadach określonych w ustawie Prawo Zamówień publicznych. 7. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 8. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 9. Warunki zwrotu i utraty wadium są określone w art. 46 ustawy Pzp. UWAGA: 1. Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. W myśl art. 63. Ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (Dz. U z 2012 poz. 1376 z późn. zm.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. 2. Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy pzp) uważa się za wniesione w terminie, jeżeli wpłynie na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pknalecz.bip.mbnet.pl/komunikaty/zamowienia-publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach