Przetargi.pl
Rozbudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Józefów

Burmistrz Miasta i Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 27-300 Lipsko, ul. 1-go Maja 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 3780048 , fax. 048 3780048
  • Data zamieszczenia: 2015-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta i Gminy
    ul. 1-go Maja 2 2
    27-300 Lipsko, woj. mazowieckie
    tel. 048 3780048, fax. 048 3780048
    REGON: 00052767000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipsko.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Józefów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Rozbudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Józefów realizowana jako II etap zadania inwestycyjnego pn. Zwodociągowanie południowo-zachodnich terenów gminy Lipsko poprzez rozbudowę wodociągu publicznego z ujęciem w miejscowości Józefów. Zamówienie obejmuje wykonanie: 1) Remontu istniejącego budynku stacji, dobudowę fundamentu pod zbiornik oraz remont ogrodzenia w tym: a) roboty remontowe wewnętrzne b) docieplenie stropodachu płytami styropianowymi c) docieplenie ścian fundamentowych d) docieplenie ścian nadziemia płytami styropianowymi e) opaska z kostki brukowej i schody zewnętrzne, f) drogi dojazdowej g) fundament pod zbiornik h) ogrodzenia z siatki na słupkach stalowych 2) Rozbudowę instalacji technologicznej stacji w zakresie uzdatniania wody, budowy terenowego zbiornika wody uzdatnionej oraz infrastruktury sanitarnej związanej z rozbudową w tym : a) demontażu urządzeń i armatury, b) uzbrojenia studni głębinowej, c) terenowego zbiornika wyrównawczego wody i rurociągów ssawnych i tłocznych, V=200m3, d) urządzeń technologicznych, e) urządzeń sprężonego powietrza, f) rurociągów i armatury, g) wentylacji pomieszczeń, h) kanalizacji wód popłucznych z osadnikiem i terenowym zbiornikiem wody, i) kanalizacji wód spustowych i przelewu ze zbiornika terenowego. 3) Instalacji elektrycznych stacji uzdatniania wody w tym: a) linii kablowych zasilających i sterowniczych, b) tablic rozdzielczych, c) montażu osprzętu d) montażu opraw oświetleniowych, e) układania przewodów, f) instalacji odgromowej g) wykonania pomiarów 4) Przeprowadzenie prób i szkoleń personelu w niezbędnym zakresie 5) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić nieprzerwaną, ciągłą dostawę wody odbiorcom o odpowiednich parametrach jakościowych określonych we właściwych przepisach prawa podczas trwania inwestycji. Zamawiający dopuszcza przerwy w dostawach wody pomiędzy godziną 22 a godziną 5, W takim przypadku należy poinformować inwestora o tym fakcie na 96 godz. przed planowaną przerwą. 6) Oprócz wykonania ww robót Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania w imieniu Zamawiającego wszystkich niezbędnych dokumentów w szczególności inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, niezbędnych do uzyskania ostatecznej decyzji pozwolenia na użytkowanie. 2. Szczegółowy opis robót budowlanych zawarty jest w załączonym do SIWZ dokumentacji projektowej, przedmiarze robót oraz Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium: 10000,00 (słownie: dziesięć tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lipsko.bip.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach