Przetargi.pl
Rozbudowa Przedszkola nr 226 przy ul. Strumykowej 17

Dzielnica Białołęka m. st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 03-122 Warszawa, ul. Modlińska 197/232
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5103125 , fax. 022 5103189
  • Data zamieszczenia: 2009-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dzielnica Białołęka m. st. Warszawy
    ul. Modlińska 197/232 197/232
    03-122 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5103125, fax. 022 5103189
    REGON: 01525966300036
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialoleka.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa Przedszkola nr 226 przy ul. Strumykowej 17
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Rozbudowa Przedszkola nr 226 przy ul. Strumykowej 17 - obejmująca rozbudowę o 6 oddziałów i częściową modernizację istniejącego budynku przedszkola wraz z rozbudową niezbędnej infrastruktury. Zakres robót: 1) wdrożenie projektu organizacji ruchu na czas budowy, 2) zabezpieczenie i wydzielenie placu budowy umożliwiające działanie istniejącego przedszkola i prowadzenie robót, 3) wycinka lub przesadzenie kolidujących drzew i krzewów, 4) rozbudowa obiektu o nowe pomieszczenia dla potrzeb przedszkola, 5) częściowa przebudowa istniejącego zespołu żywieniowego, 6) częściowa przebudowa istniejącego obiektu, 7) budowa i przeniesienie placów zabaw, 8) budowa i przebudowa dróg dojazdowych, 9) zagospodarowanie terenu, 10) odwodnienie terenu, 11) oświetlenie terenu, 12) instalacje wewnętrzne: wody ciepłej i zimnej, kanalizacyjne, centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej, elektryczne - oświetlenia i gniazd wtykowych, oświetlenia ewakuacyjnego, gniazd wtykowych dla zasilania komputerów, sieci strukturalnej obejmującej komputerową sieć logiczną i telefoniczną, SAP - sygnalizacja pożarowa, zasilanie i sterowanie klapami dymowymi, dzwonkowej, antywłamaniowej, kablowej linii n.n. zasilającej połączeń wyrównawczych, odgromowej, zasilania układów technologicznych (kuchnia, wentylacja itp.), 13) wyposażenie technologiczne pomieszczeń obiektu, w tym pomieszczeń kuchni, 14) nasadzenia zieleni, 15) oznakowanie i wyposażenie przeciwpożarowe, 16) wdrożenie stałej organizacji ruchu, 17) wykonanie dokumentacji powykonawczej z inwentaryzacją geodezyjną w wersji papierowej i elektronicznej (w 2 egz.). Uwaga: realizacja i finansowanie inwestycji musi być zgodne z Wieloletnim Planem Inwestycyjnym m.st. Warszawy na lata 2009-2013 (wyciąg dla Dzielnicy Białołęka), w związku z powyższym harmonogram rzeczowo-finansowy należy dostosować do w/w dokumentu. (WPI jest dostępny na stronie internetowej m.st. Warszawy w Biuletynie Informacji Publicznej w menu - Budżet i polityka finansowa m.st. Warszawy - załączniki dzielnicowe do uchwały budżetowej - spis zadań inwestycyjnych) Szczegółowy zakres robót będących przedmiotem zamówienia został określony w: - Architektura - załącznik nr 10 do SIWZ, - Drogi - załącznik nr 11 do SIWZ, - Instalacje elektryczne - załącznik nr 12 do SIWZ, - Instalacje niskopradowe - załącznik nr 13 do SIWZ, - Instalacje sanitarne - załącznik nr 14 do SIWZ, - Konstrukcje - załącznik nr 15 do SIWZ, - Węzeł cieplny - załącznik nr 16 do SIWZ, - Zieleń - załącznik nr 17 do SIWZ, oraz wymogach określonych w SIWZ i wzorze umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 100 000, 00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi spełniać warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007r., nr 223, poz. 1655). 2. Wykonawca musi wykazać się należytym wykonaniem w okresie ostatnich 5-ciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielanie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2-ch zamówień odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia, w tym: budową od podstaw lub rozbudową 2-ch budynków o charakterze oświatowym o powierzchni użytkowej (netto) nie mniejszej niż 1300m2 każdy i zaliczających się wg Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych do klasy: - Sekcja 1; Dział 12; Grupa 126; Klasa 1263 w części niżej wymienionej: a. Budynki szkolnictwa przedszkolnego, szkolnictwa podstawowego i ponadpodstawowego (np. przedszkola, szkoły podstawowe, gimnazja, szkoły średnie, licea ogólnokształcące, licea techniczne, itp.), budynki szkół zawodowych lub kształcenia specjalistycznego; b. Budynki szkół wyższych; c. Specjalne szkoły dla dzieci niepełnosprawnych; Warunek, o którym mowa powyżej, musi być udokumentowany w wykazie zrealizowanych robót budowlanych z podaniem ich wartości, dat i miejsca wykonania z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Uwaga! Jako termin wykonania (zakończenia) zamówienia należy przyjąć datę wpisu do dziennika budowy dokonanego przez kierownika budowy - potwierdzonego przez inspektorów nadzoru inwestorskiego oraz inwestora, informującego, że zakres objęty umową został wykonany. 3. Wykonawca musi wykazać posiadanie w banku lub spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, środków finansowych lub zdolności kredytowej wykonawcy w kwocie nie mniejszej niż 2 500 000,00 zł (słownie: dwa miliony pięćset tysięcy złotych); 4. Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 5 mln zł (słownie: pięć milionów złotych); 5. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje potencjałem technicznym i przynajmniej po 1 osobie mającej objąć kierownictwo budowy w branży konstrukcyjno-budowlanej oraz po 1 osobie mającej objąć kierownictwo robót w branżach: sanitarnej, elektrycznej i drogowej, którzy są zdolni do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności i posiadających uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi oraz posiadających aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006r. nr 156, poz. 1118 - tekst jedn. ze zm.); Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w oparciu o niżej wymienione dokumenty, według formuły spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż wymienione powyżej warunki udziału postępowania wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 1 - 3 ustawy - wg wzoru stanowiącego zał. nr 2 do SIWZ; b oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełnianiu wymogów art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, wg wzoru stanowiącego zał. nr 3 do SIWZ, c aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, g aktualną informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert na kwotę nie mniejsza niż 2 500 000,00 zł (słownie: dwa miliony pięćset tysięcy złotych); h polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 5 mln zł (słownie: pięć milionów złotych); i wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - zał. nr 8 do SIWZ. j uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie (w zakresie wymaganych specjalności t.j. konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej, elektrycznej, drogowej) dla osób wyznaczonych do kierowania robotami budowlanymi oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Budownictwa zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.). k pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt i wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; l wykaz wykonanych co najmniej dwóch robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, zgodnie z zał. nr 9 do SIWZ; Zasady wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: 1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. 2) Oryginał pełnomocnictwa (lub kopia pełnomocnictwa potwierdzona notarialnie) powinien być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: a. postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy; b. wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby; c. ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania; 3) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. 4) W odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 Ustawy każdy z Wykonawców oddzielnie musi udokumentować spełnienie wymaganych warunków, w tym przypadku dokument wymieniony w pkt 3.2. ppkt 7) lit c, d, e, f, składają wszyscy Wykonawcy z tym, że podpisuje za wszystkich za zgodność z oryginałem Pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy. 5) W odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1, 2 i 3 Ustawy wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców (suma wymagań określonych przez Zamawiającego w tym zakresie), na ich potwierdzenie należy złożyć dokumenty określone w pkt 3.2. ppkt 7) lit. g, h, i, j, k, l. 6) Oświadczenia, formularze, dokumenty sporządzone na załączonych do SIWZ wzorach, składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców, Pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy, wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. 7) Kopie dokumentów załączone do oferty muszą być opisane - za zgodność z oryginałem - i podpisane przez Pełnomocnika lub wszystkich Wykonawców. 8) Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać na formularzu oferty. 9) Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać przed zawarciem u mowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Wykonawca zagraniczny 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o którym mowa w pkt 3.2. ppkt 7): 1) lit. c, d i f - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) lit. e - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3.2. ppkt 7) lit c, d, e, f, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialoleka.waw.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach