Przetargi.pl
Rozbudowa, przebudowa i remont budynku administracyjno-biurowego Najwyższej Izby Kontroli Delegatury w Lublinie przy ul. Okopowej 7

Najwyższa Izba Kontroli Delegatura w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-022 Lublin, ul. Okopowa 7
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 461 31 20 , fax. 81 461 31 11
  • Data zamieszczenia: 2016-06-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Najwyższa Izba Kontroli Delegatura w Lublinie
    ul. Okopowa 7 7
    20-022 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 461 31 20, fax. 81 461 31 11
    REGON: 00000013500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.nik.gov.pl/zamowienia-publiczne
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa, przebudowa i remont budynku administracyjno-biurowego Najwyższej Izby Kontroli Delegatury w Lublinie przy ul. Okopowej 7
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Rozbudowa, przebudowa i remont budynku administracyjno-biurowego Najwyższej Izby Kontroli Delegatury w Lublinie przy ul. Okopowej 7 w tym roboty konstrukcyjno-budowlane, malarskie, instalacyjne z zakresu: wodno-kanalizacyjnego, centralnego ogrzewania, urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych, instalacje elektryczne i instalacje teletechniczne, polegające na: 1) dobudowie szybu windowego i związanej z nią przebudowie części garażowej budynku 2) przebudowie węzła sanitarnego na parterze i pomieszczenia archiwum na kondygnacji podziemnej budynku 3) robotach remontowych polegających na wykonaniu izolacji przeciwwilgociowej i cieplnej na kondygnacji podziemnej budynku, uszczelnieniu koryta odwadniającego na dachu budynku 4) wykonaniu systemu oddymiania klatki schodowej 5) wykonaniu instalacji klimatyzacji 6) remoncie instalacji wody ciepłej i zimnej (wymianie instalacji hydrantowej) 7) remoncie instalacji c.o. z modernizacją węzła cieplnego 8) instalacji i montażu paneli fotowoltaicznych na dachu budynku 9) wymianie i wykonaniu instalacji elektrycznej, komputerowej, przeciwwłamaniowej, telewizji przemysłowej, kontroli dostępu i czasu pracy. 10) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do SIWZ - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (dalej STWiOR), Załącznik nr 1a do SIWZ - Przedmiary robót konstrukcyjno-budowlanych, malarskich, instalacyjnych z zakresu: wodno-kanalizacyjnego, centralnego ogrzewania, urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych, instalacji elektrycznych i instalacji teletechnicznych (stanowiące dokumenty pomocnicze), Załącznik nr 1b do SIWZ - projekty budowlane ww. branż oraz Załącznik Nr 9 do SIWZ warunki Umowy. UWAGA! Wszystkie wymienione w Załączniku nr 1, w załączniku nr 1a oraz w załączniku Nr 1b do SIWZ materiały opatrzone nazwami mają na celu określenie wymaganych minimalnych parametrów, wymaganego standardu, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza materiały innych producentów pod warunkiem spełnienia przez nie minimalnych parametrów. Informujemy, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164), dalej ustawa, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Za produkt równoważny Zamawiający uzna jedynie taki, który ma tożsame lub nie gorsze parametry jakościowe i użytkowe w stosunku do opisanego. Zamawiający zwraca szczególną uwagę na możliwość dokonania wizji lokalnej w miejscu planowanych robót, przed złożeniem oferty. Wizję lokalną można przeprowadzić od poniedziałku do piątku w godz. 08.00-11.00, po uprzednim uzgodnieniu terminu z p. Anną Bochniak, adres e-mail: anna.bochniak@nik.gov.pl, tel. 81 461-31-24. 11) Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia jest budynek Delegatury NIK w Lublinie przy ul. Okopowej 7. 12) Termin wykonania zamówienia: do 15 miesięcy od dnia podpisania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 15 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 76.000 zł (słownie: siedemdziesiąt sześć tysięcy). 2. Wadium w wymaganej przez Zamawiającego wysokości należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze 89 1010 1339 0007 2313 9120 0000. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne tylko wówczas, gdy wymagana kwota znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wadium wnoszonego w formie/formach określonych w pkt 2 lit. b - e, oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przy ul. Okopowej 7 w Sekretariacie Delegatury NIK w Lublinie, pok. 20. 5. Z treści gwarancji/poręczenia musi jednocześnie wynikać: - nazwa zleceniodawcy (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (podmiotu udzielającego gwarancji/poręczenia) oraz adresy ich siedzib, - określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, - kwota gwarancji/poręczenia, - termin ważności gwarancji/poręczenia, obejmujący cały okres związania ofertą, począwszy od dnia wyznaczonego na dzień składania ofert, - bezwarunkowe, nieodwołalne, płatne na pierwsze żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w przypadku wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a lub ust. 5 ustawy. 6. Niewniesienie wadium w wymaganym terminie (także na przedłużony okres związania ofertą), wysokości lub formie, skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca: - w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, - którego oferta została wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w SIWZ, - zawarcie umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.nik.gov.pl/zamowienia-publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach