Gmina Luzino ogłasza przetarg
- Adres: 84-242 Luzino, ul. Ofiar Stutthofu 11
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 6782068 w. 49 , fax. 058 6782325
- Data zamieszczenia: 2013-10-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Luzino
ul. Ofiar Stutthofu 11 11
84-242 Luzino, woj. pomorskie
tel. 058 6782068 w. 49, fax. 058 6782325
REGON: 00053989700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.luzino.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ROZBUDOWA PARKINGU PRZY GMINNYM OŚRODKU KULTURY ORAZ REMONT NAWIERZCHNI PLACU APELOWEGO PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ W LUZINIE - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: rozbudowa parkingu dla samochodów osobowych przy Gminnym Ośrodku Kultury oraz remont nawierzchni placu apelowego przy Szkole Podstawowej w Luzinie. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z podziałem na niżej wymienione części postępowania: Część nr 1 - Rozbudowa parkingu dla samochodów osobowych przy Gminnym Ośrodku Kultury w Luzinie Zakres przedmiotu zamówienia, o którym mowa powyżej (w przedmiotowej części postępowania), obejmuje w szczególności: budowę parkingu o powierzchni 625,0 m? dla samochodów osobowych na odcinku od 1+10,0 do 1+47,5 wraz z drogą dojazdową i drogą manewrową na odcinku od 0+00,0 do 0+22,0, budowę chodnika o powierzchni 122,0 m? oraz montaż dwóch słupów oświetleniowych z oprawami. Uwaga! W związku z tym, że zakres przedmiotu zamówienia został zmniejszony do zakresu określonego w załączonym do SIWZ projekcie budowlano-wykonawczym, nie należy uwzględniać przedmiaru robót zawartego w tymże projekcie. Wycenie podlega przedmiar robót załączony oddzielnie do niniejszej SIWZ. Przedmiotowe ograniczenie należy konsekwentnie uwzględnić czytając treść Dokumentacji Technicznej! Część nr 2 - Remont nawierzchni placu apelowego przy Szkole Podstawowej w Luzinie. Zakres przedmiot zamówienia, o którym mowa powyżej (w przedmiotowej części postępowania), obejmuje w szczególności: mechaniczne rozebranie podbudowy betonowej o powierzchni 18,50 m2, rozebranie płyt betonowych 50x50x7 o powierzchni 398,90 m2, rozebranie obrzeży 8x30 w ilości 25,70 m, regulacja pionowa studzienek dla kratek ściekowych w ilości 1 szt., rozebranie ławek 16,00 m, wywiezienie gruzu w ilości 32,70 m3, mechaniczne wykonanie koryta o powierzchni 618,74 m2, wykonanie ław pod obrzeża w ilości 0,70 m3, ustawienie obrzeży w ilości 10 m, wykonanie warstwy odsączającej o grubości 10 cm z piasku średniego o powierzchni 618,40 m2, wykonanie podbudowy o grubości 15 cm z kruszywa łamanego o powierzchni 618,74 m2, wykonanie nawierzchni z kostki betonowej o grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 o grubości 3 cm o powierzchni: kostka koloru czerwonego 224, 14 m2, kostka koloru szarego 395,60 m2. Szczegółowy zakres prac określony został w Dokumentacji Technicznej, stanowiącej Załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ, która zawiera: dokumentację projektową, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie wbudowanie rozwiązań równoważnych polegających na zastosowaniu innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia wszystkich parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.), złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających równoważność tych materiałów i urządzeń. Złożone ww. dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu oferty lub jej odrzuceniu z powodu nierównoważności zaproponowanych rozwiązań równoważnych. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w Dokumentacji Technicznej. Pod pojęciem parametry rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, rodzaj materiału, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość oraz pozostałe parametry przypisane poszczególnym materiałom i urządzeniom w Dokumentacji Technicznej. Dopisuje się wyraz lub równoważny do wszystkich nazw, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia wskazanych w Dokumentacji Technicznej. Wszystkie zapisy SIWZ należy rozpatrywać łącznie z opisem technicznym zawartym w Dokumentacji Technicznej. W sytuacji, gdy wymagania w SIWZ przekraczają wymagania zawarte w normach, zastosowanie mają postanowienia zawarte w SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.luzino.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja trybun na stadionie Deyny
Dodano: 2016-07-27 - Utwardzenie powierzchni gruntu, budowa zjazdu, budowa oświetlenia oraz budowa kanalizacji deszczowej odwadniającej działkę 54/2 obręb 9 w Wejherowie
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa budynku internatu sportowego ALBATROS w COS OPO we Władysławowie.
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie, montaż i demontaż 2 szt. mebli miejskich na ul. Starowiejskiej w Gdyni
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie robót rozbiórkowych obiektów Skarbu Państwa przy ul. Siennickiej 30/40 w Gdańsku
Dodano: 2016-07-27 - Budowa remizy strażackiej OSP w Klonówce
Dodano: 2016-07-27 - Remont ogrodzenia terenu i rekultywację skarpy na terenie Wydziału Zarządzania i Ekonomii przy ul. Traugutta 79
Dodano: 2016-07-27 - Rewaloryzacja parku im. Jana Pawła II w dzielnicy Zaspa w Gdańsku (etap II)
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa pomieszczeń Szpitala w Ustce przy ul. Mickiewicza 12 celem dostosowania do funkcjonowania w nich Oddziału Dermatologicznego i Oddziału Rehabilitacji Ogólnoustrojowej
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie robót remontowych budynku Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego w Sopocie przy ul. Armii Krajowej 119/121
Dodano: 2016-07-27